1.9 TDI AFN Tuning
aktuális téma
Sziasztok! Ez a topic azért indult, hogy a tuning ötleteket, tapasztalatokat megoszthassátok egymással. Ki mit talált jónak, vagy esetleg mit ne csináljunk a motorral. Kérek mindenkit,hogy kulturált kommenteket írjon!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Küldtem neked üzenetet privátba.
Üdv
Nem régen vettem egy A6 1.9 tdi AVG motorkódos autót.
Első kérdésem az lenne hogy mi a különbség az AFN és a AVG motorok között.
A következő az lenne hogy szeretnék kb 130- 140 lóerőt, de azt megbízhatóan hosszab távon .
Milyen konfigurációkban kell gondolkodni, és Szabolcs megyében kihez lehetne fordulni tud valaki ebben segiteni?
A motortuning előtt természetesen szeretném felmérni a motor meg a turbó állapotát, nem tudom turbót kellene e cserélni.
Előre is köszönöm.
Nem régen vettem egy A6 1.9 tdi AVG motorkódos autót.
Első kérdésem az lenne hogy mi a különbség az AFN és a AVG motorok között.
A következő az lenne hogy szeretnék kb 130- 140 lóerőt, de azt megbízhatóan hosszab távon .
Milyen konfigurációkban kell gondolkodni, és Szabolcs megyében kihez lehetne fordulni tud valaki ebben segiteni?
A motortuning előtt természetesen szeretném felmérni a motor meg a turbó állapotát, nem tudom turbót kellene e cserélni.
Előre is köszönöm.
Tegnap este gondoltunk mi is a gázolajszűrőre, valószínű cserélve lesz. Ha változik valami jelentkezem
Köszönöm mindenkinek!
Ma utána járunk a fedélnek!
mert már másra mi sem tudunk gondolni!
Ma utána járunk a fedélnek!
mert már másra mi sem tudunk gondolni!
Légszűrő, gázolajszűrő? Nem tudok már mire gondolni. Esetleg MAP szenzor tilthat be, de annak meg 1.5bar-nál kellene
Fehér füst a kevés előtöltéstől lehet. Ahogy az előző hozzászóló is mondta nézzétek meg hol áll a HDK és vegyetek visszább rajta, vagy próbáld meg a sebességjeladót lehúzni, az is szokott probléma lenni.
El van állítva az adagoló fedeled. Valaki tuningolt és el akarta tolni, hogy jobban menjen a gép. Ez az eredménye..
Senkinek semmi ötlete az én hibámra???
VAG com-ra rá dugtuk már nincs hiba ott, porlasztók jók!
Köszönöm
VAG com-ra rá dugtuk már nincs hiba ott, porlasztók jók!
Köszönöm
Az orrunk előtt rajzolta a 3D-s diagramokat, és mondta, hogy mit miért állít. A mért értékek, mint üzemanyag, levegőmennyiség meg minden egyéb tökéletes. Egyszerűen az autó 1-2-ben szép nagyot ránt, 3-ban már kevésbé dinamikus, 4-5-ben túró, olyan, mint alapállapotban.
Cseréltünk légtömegmennyiség mérőt, turbót, vákumszelepet, egr kipucolva, szívósorban nincs dugulás, kipufogó rész úgyszint jó, és az autó mégsem akar úgy menni, ahogy kéne.
Vákumcsöveket mind végignéztük, mindben megvan a megfelelő érték.
A legnagyobb érdekesség az, hogy 1600-tól érezni, hogy menne olyan 2000-ig max. de mégsem lép kellően, és a nyomás is visszaesik 0.9-re. Egyszerűen érthetetlen a probléma, már 2 hete kínlódunk vele, de semmi számottevő eredmény
Cseréltünk légtömegmennyiség mérőt, turbót, vákumszelepet, egr kipucolva, szívósorban nincs dugulás, kipufogó rész úgyszint jó, és az autó mégsem akar úgy menni, ahogy kéne.
Vákumcsöveket mind végignéztük, mindben megvan a megfelelő érték.
A legnagyobb érdekesség az, hogy 1600-tól érezni, hogy menne olyan 2000-ig max. de mégsem lép kellően, és a nyomás is visszaesik 0.9-re. Egyszerűen érthetetlen a probléma, már 2 hete kínlódunk vele, de semmi számottevő eredmény
Csak azért kérdeztem a chipest, mert ha eddig gyárin jól ment, meg húzott mindenhol, akkor valószínű ott lehet a probléma. Gépre dugásnál sincs semmi hibakód vagy buta érték? Annak valami oka van, hogy harmadikban csak 0.9-et tölt, ott kellene igazán betöltenie az 1.4-et.
üdVW mindenkinek!
Van egy VW Golf 3 1.9 TDI AFN-es autón 110Le!1996-os
Olyan gondja van hogy melegen döcög a motor vagyis úgy jár mint ha ki hagyna vagy nem tudom..
Meg fehéret is fűstől valamennyire!
De hidegen nincs vele gond de akkor is fűstől fehéren!
Mi lehet a gond?Köszönöm
Azzal tisztaban vagyunk. De ha harmadikban 1.4 helyett mar csak 0.9-et tölt és nem tudjuk miért és azt sem hogy miért nem megy, akkor örök marad a turbo...
Hali, van egy 1.9tdi alh(218e km) eladó motorom, ha valakit érdekel írjon
1.4-es nyomáson a gyári 15-ös turbó hamar le fogja rúgni magát...
Mert kettőből egy sem tudta megmondani...
Miért nem kérdezted meg a chipest? Egyébként 1.4-es nyomáson már elég szépen kellene mennie.
Szia!
Szinte semmi
Szinte semmi
Ennyit elvehet az összkerék hajtás?
Sziasztok!
Van egy Syncro passat tdink. Irtak chipet, nyomás 1.4-en, emelt üzemanyag, levegő minden lófasz. Alap 15-ös turbo, és gyári csúcsok. Az autó mégsem akar úgy ugrani, ahogy az ember elvárná. Hol lehet a probléma? Esetleg valkinek tippje, hogy hol lehet a hiba?
Van egy Syncro passat tdink. Irtak chipet, nyomás 1.4-en, emelt üzemanyag, levegő minden lófasz. Alap 15-ös turbo, és gyári csúcsok. Az autó mégsem akar úgy ugrani, ahogy az ember elvárná. Hol lehet a probléma? Esetleg valkinek tippje, hogy hol lehet a hiba?
Üdv skacok érdeklődnék hogy mi a különbség az 1.9 tdi AFN motorkódos és a AVG motorkódos dizelmotor között.
AFN el volt már 3 kocsim is de a mostani AVG motorkódos lett (A6 1.9 tdi 99').
Előre is köszi.
AFN el volt már 3 kocsim is de a mostani AVG motorkódos lett (A6 1.9 tdi 99').
Előre is köszi.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!