Cikk: A futómű tuningja

Témakör: Tuning
aktuális téma
A futómű tuningja

Tuning rovatunk soron következő cikkében a futómű tuning főbb lépéseit vettük sorra.Bővebben/

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
szunyi177
#3431
2013. február 15. 20:25
Sziasztok!

Tapasztalt emberek véleményére lennék kíváncsi. Milyen sport lengéscsillapítót tudtok ajánlani ami ár/minőség arányban a legjobb?
madeec
#3430
2013. január 09. 23:27
Hello! Opel Corsa B tip. autómra szeretnék futóművet venni, a Jom BlueLine állítható magasságú sportfutóművet szemeltem ki elsőre. Mi a véleményetek róla? Van valakinek valamilyen tapasztalata vele kapcsolatban? Előre is köszi a válaszotokat!
ElBandi
#3429
2012. november 25. 18:48
HAHO

Vennék egy pár első állítható futóművet, vagy felújítottat, vagy felújításra várót, GOLF 3-ra.
Van valakinek?
ruskyy
#3428
2012. november 23. 18:20
sziasztok!

szeretnék ültetni az autómon valamennyit.
h&r állítható szetteket nézegettem, elég borsos az áruk önmagában, de emellett mit javallott még cserélni/állítani a futóműben? mennyire tartósak ezek a szettek? jó magyar utakon átlagos használat mellett mennyit kéne problémamentesen futniuk?
nem porig ültetném, elég 4-6 centi bőven.
köszi annak, aki válaszol!
mreni
#3427
2012. november 23. 17:18
kanyarsebességben gyengébb mint a TA,illetve hirtelen irányváltásokra idegesebb,komfortban ugyanaz kb(azonos mértékű ültetésnél)
Adam Vito
#3426
2012. november 23. 17:13
Az úttartásával van a gond vagy a komforttal?
mreni
#3425
2012. november 23. 17:12
nekem semmivel nem jobb mint az alább említett páros... ha B6-ot akar+normális rugót,akkor az nem kis pénz.(mondjuk nekem a TA is majd egy 100as volt)
Adam Vito
#3424
2012. november 23. 17:11
A helyedben, akkor sem vennék rugónál többet... vagy vegyél OPC rugókat... azt' addig rakd a matekot.
Adam Vito
#3423
2012. november 23. 17:10
De ez egy egyterű autó, ha jól értelmezem a feladatot... és gondolom nem megengedhető, rosszabb minőség legyen benne mint a gyári..
TA-m nekem is volt.. köszi...
mreni
#3422
2012. november 23. 17:06
A TA sem vészes,legalábbis nekem a 156-ban egész jól teljesít,rossz minőségű úton elég kemény,de ahol sima az aszfalt ott tud annyit mint egy B4, Eibach rugókkal...
*remus*
#3421
2012. november 23. 17:01
Még a B6 sem rövidebb a gyárinál. A B8 ami már rövidebb
nagymag
#3420
2012. november 23. 16:56
köszi

új rugót sajna nem tudok vemmi, vagyis hiáa lenne, mert zafihoz -35mm a maximum. Ezért vannak a H&R-ek kovácsoltatva. Igazából a nyűgöm annyi, hogy már most is (-55mm) felkoppan a gyári gátló.
esetleg katona vagy lindor féle gátló felújítás/rövidítés, keményítés nem éri meg?
nézegettem most a bilsteineket. ezek is röv.szárúak? csak mert nem láttam ilyet írva sehova
Adam Vito
#3419
2012. november 23. 16:22
Hali!

Lebeszélnélek bármilyen pártízezer forintos futóműről... Vegyél egy másik sportrugószettet és jövőre rakj össze 4 értelmes Bilstein gátlóra pénzt.
nagymag
#3418
2012. november 23. 16:17
Hali!

Tudom, más sokszor előjött az a téma, hogy minél jobb/rosszabb a TA. DE! Fk-nál tudom, hogy jobban megéri, mert nem szenvednek annyit a garanciával.

Viszont most egy árban van a JOM-mal. Az esetleg jobb/rosszabb mint a TA? Zafira 2.2DTi alá kellene. Árban sajna nem engedhetek meg magamnak most egyet a "fa alá".


Nekem annyiból szimpibb a TA, hogy az csak fütóművekkel foglalkozik. Viszont a JOM az gyárt mindent. Sajna le kell mondanom a H&R rugóimról, nem akarom már nagyon tovább kovácsoltatni őket. most van rajtuk 20mm plusz és igazából pont ugyan ennyire lenne még szükségem. Vagy kovácsoltassak még és vegyek 4db új lengéscsillapítót?
Kicsit rosszul érezném magam, hogy egy minőségi rugószett után holmi TA-t rakok a kocsi alá.

Még valami!
Látom sokan elégedetlenek a konival. Van esetleg olyan rövidített gátló amit ajánlotok? Nem heroin árban hanem elérhető keretek közt. Mondjuk ha egy 10el olcsobb mint a Koni az már jó. Elvégre 4db kel

Köszönöm!
diri
#3416
2012. július 27. 22:59
ill csak az első gyári
diri
#3415
2012. július 27. 22:58
gyári telóra ültetés ??mi a vélemény csak egy 4cm van tervbe ja és az első gázos lengéscsillapító a hátsó meg állítható koni
inahooo
#3414
2012. július 27. 22:04
az van, hogy Katona bácsi mondta hogy ő utca/pálya használatra, meg amit vázoltam neki, na arra azt mondta hogy a gyári rugó
elég, csak röviditjük kellően meg, és ő épít gátlót hozzá idomítva....de lehet hogy galant rugók jönnek:D
Rolcsi
#3413
2012. július 27. 21:58
Tehát, amikor először kivettük a gátlót, akkor darabosan kézzel össze lehetett nyomni...az már elve nem jó: erre tanusítják, hogy hibátlan! Most kellett venni egy újat a jobb elejébe, érdekes módon kézzel meg sem lehet mozdítani.....AZ OCT-nél előre mondták, hogy KW-t vegyek, de én makacskodtam, hogy legyen Koni.. Én is nagyon vigyázom az autómra és fél év után cserés az egyik gátló, azért ez ciki... Ma autóztam először az ültetett rugókkal, egész kellemes, tehát amíg működik a gátló, addig csodás érzés!! Jaa és még lágyabb lesz a futómű, ha gázzal töltetitek a gumikat, pláne, ha jó peres.
Atti
#3412
2012. július 26. 17:57
Már lassan 8 éve van Koni Sport lengéscsillapító a Lanosban és azon kívül, hogy egy picit megkapta a rozsda semmi baja sincs.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 3591 találat 180 oldalon