Minden ami Dragracing!

aktuális téma
Minden ami Dragracing!

Lehet írni tapasztalatokat,ötleteket, eseményeket illetve általánosan ehhez kapcsolódó dolgokat képek, Videók stb...
Magyar Gyorsulási Szövetség oldala Drag, Drift, Gymkhana, sok-sok okosságot találtok itt is

Kiskunlacháza szep.13 :)

Információkat a rendezvényekről, belépőjegy árak és az auto-motor kiírásokról olvashattok az alábbi linkeken.
Dragracing.hu
Futam.hu
További érdekességek
cars&girls
Timeslip.hu
V8 cars.hu
Dragracelist.de

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10
ProTech
#16
2013. február 06. 17:07
ProTech
#15
2013. február 06. 17:07
Meg az a fránya nagy súly amivel rendelkeznek Háát 15-s időket muzsikálnak nagyjából a 110LE-vel
_Zsoltee_
#14
2013. február 06. 17:06
vagyis bocs, nem döntőbe, első 8ba
_Zsoltee_
#13
2013. február 06. 17:05
Jahm, tavaj nekem is sikerült Street 1ben bejutni a döntőbe, de a GTi Swiftek ellen esélyem sem volt, főleg hogy szerintem ők semislickel mentek. Majd talán ebben az évben :)
ProTech
#12
2013. február 06. 17:03
Igen a különbséget én sem tapasztaltam meg hát még olyan parasztban is rajtolok Idén megpróbálom higgadtabban a dolgokat meg valamivel frankóbb gumival soha nincsen az eszemben, hogy időmérőnél nem kell azonnal indulni bár tavaly még be is jutottam az első 8-ba az egyik SS Nova keresztbe fordult aztán szakadt a a mérővezeték így vége is lett az egésznek...
_Zsoltee_
#11
2013. február 06. 17:00
Nem vagyok nagy dragger. Nekem azt mondták hogy sima utcai gumival inkább pályaszéle és ragacs mellől kell, mert ragacson nagyon csúszik az utcai gumi. Annó márciusban próbáltam itt is ott is, nagy különbséget nem éreztem. Majd most kiderül a félslickel. Remélem az eső nem fog esni.
ProTech
#10
2013. február 06. 16:59
Én is csak lacházán voltam az utolsó napon, de az tragikus volt részemről Eleinte féltem attól, hogy nagyon megfog a ragacs azt leszakad minden, mint 2011-be egy hondán eltört a féltengely aztán amikor meg elmertem róla rajtolni akkor meg nem melegítettem gumit állítólag úgy még rosszabb róla indulni... Hiába volt 225-s gumim..
_Zsoltee_
#9
2013. február 06. 16:53
Hát azt jótól kérdezed. Múlt évben volt kezelve asszem a pálya, csak még nem volt használva, ezért folyamatosan javult az állapota, állítólag. Én nem tudom, mert Én még nagyon az elején mentem párat, utána kb semmit
ProTech
#8
2013. február 06. 16:52
Úgy nézem, hogy 12 tesztjelentésből az átlaga 5csillagból 4-es. Nedves úton 3-as az ötből, de nem vágom, hogy a ragacsot majd csak áprilistól dobják fel a pályára ?
_Zsoltee_
#7
2013. február 06. 16:47
Toyo R888, Brigestonee RE55S, Nitto NT01, Pirelli Corsa, Dunlop DZ03G, Yokohama A050

Én múltévben ahogy beszélgettem a srácokkal, abban a kicsit tavaszias időben 1.4-1.6bar-on menték a jó időket R888al :) Nekem ha minden igaz Yokohama A048 lesz a kocsin :)
ProTech
#6
2013. február 06. 16:43
Róluk még pont nem hallottam Másik dolog a guminyomás, de gondolom az tapasztalat alapján lesz meg egy pár futamba belekerül
_Zsoltee_
#5
2013. február 06. 16:40
_Zsoltee_
#4
2013. február 06. 16:40
Yokohama A048, vagy az összes E jelzésű utcai slick. :)
ProTech
#3
2013. február 06. 16:29
ProTech
#2
2013. február 06. 16:25
Konkrétan én hoztam létre a topicot csak a saját nevemmel az üzemeltetők nem akarták az igazságot így a párom nevével hoztam létre Legelsőnek arra volnék kíváncsi, hogy egy márciusi időben milyen gumival érdemes a rajthoz álni amivel nem léptetnek kategóriát? Tudom sokan azt mondanák, hogy Toyo Proxes R888, de azon kívül valami ötlet?
AgeeTech
#1
2013. február 06. 16:19
Azért hoztam létre, mert nincsen konkrét topic a gyorsulásról csak az eseményekről, ide lehet írni tapasztalatokat,ötleteket, eseményeket illetve általánosan ehhez kapcsolódó dolgokat(Képek, Videók stb... Lassacskán tavaszodunk és jönnek a szezonnyitó futamok, mindeninek sikeres rajtolást.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10
Összesen 197 találat 10 oldalon