Golf III
aktuális téma
Mindenki ide akinek III-as golfja van!!
Képek, videók, linkek, szerelési tippek, tanácsok, ötletek, általános eszmecsere....
Totalcar cikk a GOLF III-ról
Egy újabb Totalcar cikk a GOLF III-ról
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Azt gondolom, hogy ilyen trutymákokkal nem érdemes kísérletezni. Ha meg is oldja a problémát, csak időlegesen, előbb-utóbb úgyis le kell venni a hengerfejet. Ráadásul ezek a "tömítőszerek" hajlamosak nem csak a hibánál tömíteni, hanem lerakódni a hűtőben a fűtőradiátorban, a blokk vízjárataiban. Összességében több kárt csinál, mint hasznot.
Sziasztok!! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Van 1 gyönyörű golf 3-asom pár napja észrevettem hogy az olajbeöntő nyilásnál fehér, kávészínű hab van tudom ez sajnos hengerfej probléma, de még kezdetleges lehet (víz nem melegszik, motor nem gyengébb, nem füstöl) kérdésem: lehet kapni hengerfej tömitő adalékot szerintetek az segíthet a problémámon vagy felejtő?? Segítséget előre is köszi!!!
Akkor valaki kalózkodott a képekkel. Apróság, de az enyém Németországból jött, nem Svájcból.
Tavaly én edgein autójáról találtam képet a mobile.de-n.
Tavaly én edgein autójáról találtam képet a mobile.de-n.
Pedig a te autód képei voltak fent a használtautó-n, 1 milláért. Még a leírás is stimmelt, hogy Svájcból behozott, stb. Meglepődtem, mert Ringen nem mondtad, hogy el akarnád adni.
Én nem hirdettem sehol. Nem akartam eladni és most sem akarom.
Hello. Tavaly láttam, hogy hirdeted. Nem sikerült eladni? Vagy már nem akarod?
Ezer hála!
Az volt a baj, hogy a rendszerükbe megnevezes/rajz alapjan nem lehetett normalisan beazonositani. Most minden hasonlóból berendeltek (ugyanis egyikse volt náluk raktáron), és holnap megyek érte.
Köszi mégegyszer!
Az volt a baj, hogy a rendszerükbe megnevezes/rajz alapjan nem lehetett normalisan beazonositani. Most minden hasonlóból berendeltek (ugyanis egyikse volt náluk raktáron), és holnap megyek érte.
Köszi mégegyszer!
Szia!
Kiszereltem az 1.9 TDI (1Z) Golf III-amból a szóban forgó csövet és lefényképztem. Szerintem nincs különbség az 1Z és AFN között. De ezt te is meg tudod tenni. Összenyomod a kiegyenlítő tartályon levő gyűrűt, lehúzod a csövet és az intercooler csövek között lesz egy vastagabb rész, amire fel van írva a keresett cikkszám (feltéve ha gyári még a cső).
Remélem tudtam segíteni. Sok sikert!
Egyébként meg szabee69-nek igaza van, az unixban meg tudják mondani, illetve be tudják azonosítani a rendelkezésükre álló szoftver segítségével, hogy milyen csővet keresel.
Kiszereltem az 1.9 TDI (1Z) Golf III-amból a szóban forgó csövet és lefényképztem. Szerintem nincs különbség az 1Z és AFN között. De ezt te is meg tudod tenni. Összenyomod a kiegyenlítő tartályon levő gyűrűt, lehúzod a csövet és az intercooler csövek között lesz egy vastagabb rész, amire fel van írva a keresett cikkszám (feltéve ha gyári még a cső).
Remélem tudtam segíteni. Sok sikert!
Egyébként meg szabee69-nek igaza van, az unixban meg tudják mondani, illetve be tudják azonosítani a rendelkezésükre álló szoftver segítségével, hogy milyen csővet keresel.
Szia! Ez a motor hűtővíz túlfolyó/visszafolyó csöve! Ha nagyon nem értik megy így, akkor kerestesd meg velük a tartályt és azon egyértelmű ez a bemenet. De méter számra van ilyen cső náluk, a lényeg, h bírja a kisebb nyomást és a hőt, ami a hűtőrendszerben van.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, a képen látható vízcső beazonosításával kapcsolatban.
1.9 tdi (AFN)
Szó szerint elvágta a motorburkolat... Szeretném berendelni az újat (unix-tól) azonban ehhez szükségem lenne egy pontosabb meghatározásra, vagy cikkszámra.
Aki tudja esetleg ennek az alkatrésznek a cikkszámát, az ne tartsa vissza magát!
Segítséget szeretnék kérni, a képen látható vízcső beazonosításával kapcsolatban.
1.9 tdi (AFN)
Szó szerint elvágta a motorburkolat... Szeretném berendelni az újat (unix-tól) azonban ehhez szükségem lenne egy pontosabb meghatározásra, vagy cikkszámra.
Aki tudja esetleg ennek az alkatrésznek a cikkszámát, az ne tartsa vissza magát!
Sajna még nem volt alkalmam megpróbálni az átkötést, de minél hamarabb beütemezem, mert így siralom!!!
Sajnálom. 97-es 1.6, 101 lovas autóm van. Nálam így van bekötve és tökéletesen működik, ezért is mertem ajánlani. Viszont az érintkezésre nagyon érzékeny! Nekem sem volt ilyen áthidalóm. Vágtam egy 2,5 vezetéket, meghámoztam a két végét és vastagon becineztem. Aztán fogtam az asszony körömreszelőjét és a két cines bumszlit addig reszelgettem fazonra, amíg passzentosan nem illeszkedett abba a pici lukba. Viszonylag mélyre kell dugni. A másik lehetőség, hogy lebontod a biztosítéktáblát és hátul kötöd össze. De az elég nagy sz..pás.
A 10-es relé helyén van egy áthidalás, de nem úgy mint a képen!
(egyenlőre csalódás a csere!)
(egyenlőre csalódás a csere!)
Sziasztok! Kedves PTS, ez normális jelenség, mert gyári egy kamrás fényszórót cseréltél duplára. A vezetékelés pedig úgy van kialakítva, h ha táv.-ra váltasz, a tomp. lekapcsol, mivel egy foncsorral dolgozik az egy kamrás pilács... Szóval egy ideje én is kínlódok ezzel a problémával... Kedves dragonhunt, a képen látható 10-es relé helyben ezek szerint nincs semmi? Csak ezt az áthidalást kell megcsinálni és készen is van a történet? Am lehet találni ilyen áthidalót valamelyik relé alatt gyárilag is vagy hajtogatni kell egy hasonlót???
Köszi a választ előre!
Köszi a választ előre!
Sziasztok!!
Valakit esetleg érdekel?
GTI -Edition vastag díszléc 5 ajtós...
Valakit esetleg érdekel?
GTI -Edition vastag díszléc 5 ajtós...
Nem kell kicserélned semmit, a biztitáblán kell egy átkötést csinálni.
Köszi!
Elég szomorú, úgy gondoltam megy mind a 4 izzó!
Elég szomorú, úgy gondoltam megy mind a 4 izzó!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!