Cikk: Városi dzsungel, esetleg kőkemény off-road terep?

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Városi dzsungel, esetleg kőkemény off-road terep?

Egy Range Rover Discovery volánjánál az utolsó dolog, ami miatt aggódni kell, az a magas járdaszegélyek, vagy a kátyúk okozta bosszúság. A magas padlólemeznek, a széles sárvédőíveknek és a méretes kerekeknek köszönhetően az SUV minden akadályon könnyedén átgördül. Ráadásul a maga 4,6 méteres hosszával és 2.07 méteres szélességével a Discovery még remekül is mutat. A hátsó traktust a két részből álló LED-lámpák, az elsőt pedig a kidomborodó motorháztető és a masszív rács dobja fel. Bõvebben

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
rav4
#2
2019. július 30. 18:00
Az egyre növekedő szabályok követelmények miatt,szinte az összes új tipus terepszögeit elcseszik,mert másképp nem tudják tartani a követelményeket!Ez vonatkozik a Jeep wrangler-ra is meg még sorolhatnám!Szörnyen elcseszik őket!Egyre alkalmatlanabbak a terep használatra!A defendernek pl,azért hagyták abba a gyártását mert nem tudták teljesíteni a mostani elnyálasodott követelményeket!inkább nem gyártják,mint hogy korcsot csináljanak belőle!Ha meg offroad lökhárítót rakatnál rájuk az meg nem kap engedélyt a forgalomba helyezésre!El vagyunk nyálasodva és kényelmesedve ez a nagy helyzet!A valódi terepjárók kora a végéhez közelít!
rav4
#1
2019. július 30. 17:49
Az autó magában nekem is bejön,szerintem amit elcsesztek rajta az az első terepszög,ami elég gyengére sikerült!Láttam már sokat belőle,de az első generációnak nincs párja szerintem!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!