Cikk: A futómű tuningja
aktuális téma
Tuning rovatunk soron következő cikkében a futómű tuning főbb lépéseit vettük sorra.Bővebben/
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Hello! Opel Corsa B tip. autómra szeretnék futóművet venni, a Jom BlueLine állítható magasságú sportfutóművet szemeltem ki elsőre. Mi a véleményetek róla? Van valakinek valamilyen tapasztalata vele kapcsolatban? Előre is köszi a válaszotokat!
HAHO
Vennék egy pár első állítható futóművet, vagy felújítottat, vagy felújításra várót, GOLF 3-ra.
Van valakinek?
Vennék egy pár első állítható futóművet, vagy felújítottat, vagy felújításra várót, GOLF 3-ra.
Van valakinek?
sziasztok!
szeretnék ültetni az autómon valamennyit.
h&r állítható szetteket nézegettem, elég borsos az áruk önmagában, de emellett mit javallott még cserélni/állítani a futóműben? mennyire tartósak ezek a szettek? jó magyar utakon átlagos használat mellett mennyit kéne problémamentesen futniuk?
nem porig ültetném, elég 4-6 centi bőven.
köszi annak, aki válaszol!
szeretnék ültetni az autómon valamennyit.
h&r állítható szetteket nézegettem, elég borsos az áruk önmagában, de emellett mit javallott még cserélni/állítani a futóműben? mennyire tartósak ezek a szettek? jó magyar utakon átlagos használat mellett mennyit kéne problémamentesen futniuk?
nem porig ültetném, elég 4-6 centi bőven.
köszi annak, aki válaszol!
kanyarsebességben gyengébb mint a TA,illetve hirtelen irányváltásokra idegesebb,komfortban ugyanaz kb(azonos mértékű ültetésnél)
Az úttartásával van a gond vagy a komforttal?
nekem semmivel nem jobb mint az alább említett páros... ha B6-ot akar+normális rugót,akkor az nem kis pénz.(mondjuk nekem a TA is majd egy 100as volt)
A helyedben, akkor sem vennék rugónál többet... vagy vegyél OPC rugókat... azt' addig rakd a matekot.
De ez egy egyterű autó, ha jól értelmezem a feladatot... és gondolom nem megengedhető, rosszabb minőség legyen benne mint a gyári..
TA-m nekem is volt.. köszi...
TA-m nekem is volt.. köszi...
A TA sem vészes,legalábbis nekem a 156-ban egész jól teljesít,rossz minőségű úton elég kemény,de ahol sima az aszfalt ott tud annyit mint egy B4, Eibach rugókkal...
Még a B6 sem rövidebb a gyárinál. A B8 ami már rövidebb
köszi
új rugót sajna nem tudok vemmi, vagyis hiáa lenne, mert zafihoz -35mm a maximum. Ezért vannak a H&R-ek kovácsoltatva. Igazából a nyűgöm annyi, hogy már most is (-55mm) felkoppan a gyári gátló.
esetleg katona vagy lindor féle gátló felújítás/rövidítés, keményítés nem éri meg?
nézegettem most a bilsteineket. ezek is röv.szárúak? csak mert nem láttam ilyet írva sehova
új rugót sajna nem tudok vemmi, vagyis hiáa lenne, mert zafihoz -35mm a maximum. Ezért vannak a H&R-ek kovácsoltatva. Igazából a nyűgöm annyi, hogy már most is (-55mm) felkoppan a gyári gátló.
esetleg katona vagy lindor féle gátló felújítás/rövidítés, keményítés nem éri meg?
nézegettem most a bilsteineket. ezek is röv.szárúak? csak mert nem láttam ilyet írva sehova
Hali!
Lebeszélnélek bármilyen pártízezer forintos futóműről... Vegyél egy másik sportrugószettet és jövőre rakj össze 4 értelmes Bilstein gátlóra pénzt.
Lebeszélnélek bármilyen pártízezer forintos futóműről... Vegyél egy másik sportrugószettet és jövőre rakj össze 4 értelmes Bilstein gátlóra pénzt.
Hali!
