Sziasztok! Ez a topic azért indult, hogy a tuning ötleteket, tapasztalatokat megoszthassátok egymással. Ki mit talált jónak, vagy esetleg mit ne csináljunk a motorral. Kérek mindenkit,hogy kulturált kommenteket írjon!
Egyáltalán nincs szükség rá. A káros anyag kibocsátás miatt van visszavezetve. Büdös lesz tőle a kocsi mögött mint a dög, de kit érdekel Ha nincs hátszél műszakinál, a zöldkártya miatt szólhatnak. Semmit ne húzz le, de köss ki, csak dugózd le és kész. 30 perces meló. Ezekkel az apróságokkal, meg katalizátor kiiktatás, egy átmenő hátsódob, és jobb levegőszűrővel, már érezhető a javulás. Ez még ettől nem tuning, de van akinek ez is elég.
Ha jól vettem észre, jobban füstöl, de mintha kicsit rugalmasabb is lenne. Nekem turbócsere, katalizátor kivétel és programozás után lett megcsinálva:)
A rengeteg füst nem tűnik jónak, de aztán lehet hogy normális...
Mesélj, mivel jár még, ha levakítom (esetleg) a szelepet? Mire van jó illetve rossz hatással? Sorry, nem értek hozzá még, igazából most kezdek jobban belemélyedni... Mindent tudni akarok róla!!!
Csövet kiveszed és a cső 2 végének helyét bevakolod. 1000ft 1 db olyan vakoló unixnál. Másold le a gyártási számot a képről és kész.Magáról az egr szelepről meg a csatlakozókat ne húzgáld le hanem hagy úgy ahogy van.
Gondolom ilyet lehet csináltatni is, ezt megoldom... Mivel nem vagyok nagyon otthon a témában, hogy is van ez a gyakorlatban? Kell ebből gondolom 2 db, és a füst-visszavezető cső helyére kell ez a 2 db, és azt a kis hálós csővet meg kiszedjem??? Vagy? Mert gondolom magát a szelepet illik meghagyni...
Itt egy kép a leszedett EGR-el. Ha kell, akár ezen is el tudjátok magyarázni, hogy mit hogyan...
Télen így is qurva nehezen akar bemelegedni... Az a baj, ebből a szempontból, hogy közel lakok a melóhelyhez... Hosszú utak pedig nincsenek az Audival mostanában, hogy jól fel tudna melegedni...
Tényleg, EGR levakítással kapcsolatban mik a vélemények? Hogyan érdemes? Csak mert azt is kipucoltam... Hát ami dzsuva abban van!!! És ez visszakerül a motorba???
Sajna még nem volt időm... Tegnap tudtam azóta az autóval foglalkozni először, de volt más égetőbb problámám... Hamarosan sorra veszem, aztán beszámolok a fejleményekről!
Kis szervót kipucoltad? Kontaktokat átnézni, megmozgatni, és utána úja próba, mondom szerintem összefügg a kettő, remélhetőleg megszűnik a feszültség ingadozás ha kitisztítottad.
Friss levegő befúvó feszültség gebasz.... szerintem összefügg a másikkal, gondolom a szelep ragadása miatt ingadozik a feszültséged. Érzésre jó helyen löki a levegőt?