1.9 TDI AFN Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
1.9 TDI AFN Tuning

Sziasztok! Ez a topic azért indult, hogy a tuning ötleteket, tapasztalatokat megoszthassátok egymással. Ki mit talált jónak, vagy esetleg mit ne csináljunk a motorral. Kérek mindenkit,hogy kulturált kommenteket írjon!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
peety2
#180
2013. április 22. 11:31
Kaptam mellé egy másikat is:

18.3 Fresh air blower voltage, sporadic.

Meg tudnád mondani (vagy Valaki), hogy ez mi lehet? Felváltva villog a korábbi és ez az üzenet...
Előre is köszi a választ, üdv!
peety2
#179
2013. április 19. 09:08
WOW!!! Hát erre nem gondoltam volna!!! Megnézem, és nagyon köszönöm a segítséget!
Zseke
#178
2013. április 19. 09:03
Beindítottad a klímát

elég kipucolni az esőcsatornában lévő szervót, így:

-Ablaktörlő lapátok-rudazat-motor ki
- az ezeket tartó lemez kiszedése után hozzáférsz a fekete műanyag
házhoz a vezető oldalán
- 4 csillagfejű csavar tart egy takaró műanyagot, ezeket ki kell venni
- alatta van a "bűnös" szervó

kiszed, szétszed, pucol, szénkefét csiszol,
átmozgat,kis zsírzás/spray, összerak. Sok sikert!
peety2
#177
2013. április 19. 08:06
Sziasztok!
Nem tudom, melyik topicban lenne a legjobb helyen a kérdésem, de talán itt (is) témába vág:
Van egy Audi A4 Avant 1,9 TDi-m, még 1996-os, AFN 110 LE-s. Tegnapra kaptam egy hibaüzit: 15.7 (Air Flow Flap, sporadic block), ami sokat nem mond nekem, még fordítóval sem...
Tudna valaki segíteni, mi lehet ez a hibajelenség?
Előre is köszi a segítséget!!!
Üdv!
sunnyN14
#176
2012. február 18. 18:10
Érdeklődnék, hogy az 1Z-nek megeggyezik-e a computere az AHU-val ? Köszi a választ.....
radics1
#175
2012. február 16. 11:15
168-as hszben írtam,mi volt a para,de köszi!
Laci GTi
#174
2012. február 16. 09:58
megtudja nekem valaki mondani h mekkora csúcs van gyárilag az AFN tdi-be?illetve van valami cikkszáma?
Rajmi80
#172
2012. február 16. 09:01
A computer 1bar fölötti folyamatos töltőnyomásnál letilt. A problémád az hogy a változó geo meg van ragadva. Ugyan működik de már nem fordulnak olyan könnye n vissza a turbina lapkái és ha csak néhány tized másodpercig is de nagyobb turbónyomást kap a computer azonnal letilt! Ilyenkor le kell állítani és újraindítani aztán megint megy a gép de a vége az lesz hogy ki kell takarítanod a turbót! Van aki 1-2 tizedet lecsiszolt a lapkákból és azóta sem ragadt meg neki a változó geometria!
D.Brasco
#171
2012. február 08. 22:12
aki csinálja rá a komoly tuningot az nem tudja?!
passat 1z
#170
2012. február 08. 22:09
Veszel egy új kuplung tárcsát, aztán rakatsz rá kevlárt.
Vagy ha jó állapotú a gyári, akkor arra.
danesz89
#169
2012. január 15. 13:12
Hello. Igaz nem vw van de td autom érdelködnék mitől nőhet meg a fogyasztás?? miket lenne érdemes megnézni .
radics1
#168
2012. január 14. 19:28
Mivel nemrég került ide az autó,nem tudtuk mi is az előélete.Valami jóképességű házituner eltekergette a rudazatot,ezért volt gond,most már jó,nem tilt le,normálisan tölt.
GARÁZSGURU
#167
2012. január 14. 19:06
üdvw van egy golfom 1.9tdi gt AFN és azután érdeklődök hogy hol lehetne egy sport/ verseny kuplungot veni a gépre mivel komoly tuning fog lenni a gépben ?? köszi előre is
vaszi87
#166
2012. január 14. 11:06
de a geo leragadást se zárnám ki, nekem is volt olyan hogy mozgott a geo szépen, csak nem ment át teljesen nagy gometriára mert ott volt megragadva felül...
vaszi87
#165
2012. január 14. 11:04
olyan mintha le lenne ragadva a geo, és eltölt a halálba, utána meg letilt... ha olyan a turbo nyomás méröd hogy mér vákumot, dobj egy Y-nt a labdára menő vákumra és nézd meg mit csinál... olapjáraton olyan 0,7 0,8 a normális vákum és ugye fordulatra fogy elfele...
nemthomm
#164
2012. január 14. 10:26
Bocs, elírtam, ahf a motorkód.
nemthomm
#163
2012. január 14. 10:23
Hali

Azt meg tudja mondani valaki, afn motorba hol van (ha van?!) hűtővíz melegítő gyertya?
radics1
#162
2012. január 12. 18:10
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 321 találat 17 oldalon