Tudom, más sokszor előjött az a téma, hogy minél jobb/rosszabb a TA. DE! Fk-nál tudom, hogy jobban megéri, mert nem szenvednek annyit a garanciával.
Viszont most egy árban van a JOM-mal. Az esetleg jobb/rosszabb mint a TA? Zafira 2.2DTi alá kellene. Árban sajna nem engedhetek meg magamnak most egyet a "fa alá".
Nekem annyiból szimpibb a TA, hogy az csak fütóművekkel foglalkozik. Viszont a JOM az gyárt mindent. Sajna le kell mondanom a H&R rugóimról, nem akarom már nagyon tovább kovácsoltatni őket. most van rajtuk 20mm plusz és igazából pont ugyan ennyire lenne még szükségem. Vagy kovácsoltassak még és vegyek 4db új lengéscsillapítót?
Kicsit rosszul érezném magam, hogy egy minőségi rugószett után holmi TA-t rakok a kocsi alá.
Még valami!
Látom sokan elégedetlenek a konival. Van esetleg olyan rövidített gátló amit ajánlotok? Nem heroin árban hanem elérhető keretek közt. Mondjuk ha egy 10el olcsobb mint a Koni az már jó. Elvégre 4db kel
Köszönöm!
Tudom, más sokszor előjött az a téma, hogy minél jobb/rosszabb a TA. DE! Fk-nál tudom, hogy jobban megéri, mert nem szenvednek annyit a garanciával.
Viszont most egy árban van a JOM-mal. Az esetleg jobb/rosszabb mint a TA? Zafira 2.2DTi alá kellene. Árban sajna nem engedhetek meg magamnak most egyet a "fa alá".
Nekem annyiból szimpibb a TA, hogy az csak fütóművekkel foglalkozik. Viszont a JOM az gyárt mindent. Sajna le kell mondanom a H&R rugóimról, nem akarom már nagyon tovább kovácsoltatni őket. most van rajtuk 20mm plusz és igazából pont ugyan ennyire lenne még szükségem. Vagy kovácsoltassak még és vegyek 4db új lengéscsillapítót?
Kicsit rosszul érezném magam, hogy egy minőségi rugószett után holmi TA-t rakok a kocsi alá.
Még valami!
Látom sokan elégedetlenek a konival. Van esetleg olyan rövidített gátló amit ajánlotok? Nem heroin árban hanem elérhető keretek közt. Mondjuk ha egy 10el olcsobb mint a Koni az már jó. Elvégre 4db kel
Köszönöm!
gyári telóra ültetés ??mi a vélemény csak egy 4cm van tervbe ja és az első gázos lengéscsillapító a hátsó meg állítható koni
az van, hogy Katona bácsi mondta hogy ő utca/pálya használatra, meg amit vázoltam neki, na arra azt mondta hogy a gyári rugó
elég, csak röviditjük kellően meg, és ő épít gátlót hozzá idomítva....de lehet hogy galant rugók jönnek:D
elég, csak röviditjük kellően meg, és ő épít gátlót hozzá idomítva....de lehet hogy galant rugók jönnek:D
Tehát, amikor először kivettük a gátlót, akkor darabosan kézzel össze lehetett nyomni...az már elve nem jó: erre tanusítják, hogy hibátlan! Most kellett venni egy újat a jobb elejébe, érdekes módon kézzel meg sem lehet mozdítani.....AZ OCT-nél előre mondták, hogy KW-t vegyek, de én makacskodtam, hogy legyen Koni.. Én is nagyon vigyázom az autómra és fél év után cserés az egyik gátló, azért ez ciki... Ma autóztam először az ültetett rugókkal, egész kellemes, tehát amíg működik a gátló, addig csodás érzés!! Jaa és még lágyabb lesz a futómű, ha gázzal töltetitek a gumikat, pláne, ha jó peres.
Már lassan 8 éve van Koni Sport lengéscsillapító a Lanosban és azon kívül, hogy egy picit megkapta a rozsda semmi baja sincs.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Tapasztalt emberek véleményére lennék kíváncsi. Milyen sport lengéscsillapítót tudtok ajánlani ami ár/minőség arányban a legjobb?