1.9 TDI AFN Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
1.9 TDI AFN Tuning

Sziasztok! Ez a topic azért indult, hogy a tuning ötleteket, tapasztalatokat megoszthassátok egymással. Ki mit talált jónak, vagy esetleg mit ne csináljunk a motorral. Kérek mindenkit,hogy kulturált kommenteket írjon!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
YELLOW
#321
2020. február 01. 22:00
4-es fokozatban 1500-nál is csinálja ezt?
ilyen írás után gondolom az EGR le van dugózva. ha nincs, akkor azt nézném meg, szelepet és a csöveket, ami rámegy, lejön. illetve az EGR működtető vákuum csövet is meg lehet nézni. van-e vákuum, amikor kell, vagy a csöve nincs-e lyukadva.
Rádi13
#320
2020. február 01. 20:00
sziasztok!olyan problémám van hogy adott egy passat b5 tdi afn gt1852 turbó 1.6báron,502es csucsok,nyitott rendszer,sdi veztengely!Részterhelésen olyan 1500körül 5.be kb 70kmh-nál ha tartom csak a gázt neki elkezd vibrálni ,döcögni!Ha nyomok egy kis gázt akkor elhadja!Amugy indul hidegen melegen egy pöcre,megsem tekeri az inditó?Van valami ötletetek mi lehet a baja???
Sanstus
#319
2019. május 01. 10:59
Milyen turbót ajánlotok? 1749vb vagy vc, vagy valami 1756? Elvileg az AFN gyári adagolója jó 200 lóerőig, úgy olvastam. Ne kövezzetek meg. Max lehetne bele rakni egy 11-es elemet.
Suncee
#318
2019. május 01. 09:14
ha tartósa szeretnéd, akkor nagyobb turbó, tengely nem kell akkora teljesítményhez. Csúcsok alap, plusz az adagolót is mókolni kell, hiába raksz bele nagyobb csúcsokat, ha nem fog tudni többet nyomni. A cooler része sem fontos annyira, kipufogó viszont annál inkább, hogy tudjon öblíteni rendesen. A szívócsonk is kevés lesz, oda legalább egy PD szívócsonkot javaslok.
Nagyjából ennyi.
Sok kitartást....na meg pénzt.
Sanstus
#317
2019. május 01. 07:12
Edit: AFN* na es tartosan szeretnem azt a 180 loerot.
Sanstus
#316
2019. május 01. 07:10
Sziasztok. Jelenleg az AFM kodos automon 1749va van gyari cuccokkal, 1.3bar-on tolt. 140hp 300nm. Szeretnek belole egy 180 loero koruli teljesitemenyt kihozni, mit ajanlotok? 1749 vb vagy vc, 0.26 , sdi tengely, kevlarkuplung?
Suncee
#315
2019. április 26. 00:39
A kérdés, h tartósat akarsz vagy sem.
Mivel csúcsokat nem cserélsz, ill. adagolót sem piszkálsz, így egy sima nagyobb turbó 140 lóval fog megállni kb.
üdv.
Sanstus
#314
2019. április 25. 01:54
Sziasztok. AFN-ből 1749va-val meg chippel hany loero jon ki? Meg mennyi nyomason?
Dveed87
#313
2016. január 10. 12:52
Sziasztok!

Az alabbi motyókkal milyen teljesitmenyre számíthatok?
1.9 Tdi (90lo) Vw Golf 4 AGR
BV43 (kek) csiga
Nagy cooler
502 csucs
60as nyitott rendszer
Gyári adagoló
Chip
EGR off

Köszönöm!
H.Zoli
#312
2016. január 07. 09:46
Sziasztok!

Van valaki aki gyárt még mechanikus adagolót 1.9TDI-re?
Esetleg használt is érdekelne
Tatabánya térségében.
stevy0817
#311
2014. június 09. 13:51
porlasztó 502-es adagolóba 11-es vagy 12 -es az elem.
stevy0817
#310
2014. június 09. 13:48
Sziasztok!!! nagyon jó lenne ha valaki tudna segíteni. Golf 2 19tdi-m van mehanikus,olyat csinál hogy nyomatékon megy2000-3000 fordulatig de azután lelevegősödik,már mindent próbáltam de hiába.
Kszajga
#309
2014. február 04. 16:10
Már volt tervben az is De annál azért többet ér
kopasz701
#308
2014. január 31. 20:38
Nagyon szívesen!! Örülök, hogy jó lett..
shop stop2
#307
2014. január 31. 19:30
Gyújtsd fel!
G60AS-ROBI
#306
2014. január 31. 19:26
Köszönöm HDK fedél állítási gond volt!
tomitam
#305
2014. január 31. 16:58
Wanax
#304
2014. január 31. 14:09
Üdv!

BXE motorról vélemény? Húzható?
turboman
#303
2014. január 31. 13:44
köszi szépen
kopasz701
#302
2014. január 30. 19:39
Nem légből kaptam a tippet. Jó barátom egy szer azt mondja nekem. Figyel.....!! majd én állítok a fedélen. Berajzolta az eredeti helyét de egy fél napig buziztunk vele mire vissza tudtuk állítani a közeli gyári értékre. Ugyan ezek voltak a tünetei mint amiket te leírtál. Bár a gépek tudnak furcsa dolgokat produkálni..
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 321 találat 17 oldalon