Balesetek, DURVA !!!!!!
aktuális téma
Őszi vezetési jótanács!
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
VIDEO, aquaplanning, azaz amikor felúszik az autó nagy esőben és irányíthatatlanná válik
Aquaplanning- nak hívja az angol. Arról van szó, hogy a gumik úgy vannak készítve (mintázva), hogy esőzésben gurulásnál a tapadó felület által kinyomott vizet elvezetik, kilökik a gumi alól. Azonban mindegyiknek van elvezetési képesség határa. Amennyiben az adott sebesség magasabb egy bizonyos értéknél, úgy a gumi bemarásai már nem képesek elvezetni a vizet, létrejön az aszfalt és a gumi tapadó felülete között egy vízréteg, amelynek következtében a jármű "felúszik", és irányíthatatlanná válik.
Vizes, síkos úton vezessetek óvatosan, autópályán is mérsékeljétek a sebességet!
videó
Ne vezess:
-ittasan, kábítószerrel
videó
videó
videó
http://www.frederiksamuel.com/blog/2006/02/icbc-counterattack.html
-biztonsági öv nélkül (az utasokkal is köttesd be)
-túl fáradtan
-túl gyorsan
ne basztasd a telefonod
A HALÁL FIGYEL: a halál pillanata
Ne előzz felelőtlenül!
Ne vezess gyorsabban, mint ahogy az őrangyalod követni tud... senki sem szent, a legtöbben 90 helyett 100-110-el mennek ott, ahol az útviszonyok megfelelőek, és a jármű is az.. a bajok nem itt kezdődnek. Az esztelenség ennél többről szól.
"Gondold csak el, milyen is lenne egy emberélet és a világ a baleset esélye nélkül? Milyen pökhendin magabiztos lenne, milyen szemérmetlenül gőgös és fennhéjázó! Nem, a baleset lehetősége ott lappang minden pillanatodban, a tárgyak, a helyzetek, az emberek, a vegyi anyagok, a statikus és fizikai képletek: mindez ellened is van. Tehát vigyázz. Ne aggályosan vigyázz, hanem emberi rangodhoz illően, komolyan és tárgyilagosan, nagyon figyelmesen. S mindig tudjad, hogy nem a világ ármánya tört önkényesen ellened, mikor a baleset bekövetkezik, hanem te voltál gyönge, lusta és kicsinyes. Nincs autóbaleset. Csak te vagy, s az autó és a világrend."
langlovagok.hu
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
a közút nem versenypálya. pont.
Állítólag versenyeztek az úton a kettes, és a négyes 1-1 sofőrrel. (Elvileg 200-nál állt meg a négyes órája... )kikanyarodott a busz jobbról eléjük, ők pedig beleszálltak. Sajnos mindketten meghaltak. Az egyik a helyszínen, a másik a kórházban. A buszon utazott 6 utas, és a sofőr, közülük komoly baja senkinek nem lett. Azt hallottam, hogy ott 110-es tábla van, de lakott területet is mondogattak, nem tudom melyik az igazság. Kb ennyi amit tudok. Jah, a négyes golf talán 300 Le körül volt, a kettesről ilyesmit nem hallottam, de nyilván az sem 60 Le volt, ha versenyeztek, ami a feltételezés...
Ebből az írásból szinte semmi nem derül ki, mi történt. Ennyiből max szegény kettest tudom sajnálni.
mármint mire gondolsz?
a vélemények oszlottak csak, és okoztak vitát...
a vélemények oszlottak csak, és okoztak vitát...
Mert lehet róla bővebbet is tudni?
Kíváncsi voltam mikor kerül ide ki.
