Viszonylag egyszerű a képlet , látsz/hallassz egy jó filmről és megírod a véleményed.
A filmeket ajánljuk és kritikát írunk róla!
TILOS és TÖRLÉSRE kerül: Letöltésről és letöltő oldalakról írni!
Ha mégis írsz róla és törlésre kerül, viseld el!!!
Minden más jöhet!
Kivéve: Reklám és Aréna kuncsorgás!!!
TILOS a spoilezerés! Köszke
Vitával menjetek szobára, ne ITT!
Englemageren - The Angel Maker - Angyalok csendje: egész jó dán krimi-thriller. érződik rajta az európai filmgyártás. én nem tudom azt mondani, hogy kiszámítható, igaz nem is annyira bonyolult a cselekmény. a sok TV film után, nekem bejött. 6,5 pont.
My Best Friend's Secret - My Escort Best Friend - My Best Friend's Secret Life - Barátnők végveszélyben: TV film thriller szerű szokásos gyengeség, mert ezekben ez nem valami jó. 4,5 pont.
Charlotte Link: Der fremde Gast - Charlotte Link: Az ismeretlen vendég: ez egy picit régebbi TV film, ráadásul német thriller. persze ettől függetlenül, ez sem különb, mint a kanadai, amerikai hasonlók. 5 pont.
The Marvels - Marvelek: valamiről lemaradtam? vagy egy újabb női egyenjogúság propaganda bújtatva? persze különböző származások, kasztok. alapvetően látványra elmegy, de kissé értelmetlennek éreztem, hogy most mi is történik pontosan, vagy mi lenne a film célja. fogalmam sincs, hogy képregényben van-e ilyen. de azt gondolom valami kellett, ami hátha hoz valamit addig, amíg jön egy újabb nagy durranás. bár lehet csak optimista vagyok, aztán leáldoztak a szuperhősöknek. valahol mintha olvastam volna egy ilyen szalagcímet... 5,5 pont.
As bestas - The Beasts - Szörnyetegek: hosszú, lassú. nyomasztó, barbár. rossz szomszédi viszony. amikor a csóró paraszt vagyonhoz szeretne jutni, akkor semmi sem szent. ahogy elnézem ez is leginkább filmfesztiválra készült film, így mindent értek, mint sok hasonló esetén, amit utóbbi 2 évben láttam. sajnos nagyon hasonló felépítésű filmek, a lassú tempójában akar sokkolni. viszont én nem éreztem annyira jónak, mint amire értékelve van. 6,5 pont.
Wonka: hát én alapból nem nagyon csípem az ilyesfajta dalos filmeket. A Charlie és a csokigyár c. filmhez túl sok köze nincs. bevallom fogalmam sincs ha van könyv, akkor abban leírtak melyikhez állnak közelebb. nekem a 2005-ös jobban tetszik. a 1971-est meg szerintem nem is láttam. szerintem ez gyereknek hosszú, pedig inkább nekik készült, már csak a dalos betétek miatt. nekem ez 6 pont.
Aquaman and the Lost Kingdom - Aquaman és az elveszett királyság: mondjuk úgy elment. volt pár zavaró CGI, ami nem igazán sikerült. nekem az első rész jobban tetszett. valamiért kicsit erőltetettnek éreztem. 6 pont.
Kísértés az erdő mélyén - Temptation in the depths of the forest: ez valami erdélyi förtelem. moziszakkörösök házi feladat munkája kb. borzalmas és idegesítő minden benne. 2 pont. bár nem tudom mire...
Finders Keepers - A megtaláló: kissé Chuky-s a film. mondjuk ez TV filmkategória, bár nagyon sok mozi film rosszabb ettől. itt leginkább a rendezésen csúszik el a dolog. 4,5 pont.
Sick - Beteg: az. mondjuk tipikus elemekből építkezik, bénázások, stb, hogy az ember idegein táncoljon. amúgy viszont nem olyan rossz. bár sok minden sejthető, ami egy újabb jelenetet vetít előre. nem is a parázás a lényege, hanem a bénáskodás idegeli az embert. 6 pont.