1.9 TDI AFN Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
1.9 TDI AFN Tuning

Sziasztok! Ez a topic azért indult, hogy a tuning ötleteket, tapasztalatokat megoszthassátok egymással. Ki mit talált jónak, vagy esetleg mit ne csináljunk a motorral. Kérek mindenkit,hogy kulturált kommenteket írjon!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Zseke
#201
2013. május 02. 11:28
Egyáltalán nincs szükség rá. A káros anyag kibocsátás miatt van visszavezetve. Büdös lesz tőle a kocsi mögött mint a dög, de kit érdekel Ha nincs hátszél műszakinál, a zöldkártya miatt szólhatnak. Semmit ne húzz le, de köss ki, csak dugózd le és kész. 30 perces meló. Ezekkel az apróságokkal, meg katalizátor kiiktatás, egy átmenő hátsódob, és jobb levegőszűrővel, már érezhető a javulás. Ez még ettől nem tuning, de van akinek ez is elég.
Macleod
#200
2013. május 02. 10:55
Szia!

Ha jól vettem észre, jobban füstöl, de mintha kicsit rugalmasabb is lenne.
Nekem turbócsere, katalizátor kivétel és programozás után lett megcsinálva:)

A rengeteg füst nem tűnik jónak, de aztán lehet hogy normális...
peety2
#199
2013. május 02. 10:48
Mesélj, mivel jár még, ha levakítom (esetleg) a szelepet? Mire van jó illetve rossz hatással? Sorry, nem értek hozzá még, igazából most kezdek jobban belemélyedni... Mindent tudni akarok róla!!!
Suncee
#197
2013. április 30. 16:03
mire biztatod/tanítod az átlagpolgárt???
ilyet nem szabad csinálni, a fókák nem fognak örülni az északi sarkon...

tomitam
#196
2013. április 30. 13:13
Csövet kiveszed és a cső 2 végének helyét bevakolod.
1000ft 1 db olyan vakoló unixnál.
Másold le a gyártási számot a képről és kész.Magáról az egr szelepről meg a csatlakozókat ne húzgáld le hanem hagy úgy ahogy van.
peety2
#195
2013. április 30. 12:37
Vagy csak a cső és az EGR közé simán beteszek 1 db-ot ebből a vakító lemezből, és ezzel kész?
peety2
#194
2013. április 30. 12:30
Gondolom ilyet lehet csináltatni is, ezt megoldom...
Mivel nem vagyok nagyon otthon a témában, hogy is van ez a gyakorlatban? Kell ebből gondolom 2 db, és a füst-visszavezető cső helyére kell ez a 2 db, és azt a kis hálós csővet meg kiszedjem??? Vagy? Mert gondolom magát a szelepet illik meghagyni...

Itt egy kép a leszedett EGR-el. Ha kell, akár ezen is el tudjátok magyarázni, hogy mit hogyan...
peety2
#193
2013. április 30. 11:41
Télen így is qurva nehezen akar bemelegedni... Az a baj, ebből a szempontból, hogy közel lakok a melóhelyhez... Hosszú utak pedig nincsenek az Audival mostanában, hogy jól fel tudna melegedni...
peety2
#192
2013. április 30. 11:37
Hát kb. ez fogadott tegnap...
tomitam
#187
2013. április 30. 10:49
A dzsuva nem megy vissza a motorba jól gondolod a levakolással.Ami az egyetlen hátránya az egr levakolásnak hogy télen nehezebben fog melegedni.
peety2
#186
2013. április 30. 10:42
Tényleg, EGR levakítással kapcsolatban mik a vélemények? Hogyan érdemes? Csak mert azt is kipucoltam... Hát ami dzsuva abban van!!! És ez visszakerül a motorba???
peety2
#185
2013. április 30. 08:01
Sajna még nem volt időm... Tegnap tudtam azóta az autóval foglalkozni először, de volt más égetőbb problámám... Hamarosan sorra veszem, aztán beszámolok a fejleményekről!
Zseke
#184
2013. április 22. 16:07
Kis szervót kipucoltad? Kontaktokat átnézni, megmozgatni, és utána úja próba, mondom szerintem összefügg a kettő, remélhetőleg megszűnik a feszültség ingadozás ha kitisztítottad.
peety2
#183
2013. április 22. 15:57
Néha nem indul el a venti...
Zseke
#182
2013. április 22. 13:15
Friss levegő befúvó feszültség gebasz....
szerintem összefügg a másikkal, gondolom a szelep ragadása miatt ingadozik a feszültséged. Érzésre jó helyen löki a levegőt?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Összesen 321 találat 17 oldalon