Eléggé vitakeltő, és megosztó a véleménye mindenkinek ezzel a dologgal kapcsolatosan, azontúl, hogy természetesen nem versenypálya az utca, és sajnálatos dolog ami történt
Eléggé vitakeltő, és megosztó a véleménye mindenkinek ezzel a dologgal kapcsolatosan, azontúl, hogy természetesen nem versenypálya az utca, és sajnálatos dolog ami történt
Ennyire nem vagyok öntudatos gyalogos, az kinek lett volna jó, ha - még ha elsőbbsége van is - nem tud megállni és elcsap? Ha ott halok meg vagy megnyomorodok, hiába mondom hogy nekem volt igazam. Mondjuk nem vagyok se bolond, se drogos, se alkesz. Viszont a digóknál meg a többi autós az őrült, simán bevág eléd. Állítólag én vagyok az egyetlen aki indexel kifele a körforgalomból )
Egyszer utaztam fel 400-km-re délről egy falusi emberrel, és milánóban bevágott egy autó elé, a másik meg persze dudált. Erre a sofőr: na, látszik hogy beértünk a nagyvárosba, tiszta őrült emberek vannak errefele )
Egyszer utaztam fel 400-km-re délről egy falusi emberrel, és milánóban bevágott egy autó elé, a másik meg persze dudált. Erre a sofőr: na, látszik hogy beértünk a nagyvárosba, tiszta őrült emberek vannak errefele )
Muszáj picit Vectra mellé állnom, bár tökéletesen megértem amit írsz.
Pesten már az megy, hogy mindenki következmények nélkül megtehet bármit. A kis autósok látták, hogy a nagy fekete terepjárók nem indexelnek, visszafordulnak az Andrássy úton, busz sávban közlekednek, így már a corsások is így vezetnek. Kezd káosz uralkodni az utakon. Mindenki azt gondolja, egyedül van az úton, és majd a másik fékez, ha ő mondjuk sávot vált (természetesen irányjelző nélkül).
Pesten már az megy, hogy mindenki következmények nélkül megtehet bármit. A kis autósok látták, hogy a nagy fekete terepjárók nem indexelnek, visszafordulnak az Andrássy úton, busz sávban közlekednek, így már a corsások is így vezetnek. Kezd káosz uralkodni az utakon. Mindenki azt gondolja, egyedül van az úton, és majd a másik fékez, ha ő mondjuk sávot vált (természetesen irányjelző nélkül).
Látszik, hogy nem Pesten élsz! Itt már olyan öntudatosak a gyalogosok (93.6%-ban a nők), hogy már szét sem néznek, mielőtt lelépnek az útra. Ha meg piroson megy át, csak feltartja a kezét, és halad tovább.
Hát igen, ez mondjuk egy jó kérdés... polgári per a hozzátartozóknak? vagy mi?! eléggé erős...
nekem mondjuk az sem tetszik, hogy ha egy olyan autó tör össze, amin nem volt biztosítás, a mabisz kicsit máshogy fizet...
bár ez az infóm nagyon régi, nem tudom hogy most hogy van...
legjobban azt utálom, amikor otthagyják az autómat összetörve, letolatva :S
nekem mondjuk az sem tetszik, hogy ha egy olyan autó tör össze, amin nem volt biztosítás, a mabisz kicsit máshogy fizet...
bár ez az infóm nagyon régi, nem tudom hogy most hogy van...
legjobban azt utálom, amikor otthagyják az autómat összetörve, letolatva :S
Én fordítva vagyok ezzel, félek hogy elcsap a kocsi, akár zebrán is. Nyáron a meló- és lakhelyemet egy főút választotta el a faluközponttól amin nagy átmenő forgalom volt. A zebrán harcolni kellett az átjutásért, még ha leléptem is volt aki majdnem elcsapott.
Pár éve volt itt egy gyönyörűséges Kadett. Imádtam. Utolsó csavarig szétszedve, felújítva. Még meg is írta a tulaj hogy 2-3 éve dolgozik rajta és 1-másfél millába van, a tökéletességre törekszik. Aztán egy környékbeli motoros áttért a szembe sávba, telibe találta az autót. A motoros meghalt. Sajnálom őt is de felbecsülhetetlen kárt okozott a hülyesége miatt és felelősségre se lehet vonni. Szerintem ha fizetett is a biztosító, akkor se annyit ami rá lett költve az autóra. Bár nem ismertem személyesen, elszomorított és egyben dühített az eset.
Abban a pillanarban lehet, de utána elég aktív probléma lehet. Mondjuk a golfhoz megveszek még mindíg egy új lámpát 12-ért, de vannak autók amikhez csak a lámpa többszáz. Szélvédő, lökhárító, bármi, hamar összecsúszhat egy fél millás kár. Amit az ember még tán el is visel, ha saját hibájából van, de ha máséból, az elég fájdalmas.
