Film ajánló/kritika
aktuális téma
Viszonylag egyszerű a képlet , látsz/hallassz egy jó filmről és megírod a véleményed.
A filmeket ajánljuk és kritikát írunk róla!
TILOS és TÖRLÉSRE kerül: Letöltésről és letöltő oldalakról írni!
Ha mégis írsz róla és törlésre kerül, viseld el!!!
Minden más jöhet!
Kivéve: Reklám és Aréna kuncsorgás!!!
TILOS a spoilezerés! Köszke
Vitával menjetek szobára, ne ITT!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Der kleine Ritter Trenk - Ritter Trenk - Trenk, a kis lovag: gyerek mese. 5 pont.
Comme un chef - The Chef - Én, a séf: klasszikus 2012-ből. pedig ezt már láttam, nem is 1x. szórakoztató francia vígjáték. 6 pont.
Vjeran Tomic: The Spider-Man of Paris - Vjeran Tomic: A párizsi Pókember: ez viszont érdekes volt, de maradtak bennem kérdések, amit valószínű sosem fogunk megtudni vele kapcsolatban. mondjuk ez egy doku film. 6 pont.
A Tale of Love and Darkness - Szeretetről, sötétségről: egyszerűen ez a film, 2015-ből, nem tudta megfogni a figyelmem. csak vegetáltam a film alatt. 4 pont.
The Wrong Daughter - A másik lány: na végre egy klasszik TV filmes thriller. ha egyet láttál, az összeset láttad. annyira klasszikus, hogy már fáj. 4,5 pont.
Daman akeseo guhasoseo - Deliver Us from Evil: hát nem is tudom a magyar címet hallottam-e... dél-koreai akció film, thriller. vegyesek az érzéseim. az akció jelenetek jók, kicsit durvábbak, energikusak, csak kb sokszor lehetetlen, ami történik. 6 pont.
The Gabby Petito Story - A Gabby Petito-sztori: TV film kategória. idegesítő szereplők, szinkronok. a sztori meg igazából szóra sem érdemes, semmi extra, mondhatni biztos hetente történik ilyen a nagyvilágban. szomorú, ami történt, de ennyiben kimerül. ez a film gyengén adta elő. 3,5 pont.
L'employée du mois - Employee of the Month - Munkahelyi baleset: kissé beteg azért ez a film. meg jó nagy marhaság is. nehéz eldönteni, hogy jó, vagy annyira rossz, hogy már jó... maradjunk 5 pontban.
Killers of the Flower Moon - Megfojtott virágok: először is, marha hosszú. indokolatlanul teszem hozzá. több helyen ellaposodik és lassú lesz. hiába a nagy nevek. én DiCaprio-t sosem igazán csíptem, De Niro pedig úgy 2 éve, eléggé lejtmenetben van. Fraser-t meg a stáblistában vettem észre. LOL! technikailag rendben van a film, és inkább úgy érzem amerikának készült ez a film, tükröt tartva. 7 pont.
The Courier - A küldönc: ez összességében egy elég jó film. meg kell nézni. egy picit lassúbb folyású kém film. 7 pont.
Benediction - Áldás: hát nem vagyok annyira elragadtatva. ráadásul megint egy melegvonalas film. jó hát ha így volt, akkor így volt. nem egy pörgős film, így nem csak hosszúnak tűnik, hanem még tényleg hosszú is. nekem ez 5,5 pont.
A Werewolf in England - Vérfarkas Angliában: szinkronban, valami más címet mondtak be magyarul. de ez... nem tudom eldönteni, hogy komédia volt, vagy ezek "ténylegibűl" gondolták-e? übergázsz*r poénok, bár már valami vicces volt. de minden más, hát.... inkább 2,5 pont.
The Raven - A holló: ez a 2012-es, mert van pár ezzel a címmel, és ez az Edgar Allan Poe-s változat. ezt is láttam már szerintem. de hát annyi filmet nézek, nem csoda, ha x idő után már csak foszlányok maradnak meg. ezért jó írni róluk pár sort. amúgy film, tetszett. 7 pont.
Lille Allan - den menneskelige antenne - The Little Alien - Allan és az idegen - Zűr az űrből: gyerekeknek való. bár ennek ellentmond, hogy a szinkronban olyan szavak vannak, amit úgy sem értenek. az vicces, hogy az idegen UFO-nak nevezi a járgányát, hát nekik az nem UFO. párszor elmosolyodtam, de ez nem felnőttnek való. de gyerekeknek is 5 pont. hát színes, aztán ennyi.
The Five-Year Engagement - Ötéves jegyesség: láttam már ezt 2012-ből, de alig emlékeztem valamire belőle. nem egy szakadós vígjáték, és mellé komoly mondanivalója is van. fira volt így nézni 10 évvel később, mintha simán régebbi film lenne. 6 pont.
The Devil on Trial - Az ördög a vádlottak padján: doku film. különösebben nem volt érdekes. 4 pont.
Paranormal Activity: The Marked Ones - Parajelenségek: A megjelöltek: ez nem volt jó. lehet én néztem rossz változatot, de tele volt felirattal, mintha össze-vissza ugráltunk volna az időben és jelentekben. nem igazán volt összefüggés, hol, mikor látunk egy felvételt. ez nem volt jó. 3 pont.
Female Fight Club - Harcos Amazonok Klubja: Dolph Lundgren-nel vajon milyen film lehet? bár nem ő a főszereplő, de ez sokat nem javít a filmen. gyengusz nagyon, Zs-kategória környéki. 3 pont.
Corsage - Fűző: ez a film egy nagy kamu, de legalábbis nem korhű. szerintem full gáz. a zenék a filmben mind mi korabeli zenék, csak lanton játszva kb. füstszűrős cigaretta? pontosan nem emlékszem, de későbbi is az. heroin? 1874. környékén hozták létre először, ha minden igaz, nem hiszem, hogy 4 évvel később, már orvos adta volna szúrásra. a szexuális dolgok sem illenek a képbe. tetoválás géppel? 1891-ben találták fel. oké, valóban volt neki, de a gép nem nagyon hasonlított az akkoriban lévőkre. a végén a hajóról leugrás, meg pláne. mivel nem így halt meg, és azt az ugrást amúgy se élte volna túl. számomra inkább kiábrándító volt ez a film. nem tudok 5 ponttól többet adni.
Skyrunners - Égenjárók: jó-jó 2009-es és TV film. de ez nagyon gagyi. lehetett volna 92-es film is. ez annak idején, kb max 10 éves korig érdekes lehetett volna. 4 pont.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!