Viszonylag egyszerű a képlet , látsz/hallassz egy jó filmről és megírod a véleményed.
A filmeket ajánljuk és kritikát írunk róla!
TILOS és TÖRLÉSRE kerül: Letöltésről és letöltő oldalakról írni!
Ha mégis írsz róla és törlésre kerül, viseld el!!!
Minden más jöhet!
Kivéve: Reklám és Aréna kuncsorgás!!!
TILOS a spoilezerés! Köszke
Vitával menjetek szobára, ne ITT!
Accident Man: Hitman's Holiday - Hullagyáros: Bérgyilkos vakáción: ez a második rész. lehet meghallgatták amit írtam itt korábban, hogy Adkins simán szerepelhetne nagy költségvetésű mozifilmben is. ez már egy fokkal jobb szerintem, mint a korábbiak. én simán kinézek belőle egy James Bond-ot is. ráadásul van is benne egy utalás, mármint Bond-ra. sőt ugye a John Wick-ben is már kapott szerepet. vagy Feláldozhatók-ba, vagy stb. de én nagy film főszerepére gondolok. verekedős részek szokás szerint rendben voltak. igaz könnyen kiszámítható, sok egyedi ötlet nem igazán van. 6 pont.
A Christmas Tail - Kiskutyát karácsonyra: ez a magyar fordítás is megér egy misét... 2014-ből TV film. érződik a kor rajta, és nem is a szokásos film produkciós cég csinálta. 5 pont.
57 Seconds - 57 másodperc: én nem láttam annyira vészesnek. az elején úgy voltam vele, hogy semmi új, elcsépelt téma. hogy miért 57? szerintem nem akartak kerek számot. bár lehet a novella, vagy akármi címe is ez. fogalmam sincs. de amúgy simán nézhető, még unalmasnak se mondanám. Freemantől is rosszabbra számítottam. meg valahogy az egész szereplő válogatás kissé B kategóriásra sikeredett. 5,5 pont.
Rumba la vie - Rumba Therapy - Rumba - Több mint tánc: egész jó film volt, kellemes humorral, mellé kellően drámai. nagyon érezhető a francia stílus a filmen. neme gy túl bonyolult film, de nem is ezzel ragad meg. én adok rá egy 6,5 pontot.
Napoleon - Napóleon: több sebből vérzik ez történelmi szempontból. egyébként olyan semmilyen. nem igazán váltott ki érzelmet. hosszú volt, letudtam és ennyi. 5 pont.
White Elephant - Fehér elefánt: mintha már láttam volna. mondjuk utóbbi filmek, amit Bruce Willis nevével adtak el, szinte mind ilyen. pedig más a rendező. mégis egy kaptafának tűnik. nekem ez kevés, mint a többi. 3,5 pont.
Pokusa - Temptation - Kísértés: szerintem nem olyan vészes. (bár mikor leírtam a "nem" szót kihagytam belőle). a tudatalatti. szóval ezek az angol gyenge beaszondásoktól valóban elég szoci lett. a nő elég irritáló benne. aztán kezdtem azt hinni, hogy a lengyel szürke 50 árnyalatát látom. most bánni nem bánom, 1x meg lehet nézni. mondjuk egy 3,5 pont reális.
Something You Said Last Night - Amit tegnap este mondtál: hát ez érdekes volt. láttam már hasonló filmet, hasonló stílusban, csak ezt maivá tették a transzformátorral. nem igazán zavart, inkább a tudat, hogy régen filmekben poént tettek köré, most pedig már természetesnek látjuk. elég lassú a film. 5 pont.
Hot Seat - Éles helyzet: nem egy erős film. már a legutóbb látott Gibson filmnél is lesajnáltam, hogy a süllyesztőbe került, sajnos itt se jobb a helyzet. az a baj a filmben, hogy sok új nincs benne. innen-onnan vették az ötleteket és összevegyítették. éppen meg lehet nézni, de nagyon semmi extra. 4,5 pont.