Szerintam az adott körülmények között nem ez lenne a legnagyobb gondod, legalábbis nekem biztos nem.
De ez egy dolog. Ha elém ugrik egy gyalog, és összecsúnyítja a járművem, annak a helyreállítását ki fedezi? Mert ugye elég kevés ember bír személyi felelősség biztosítással.
Akkor ez egy jó hír...
mindig félek, hogy valami idióta tilosban átszalad előttem... :S
múltkor ahol konkrétan láttam, hogy elütöttek egy embert, állandóan átszaladgálnak... sokszor süt ott szembe a nap, alig látni valamit, főleg egy szaladgáló emberből... :S
nyilván nem szeretnék elütni senkit, de ha ne adj isten megtörténik remélem, hogy nem lehet belőle bajom...
mindig félek, hogy valami idióta tilosban átszalad előttem... :S
múltkor ahol konkrétan láttam, hogy elütöttek egy embert, állandóan átszaladgálnak... sokszor süt ott szembe a nap, alig látni valamit, főleg egy szaladgáló emberből... :S
nyilván nem szeretnék elütni senkit, de ha ne adj isten megtörténik remélem, hogy nem lehet belőle bajom...
Gondolom ha nem ittasan-drogosan vezettél és 50-el mentél akkor nem. Elvégre mindent megtettél hogy szabályosan vezess.
"Ha nem akarsz küzdeni a hivatallal, akkor tartsd be a szabályokat."
Te tényleg egy másik valóságban élsz.
Csak egy példa:
"A kokadi gazda egyébként – mint azt a bíróság szintén megállapította -, jogerős fakivágási engedéllyel rendelkezett. Az erdészeti hatóság azonban az engedély kiadása előtt nem vette fel a kapcsolatot sem a Hortobágyi Nemzeti Parkkal, sem a természetvédelmi hatósággal. Amikor pedig egy évvel később a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) megsemmisítette az engedélyt, az alperes már régen túl volt a fakivágáson. A gazda tehát annak tudatában végezte el a mezőgazdasági beavatkozást, hogy jogerős engedélye van a munkára."
1. forduló
"A keleti lápibagoly lepke elhíresült másfél milliárdos kártérítési perének jogerős lezárását követően (amely pert a kokadi gazda megnyert az ügyészséggel szemben) az ügyészség érdekes kísérletet tesz arra, hogy kicsikarjon egy büntetést a gazdával szemben."
2. forduló
Persze mindenhol előfordulnak hülye esetek, de ebben az országban kicsit sok ilyennel lehet találkozni és a hivatal nagyon sok esetben meg sem próbál segíteni.
Te tényleg egy másik valóságban élsz.
Csak egy példa:
"A kokadi gazda egyébként – mint azt a bíróság szintén megállapította -, jogerős fakivágási engedéllyel rendelkezett. Az erdészeti hatóság azonban az engedély kiadása előtt nem vette fel a kapcsolatot sem a Hortobágyi Nemzeti Parkkal, sem a természetvédelmi hatósággal. Amikor pedig egy évvel később a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) megsemmisítette az engedélyt, az alperes már régen túl volt a fakivágáson. A gazda tehát annak tudatában végezte el a mezőgazdasági beavatkozást, hogy jogerős engedélye van a munkára."
1. forduló
"A keleti lápibagoly lepke elhíresült másfél milliárdos kártérítési perének jogerős lezárását követően (amely pert a kokadi gazda megnyert az ügyészséggel szemben) az ügyészség érdekes kísérletet tesz arra, hogy kicsikarjon egy büntetést a gazdával szemben."
2. forduló
Persze mindenhol előfordulnak hülye esetek, de ebben az országban kicsit sok ilyennel lehet találkozni és a hivatal nagyon sok esetben meg sem próbál segíteni.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
A kettes is mostanság lett kész, sajnos a gazdája nem sokáig élvezhette. Ebben a kereszteződésben korábban is volt már hasonló szituációjú baleset motorossal. Elé is kifordultak és ugyanígy végződött.
Véleményem szerint spontán erőfitoktatás eredmenye lett a baleset, akit ismertem könnyen kapható volt ilyen butaságokra sajnos.