Műszerfalon testkabel? Műszerfalon nem látok semmi rendelleneset, amikor elmegy az elektonika és lenullazodik a kilometerora, akkor is csak annyit eszlelek, hogy a piros felkialtojel felugrik egy pillanatra, aztán ki is alszik és visszajon az elektronika.
Mi lehet a baja OPEL Corsámnak (C,1.2,2002-es), ha menet közben elmegy az elektronika?
Ilyenkor semmi se működik, amihez elektromosság kell, a műszerfal is, pl a sebesség 0-át mutat. Viszont a motor nem áll le! És akár 100 km-t is el tudnék vele menni. Viszont olyan is volt, mikor menet közben visszatért az elektronika, megint elment, visszajött és aztán utána nem volt gond vele egy jó darabig. Viszont ha elment, és úgy állítom le a motort, akkor utána nem tudom elindítani. Olyan, mintha beindulna, aztán gyorsan le is tiltaná és megáll a motor is. Ilyenkor levettem az akkumlátor saruit, visszatettem és minden rendben volt. Akkumlátort már cseréltem benne, de a hiba továbbra is fennáll.
Üdv!Ford escort 1,6 16 szelepes.Motorháztető nélkűl maradt kint az esőben.Azota nem akar indulni!Szikra van de mintha nem lenne üzemanyag.Van valami relé vagy biztositék ami az eső miatt beázhatott??
Olyn kérdésem lenne, hogy esetleg nem tudja-e valaki, hogy a ford gyári audió csatlakozóban a táp résznél a CAN+ és CAN- szálak milyen jelet küldenek? Egy Ford Kugában szeretnék rádiót cserélni, és azért lenne lényeges. Előre is köszi a segtíséget!
Hali, nos a check engine lámpa egy motor ellenőrzés visszajelző tulajdonképpen ami a gyújtás ráadást követően az indítózás közbeni állapotban is lefuttat egy motordiagnosztikát ami ellenőrzi a motort kiszolgáló bizonyos elektromos eszközök működését, injector rész, talán olajnyomás, Honda Vtecnél azért is jelez ha a Vtec nem működik. Elvben egy megfelelően kommunikáló géppel kiolvasható a hibakód, más kérdés hogy valóban kiolvasható vagy sem.
Sziasztok ! Egy hatalmas gonddal köszködök a Peugeot 1.4Hdi-m egyik napról a másikra üzemképtelen lett,nem akar indúlni az istenért sem,pedig a motorvezérlő teljesen jó amit kapott most mert az előző egy beázás miatt elromlott,Bsi teljesen jó,gyújtáskapcsoló jó,immo is jó, a minap sikerűlt beindítani,valami véletlen folytán,akkor a gyújtáskapcsolóból kijövő vezetéket piszkálgattam,illetve fújtam be kontaktsprével,utánna egyből fel is gyulladt a check engine lámpa és a motor indúlt is,autóvillamossági szerelő szerint valami Can bus communikációs hibát írt ki a számítógépe,de nem tudott hozzáfűzni semmit sem,azt szeretném tudni,hogy esetleg mi tilthatja az autót vagy miért nem gyulladhat ki a check engine lámpa,ha az autó indítására szolgáló egységek,Bsi motorvezérlő stb...jók,előrre is köszönöm a válaszokta hozzászólásokat!!!
van egy 2 lépcsős vezérlésű légzsák (kis kocc kis puff, nagy kocc nagy puff) ehhez vezérlésenként 2-2 vezeték, és van egy sima "buta" vezérlésű régi típusú két vezetékes légzsákos autó amibe ezt az újabbat szeretném betenni