Megérkeztek az új,általunk megálmodott d2s bi-xenon projik és a hozzájuk tervezett csövek 4300K színhőmérséklettel! Messer gáz,UV szűrő quartz kapszula,stb...ami a xenoncsövet illeti! A projinak meg elég a vetítési képét és fényerejét látni... Samsung S6-tal készült fotók...
A halogén az halogén! Csodát nem tud csinálni! Egy jó proji rossz csővel(izzóval) sokkal jobban világít,mint egy megégett,rossz proji a világ legjobb izzójával...itt ez a lényeg! Ha mindkettő a toppon van az az igazi!
Értem! Azt én is megfigyeltem már, hogy a ledes lámpáknak csak közelre van brutál erős fényük de messzire nem világítanak és vizes időben szépen elnyeli az út a fényüket... Mégis abban van a jövő, ha úgy vesszük már a xenon is majdhogynem elavult technológiának számít, a halogént meg már 10 éve nem szabadna belerakni egyik új autóba sem annyira gagyi kis fényerejű technika. Ennek ellenére csak a prémiumnak számító verdáknál alapfelszereltség a szenyon.
Helló kuldersz! Ha teszel be pl bi projektort xenonhoz(d2s),akko késbb ha kikerül a xenon van esély hogy H1 vagy H7 égőt bele tegyek? Vagy tudsz ajánlani Xenon hatású égőt 5200K körülit? Ami elég erős? Vagy esetleg jobb lesz egy szupi égö az uj projektorral mint a mostani gyári lemattult xenonom?
Kulders, Napokban vettem észre, hogy párásodik a jobb oldali lámpám. 1, Mit lehet tenni? 2, amúgy is szét kellene venni a lámpát, mert a projektornak nem jó a vágási képe (ami melegedésre változik) És ekkor milyen ragasztót kellene még hozzárakni, hogy az is hőre lágyuló legyen
Audi A4 b6 "csodálatos" Valeo projektor és az általunk egyedi módon tuningolt Koito projektor! 35W NHK 4300K D2S Szerintem ehhez semmit sem kell hozzáfűznünk...
Azért,mert a hideg fehér LED tud kellő mennyiségű fényt előállítani! Az ősszes LEDes lámpa egy takony vizes,sötét úton! Csak a táblák illetve az útburkolati jelek látszanak! Ennek csak akkor lesz értelme ha már tudni fogják a LEDek a 4000-5000K körüli színhőmérsékletet azonos vagy nagyobb fényerővel produkálni! Emellett persze vannak páran akiknek a szeme jobban preferálja a hidegfehér színhőmérsékletet...
A lehető legtisztább fehér szerintem a legszebb, az 5000K! Kék nem kell, nem vagyunk mi sünök Kérdés: Ha annyira nagyon szuperjó a 4300K akkor miért használnak minden gyári LED lámpás autóban 6000K-t? Az bizony már erősen kékes fehér..
Nem sárga az szerintem nekem fél éve vannak bent Nhk 4300 k messziről még picit gyémánt enyhén kékes alul a ködösben 2500 K izzók vannak na az sárga szerintem tiszta fehér
Ismét egy Audi A8 projektor csere a RetrofitHeadlights műhelyében...fáradnak a Hella projik sorban! Ebbe is Hella Evox-r került...a különbség jelen esetben sem elhanyagolható!
A projinak meg elég a vetítési képét és fényerejét látni...
Samsung S6-tal készült fotók...