Viszonylag egyszerű a képlet , látsz/hallassz egy jó filmről és megírod a véleményed.
A filmeket ajánljuk és kritikát írunk róla!
TILOS és TÖRLÉSRE kerül: Letöltésről és letöltő oldalakról írni!
Ha mégis írsz róla és törlésre kerül, viseld el!!!
Minden más jöhet!
Kivéve: Reklám és Aréna kuncsorgás!!!
TILOS a spoilezerés! Köszke
Vitával menjetek szobára, ne ITT!
With Love, Your Sweetly Salted - Édes sziget (Édes-csípős szerelem) : ez egy frissebb TV film. ez is egy fokkal jobb, mint szokott, pedig a klasszikus TV film slágerek szólalnak meg. 5,5 pont.
High Holiday - Szívós karácsony: TV film 2020-ból. ami azért fura, mert ami történik, olyat még nem láttam TV filmben. a stílus stimmel, de befüvezés.... amúgy elég tré a film. az anya sipákolós szinkronja kibírhatatlan. full fogyatékos kb az egész család. kicsit beteg az egész cselekmény. mintha trollkodás lenne az egész film. 3,5 pont.
The Scorpion King: Book of Souls - A Skorpiókirály: A lélek könyve: a skorpiókirályos sorozatokba teljesen beleillik, így a közepes szintet simán hozza. 4,5 pont.
Guillermo del Toro's Pinocchio - Pinokkió: én annyira nem hüledezek, mint sokan. gyerekként is, nem ezt a verziót szeretném látni. nekem továbbra is marad az etalon, ami eddig is volt. igaz az egy 1972-es 5 részes sorozat. illetve szerintem túl sok változat készült már. szerintem simán 20 felett van. nekem ez 6,5 pont.
The Re-Education of Molly Singer - Molly Singer újra az iskolapadban: háát.... IMDb-n 6,3 pont jelenleg 4k szavazatból? nekem ez inkább kínos volt, mint vicces. szerintem gyengusz volt. 4 pont. max 4,5 pont.
Candy Cane Lane - Karácsonyi fénytusa: mondjuk úgy, szódával elmegy. túl valóságtól elrugaszkodott. nyilván karácsonykor elmegy. volt pár nagyon gagyi CGI. Eddie-nek nem ez a filmje lesz az, ami miatt emlékezni fogunk rá, az biztos. 5 pont.
Beomjoidosi 3 - The Roundup: No Way Out - Büntetlenül: Halálos csapdában: hát nekem az jut eszembe, hogy ez a koreai Bud Spencer filmek egyike. még pár vicces, bunyós jelenet is pont olyan. csak itt valósabbnak hatnak az ütések. 5,5 pont.
Leave the World Behind - Távol a világtól: a maga nemében jó film. nekem odaszegezte a figyelmem. egyébként korábban vagy olvastam, vagy láttam olyan filozofálós műsort, ahol pont egy nagyon hasonló forgatókönyv volt a téma. ahogy némely filmet én sem értek, most itt is azt tudom mondani, aki fikázza a filmet, az nem érti. vannak hibái, de attól ez egy jó film. 6,5 pont.
Fright Night - Frászkarika: cím rettentően ismerős. és feltehetően láttam ezt a 2011-es filmet. de szinte alig dereng pár képi emlék. amúgy nem olyan rossz, inkább tipikus. nekem sokkal több ötletem lett volna azért. poénos, és nem nem poénos. 6 pont.
Stone: Robert De Niro-s film 2010-ből. hát meglepő relatíve ilyen régről ilyen gyenge filmet látni tőle. sőt szerintem már láttam. de eléggé felejthető, vontatott. kicsit lehoz az életről kategória. lehangoló. alvásra lehet jó, de a zenéje megüli a füled. 4 pont.
Så var det jul igjen - Christmas as Usual - Csak egy átlagos karácsony: akkor még1x megírom, mert valamiért 2 órával ezelőtt nem ment el. szóval nincs már szezonja, de most jönnek majd sorba az ünnepi filmek. egy TV film szintű kezdést lehet látni. picit sokat kell várni az első igazi nagy poénra. de volt egy pár, amin hangosan felnevettünk. mint igaz történet, az alap sztori hihető. de gyanítom, azért ez a film verzió kissé ki van színezve. 6 pont.
Hat hét - Six Weeks: alapvetően nem lenne rossz. bár a csaj, nagyon unszimpatikus, lehet nem a legjobb választás volt erre a szerepre. csak a mantrát tudom mormolni, hogy sz*r a hang. tényleg nincs normális hangmérnök? inkább lenne utószinkronos. a zene, hangok bömbölnek, beszéd halk. az összes filmet ezzel cseszik szét. nálam ez lehúzza a filmet. többet adnék rá, de emiatt 5 pont.