1.9 TDI AFN Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
1.9 TDI AFN Tuning

Sziasztok! Ez a topic azért indult, hogy a tuning ötleteket, tapasztalatokat megoszthassátok egymással. Ki mit talált jónak, vagy esetleg mit ne csináljunk a motorral. Kérek mindenkit,hogy kulturált kommenteket írjon!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
D Sztivi
#259
2013. június 24. 09:40
Ezt 100 öreg asszony se tudja megmondani így
danesz89
#258
2013. június 24. 09:27
Hello most vettem egy audi a3 1.9 tdi 110ps egy 502 es porlasztó és egy chip és megvan a 150 le? meg mondták hogy a nyomatékon huzzasak ne a lóerőn .
tomitam
#256
2013. június 24. 09:14
Nem csak tuningnál szakad le a szelep .Ez ahu 90ps 200 000kmes jó állapotú motor.VOLT.
tomitam
#255
2013. június 24. 07:41
Nem baj hogy autómata.
Környékeden nem ismerek.
tomitam
#254
2013. június 24. 07:40
Fix 228 szettet tegyél.
ha lehet szerezz jó bontottat mint pl unixos sachsot meg ilyeneket.
hamisítanak mindent.
tomitam
#253
2013. június 24. 07:39
Jóm mondod.
Bő 500 000 kb 200 ló és onann minden 10 sok forint.
A másik probléma hogy mindenki annyit tud hogy nagy csúcs kz adagoló nagy turbó de hogy mi miért történik az már gondot jelent.
A füsthöz hozzászólva pedig nekem most faragott k14 házban van nagyobb belső 12x3.0 villany és 0,26 nagyjából füstmentes.
1500 2000 között ködöl csak be és közelít a 200ps hez.
nem jó a sok füst.
Juhi
#252
2013. június 23. 23:49
Szevasztok! kettőstömegű lendkerék... felujitás? uj kettőstömegű? fix lendkerék?? utóbbi negatívumai? (mert gondolom azért van)
Jeti001
#251
2013. június 22. 12:16
senki nem reagált semmit?
Adam Vito
#250
2013. június 21. 16:52
Ez a haver is, körbeautózott múltkorában 2szer is egy e60 30d-t, ami azért nem rossz már...
Csak mint felhasználóként mondom, én nem járnék ilyen autóval... a dízel amúgy is rákkeltő...
Tomka.
#249
2013. június 21. 16:50
nagy feladat sokaknak füstmentes TDI-t csinálni
Adam Vito
#248
2013. június 21. 16:46
Nekem egy bajom van ezzel a húzott tdi-zéssel..
Akkora füstöt nyom maga után, hogy ez csak ideig óráig vicces..... De amúgy jó nagy szemétség a többi autóssal szemben...
jettacl
#247
2013. június 21. 16:44
Kb 10éve van tdi-m és végigjártam mindent amit lehet, nagyturbo nagyadagoló fasza minden de 5000km es hengerfejből csak leszakadt egy szelep és kuka minden.
Szóval van jó és rossz oldala is. 180ló egy 130pd-ből röhögve kijön egy BV43-as csigával és chip-el
Adam Vito
#246
2013. június 21. 16:44
Amikor "el kéne kezdeni", akkor állnak meg, ha persze értelmesen rakják össze a technikát és nem cserél helyet a szelepsor a hajtókarral....
jettacl
#245
2013. június 21. 16:42
El kell dönteni mennyi pénzt és energiát áldozol rá. Hogyan használod a kocsit? Nagyon sok elem van amiből összeáll egy jó tdi. Ha kezdő valaki akkor legelsőnek 502-es csúcs és egy chip. Majd utána látj az ember hogyan akar továbblépni. De az ezutáni lépcsők 100ezres nagyságrendek.
Adam Vito
#244
2013. június 21. 16:41
Pont ezt beszéltük... eddig elmennek az emberek, plusz ugye a hozzátartozó nagy csúcs, nagy adagoló, cooler, csövezés, üanyagellátás stb.. (ami még kb szintén 100ezer körül van részegységenként) szal kb5-6kilót és megállnak kb 180-220 le körül és ennyi... mert innen még egyszer ennyit kéne beletolni a gépbe, hogy legyen plusz 50-60 le...
jettacl
#243
2013. június 21. 16:40
Az hogy melyik csiga mennyi lovat bír el az függ attól, hogy milyen a tulaj (oljajcsere, vár e vele ha baszta neki vagy egyből leállítja) milyen a konfig (cooler, szívótorok) milyen a szoftver. Sorolhatnán napestig. Van gt17-el is olyan hogy beszarsz de lehet 22-es turboval szart csinálni.
jettacl
#242
2013. június 21. 16:38
nem azért van mindenkinek 22-es csiga mert az annyira jó hanem mert azt lehet 100ezer ft körül ujba megszerezni. kb 6-7 éve gt20 volt a sláger meg régebben mert akkor az volt konnyu szerezni.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 321 találat 17 oldalon