Cikk: A futómű tuningja
aktuális téma
Tuning rovatunk soron következő cikkében a futómű tuning főbb lépéseit vettük sorra.Bővebben/
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Totya_Opel
#3390
2012. március 29. 21:51
Köszönöm a segítségeket, valószínűleg akkor az Eibach kerül megvásárlásra .
Még egy pont az Eibachnak, nekem is az volt az állítható futómű előtt és tökéletesen megfelelt nekem a keménysége egy ideig, de utána keményebbre vágytam és akkor cseréltem le.
TA meg kb ugyan annyi rosszat és jótt halok róla, valakinek beválik valakinek nem, te is csak kipróbálás után tudnád eldönteni, hogy neked megfelel-e.
TA meg kb ugyan annyi rosszat és jótt halok róla, valakinek beválik valakinek nem, te is csak kipróbálás után tudnád eldönteni, hogy neked megfelel-e.
Totya_Opel
#3388
2012. március 27. 18:37
2:1 az Eibach-nak eddig.
Még 1 kérdésem lenne:
Most akkor jó a TA-Tecnix, vagy nem?
Sok félét hallok (pozitív és negatív véleményeket egyaránt).
Még 1 kérdésem lenne:
Most akkor jó a TA-Tecnix, vagy nem?
Sok félét hallok (pozitív és negatív véleményeket egyaránt).
-40-el közlekedek már jó ideje, és csupán a lengéscsillapító cseréje miatt kérdeztem ezt az infót. Én is szeretem, ha magasabb a kanyarsebességem, de a vesémet is szeretem... a helyén...
SziasztokSemmi tapasztalatom ültetés terén és az lenne a kérdésem ti mit ajánlotok! Leszeretném ültetni az autómat(Corsa C) és nem tudom mit vegyek alá,Ültetörugót vagy állitható futómüvet?A felnim 15"-os és azon 195/50 gumi van kb igy 3 centi van az elsö sárvédötöl!!De egyszer a felnit is leszeretném cserélni!!Tudtok tanácsot adni!
izlések és pofonok. Én rosszul vagyok a "kényelmes" billegős autóktól, mondjuk ez azért van mert már megszoktam, hogy az enyém abnormálisan kemény.
Ezek a fix gátlók általában kényelmesen sportosra vannak hangolva, szerintem kicsit túl puhák is, de lehet hogy te már kényelmetlennek találnád. Az biztos hogy egy ilyennel óvatosabban kell közlekedned, kerülni a kátyúkat, síneken sokkal lassabban átmenni, stb.
Van akit ez idegesít, van akit nem.
Az biztos, hogy kanyarban jobban tartana az autó, kevésbé tolná az órát kifelé a kanyarból.
Már csak el kell döntened ez neked megéri azt a pénzt amennyibe kerül és, hogy meg kell tanulnod kicsit óvatosabban vezetni.
Ezek a fix gátlók általában kényelmesen sportosra vannak hangolva, szerintem kicsit túl puhák is, de lehet hogy te már kényelmetlennek találnád. Az biztos hogy egy ilyennel óvatosabban kell közlekedned, kerülni a kátyúkat, síneken sokkal lassabban átmenni, stb.
Van akit ez idegesít, van akit nem.
Az biztos, hogy kanyarban jobban tartana az autó, kevésbé tolná az órát kifelé a kanyarból.
Már csak el kell döntened ez neked megéri azt a pénzt amennyibe kerül és, hogy meg kell tanulnod kicsit óvatosabban vezetni.
Hmm... Na ez egyértelmű volt, köszi ...
mit jelent? névről fogod ismerni az összes repedést/úthibát a környékeden
Kicsit keményebb... Ez mit jelent?? Tudom, hogy nehéz leírni, de mondjuk úgy értelmezzük a kérdést, hogy általános használatot figyelembe véve (nyomvályús utak, tipikus szőlőhegyi lakhely, figyelmetlenség miatt eltalált friss kátyúk) mire számíthatok? A gyárihoz képest leszedi a vesémet a helyéről, vagy csak egyszerűen stabilabbá teszi a kocsit az általános használathoz illő "komforttal" ??
40 milis ültetést még elbír a gyári gátló.
Ha TA gátlókra raknád az ültetőrugót akkor kicsit még keményebb lenne a kocsi.
Ha TA gátlókra raknád az ültetőrugót akkor kicsit még keményebb lenne a kocsi.
Sziasztok! Egy nagyon amatőr kérdésem lenne, és igazából megerősítő választ és véleményt kérnék a Tapasztaltaktól... A sztori: VW Vento, első futómű, -40 mm. Kérdés: gyári lengéscsillapító elbírja-e, vagy rövidített gátlóra lenne szükségem? A TA-Technix sport gátlójáról (csak gátló, nem szett!!) van tapasztalatotok??
Válaszotokat előre is köszi
Válaszotokat előre is köszi
ha elég hosszúak a csavarok akkor igen, de szerintem 4 centit pogácsázni már hülyeség, szélesebb, vagy kisebb ET-jű felnit kell venni.
Sziasztok! Van az autóm alatt 2cm pogi de van ithon még pogi, szerintetek fel lehet rakni egy kerékhez 2db pogit, vagy ez annyira nem jó megoldás?
Totya_Opel
#3375
2012. március 22. 16:02
Sziasztok!
választásban kérnék segítséget, az autómat szeretném kicsit leültetni (kb 30mm):
1.: TA-Technix sportfutómű (-30mm-es, 4 rugó és 4 gátló), vagy közel azonos áron
2. : Eibach Pro-Kit (-30mm, 4db rugó)
Melyiket ajánlanátok.
Vélemények és tapasztalatok érdekelnek. Autóm oldalára is írhattok nyugodtan.
Előre is köszönöm .
választásban kérnék segítséget, az autómat szeretném kicsit leültetni (kb 30mm):
1.: TA-Technix sportfutómű (-30mm-es, 4 rugó és 4 gátló), vagy közel azonos áron
2. : Eibach Pro-Kit (-30mm, 4db rugó)
Melyiket ajánlanátok.
Vélemények és tapasztalatok érdekelnek. Autóm oldalára is írhattok nyugodtan.
Előre is köszönöm .
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Tud valaki olyan embert aki Japán autókat vagy egyáltalán autókat építget Kecskemét Környékén???
Sziasztok! olyan kérdésem lenne hogy, hogy tudom "bedönteni" negatívba a hátsó kerekeimet? Egy golf 3ról lenne szó! előre is köszi a segítséget!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Tudtok ajánlani olyan futóművest aki vállalna hátsó merev hidas felfüggesztés átalakítást lengőkarosra?
akár privátban is jöhet
Köszönöm előre is