Nyilván mindent lehet....csak az a papír elég sokba kerül nálunk. Odakint (konkrét példát tudok ismerősön keresztül (Belgium)), bemész a sarki boltba és megveszed, amit a kinti műszakin elfogadnak! Mellesleg a kinti műszaki vizsga sokkal szigorúbb mint az itthoni...Ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem kell terveztetni, rajzoltatni, legyártatni, utánajárni, engedélyeztetni stb, stb, ráadásul nálunk hivatalosan tuti nem engedélyezik...
Sajnálom is nagyon mert egyébként érezhetően jobb és kellemesebb lett a rugózás és irányítás is, arról nem beszélve hogy az útviszonyokhoz lehetett igazítani Dehát ha az ittenieknek a TÜV sem legális akkor mit lehet tenni.. Átgondolás és utánajárás helyett sokkal egyszerűbb és gyorsabb betiltani vmit. Csak tudnám akkor mit csinálnak Ennyit a pufogásról.. aki le tudja papírozni annak csak ajánlani tudom
Egészen tavalyig erre azt mondtam volna hogy persze el, kis odafigyeléssel és b@sztatással akár még jó is kisülhet belőle. De idén már inkább azt mondom N E M
Helló mindenki! Van itt olyan ember aki csináltatott már a Celldömölki Úriemberrel cuccot? Tapasztalatok? illetve elkészült e valaha a megrendelt cucc ?
Elképzelhető, hogy eladó lesz az air ride rendszerem. Kísérletezés miatt vettem anno egy használtat, aminek a leglényegesebb részeit kicseréltem újra. Mivel az autót - amiben volt kifejezetten kísérletezésre használtam - felújították, ezért két lehetőségem van, vagy benne hagyom vagy ha van valaki aki hoszútávon is szívesen használná a rendszert és anyagilag is meg tudunk egyezni, átadom. Bmw E30 alatt volt. Részletekért akit érdekel írjon rám
Üdv mindenkinek! Egy kis segítség kellene. Annak idején, írogattam valakivel, aki csinált egyedileg air rideot. Annyit tudok csak hogy Celldömölk-i volt. Esetleg itt van az illető? köszönöm a segítségeket
Szia! Kicsit késői a válasz, de a legegyszerűbb megoldás az, ha a csatlakozót a légrugó felső pogácsájához alakítod ki, mert ott nem mozog fel-le, mondhatni fix. A gégecső, de a sodort flexibilis fémcső is jó lehet a védelemre, illetve ott ahol a kasztni át van fúrva vmi poliuretán gyűrűt tenni az élre.
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy ki melyen megoldással oldotta meg a csövek csatlakozását a kerékjáratban a lengéscsillapítókhoz? Gondolok itt arra, hogy a műanyag csővel csatlakozott rá, és ráhúzott valamit ami védi(gégecső) az esetleges sérülésektől(de nem törik ki a cső a fel- le mozgástól?), vagy külön gyártatott valami csövet, vagy lehet kapni valami csövet ami jó oda kis átalakítással(gázcső, hidraulikacső st ? Esetleg ha valaki mutatna 1-2 képet ahogy neki van, az jó lenne Sziasztok