1.9 TDI AFN Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
1.9 TDI AFN Tuning

Sziasztok! Ez a topic azért indult, hogy a tuning ötleteket, tapasztalatokat megoszthassátok egymással. Ki mit talált jónak, vagy esetleg mit ne csináljunk a motorral. Kérek mindenkit,hogy kulturált kommenteket írjon!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
tomitam
#301
2014. január 30. 13:29
Küldtem neked üzenetet privátba.
turboman
#300
2014. január 30. 13:22
Üdv
Nem régen vettem egy A6 1.9 tdi AVG motorkódos autót.
Első kérdésem az lenne hogy mi a különbség az AFN és a AVG motorok között.
A következő az lenne hogy szeretnék kb 130- 140 lóerőt, de azt megbízhatóan hosszab távon .
Milyen konfigurációkban kell gondolkodni, és Szabolcs megyében kihez lehetne fordulni tud valaki ebben segiteni?
A motortuning előtt természetesen szeretném felmérni a motor meg a turbó állapotát, nem tudom turbót kellene e cserélni.
Előre is köszönöm.
Kszajga
#299
2014. január 30. 07:57
Tegnap este gondoltunk mi is a gázolajszűrőre, valószínű cserélve lesz. Ha változik valami jelentkezem
G60AS-ROBI
#298
2014. január 30. 06:30
Köszönöm mindenkinek!
Ma utána járunk a fedélnek!
mert már másra mi sem tudunk gondolni!
Tomka.
#297
2014. január 29. 18:58
Légszűrő, gázolajszűrő? Nem tudok már mire gondolni. Esetleg MAP szenzor tilthat be, de annak meg 1.5bar-nál kellene
Tomka.
#296
2014. január 29. 18:56
Fehér füst a kevés előtöltéstől lehet. Ahogy az előző hozzászóló is mondta nézzétek meg hol áll a HDK és vegyetek visszább rajta, vagy próbáld meg a sebességjeladót lehúzni, az is szokott probléma lenni.
kopasz701
#295
2014. január 29. 18:52
El van állítva az adagoló fedeled. Valaki tuningolt és el akarta tolni, hogy jobban menjen a gép. Ez az eredménye..
G60AS-ROBI
#294
2014. január 29. 18:42
Senkinek semmi ötlete az én hibámra???
VAG com-ra rá dugtuk már nincs hiba ott, porlasztók jók!
Köszönöm
Kszajga
#293
2014. január 28. 20:42
Az orrunk előtt rajzolta a 3D-s diagramokat, és mondta, hogy mit miért állít. A mért értékek, mint üzemanyag, levegőmennyiség meg minden egyéb tökéletes. Egyszerűen az autó 1-2-ben szép nagyot ránt, 3-ban már kevésbé dinamikus, 4-5-ben túró, olyan, mint alapállapotban.
Cseréltünk légtömegmennyiség mérőt, turbót, vákumszelepet, egr kipucolva, szívósorban nincs dugulás, kipufogó rész úgyszint jó, és az autó mégsem akar úgy menni, ahogy kéne.
Vákumcsöveket mind végignéztük, mindben megvan a megfelelő érték.
A legnagyobb érdekesség az, hogy 1600-tól érezni, hogy menne olyan 2000-ig max. de mégsem lép kellően, és a nyomás is visszaesik 0.9-re. Egyszerűen érthetetlen a probléma, már 2 hete kínlódunk vele, de semmi számottevő eredmény
Tomka.
#292
2014. január 28. 20:10
Csak azért kérdeztem a chipest, mert ha eddig gyárin jól ment, meg húzott mindenhol, akkor valószínű ott lehet a probléma. Gépre dugásnál sincs semmi hibakód vagy buta érték? Annak valami oka van, hogy harmadikban csak 0.9-et tölt, ott kellene igazán betöltenie az 1.4-et.
G60AS-ROBI
#291
2014. január 28. 20:09


üdVW mindenkinek!

Van egy VW Golf 3 1.9 TDI AFN-es autón 110Le!1996-os

Olyan gondja van hogy melegen döcög a motor vagyis úgy jár mint ha ki hagyna vagy nem tudom..

Meg fehéret is fűstől valamennyire!

De hidegen nincs vele gond de akkor is fűstől fehéren!

Mi lehet a gond?Köszönöm
Kszajga
#290
2014. január 28. 19:49
Azzal tisztaban vagyunk. De ha harmadikban 1.4 helyett mar csak 0.9-et tölt és nem tudjuk miért és azt sem hogy miért nem megy, akkor örök marad a turbo...
k.zolee
#289
2014. január 28. 19:44
Hali, van egy 1.9tdi alh(218e km) eladó motorom, ha valakit érdekel írjon
Suncee
#288
2014. január 28. 19:18
1.4-es nyomáson a gyári 15-ös turbó hamar le fogja rúgni magát...
Kszajga
#287
2014. január 28. 16:53
Mert kettőből egy sem tudta megmondani...
Tomka.
#286
2014. január 28. 13:33
Miért nem kérdezted meg a chipest? Egyébként 1.4-es nyomáson már elég szépen kellene mennie.
Tomka.
#285
2014. január 28. 13:32
Kszajga
#284
2014. január 28. 12:26
Ennyit elvehet az összkerék hajtás?
Kszajga
#283
2014. január 28. 12:25
Sziasztok!
Van egy Syncro passat tdink. Irtak chipet, nyomás 1.4-en, emelt üzemanyag, levegő minden lófasz. Alap 15-ös turbo, és gyári csúcsok. Az autó mégsem akar úgy ugrani, ahogy az ember elvárná. Hol lehet a probléma? Esetleg valkinek tippje, hogy hol lehet a hiba?
turboman
#282
2013. december 10. 12:36
Üdv skacok érdeklődnék hogy mi a különbség az 1.9 tdi AFN motorkódos és a AVG motorkódos dizelmotor között.
AFN el volt már 3 kocsim is de a mostani AVG motorkódos lett (A6 1.9 tdi 99').
Előre is köszi.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 321 találat 17 oldalon