Cikk: PLASTI DIP - A folyékony gumi

Témakör: Tuning
aktuális téma
PLASTI DIP - A folyékony gumi

Aki rendelkezik autóval és szereti is az autóját, biztos szembesült már vele, hogy mennyi gonddal jár hű társunk karbantartása. Kilyukadt, megsérült, ereszt, megkarcolódott, elkopott, elszakadt, kirepedezett, szétérett, felhasadt, kifakult, megrepedt és a többi és a többi, melyek orvosolására sokszor festegettünk, fújtunk, zsíroztunk, szigszalagoztunk, políroztunk, ragasztottunk akárcsak McGyver. a href="/account_shower.php?id=3273" onFocus="blur();"img src="http://img.carstyling.hu/img/arrow.gif" border="0" align="absmiddle"Bővebben/a

Ha kérdésed lenne, először olvasd el ezt: GYIK

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
YELLOW
#5398
2016. július 18. 14:10
szerinted?
Leon Sport R, Cupra R azért tetszett anno, mert gyárilag volt belőlük sok sárga.
nekem meg sárga, szürke, fekete, fehér a kedven színeim. fehér nagyon divat lett. jól néz ki szó sem róla, csak divat.
sárga meg azért, mert E46-ból nincs túl sok sem, elsődleges kedvenc színem, szeretek kicsit kilógni a sorból. vagy nagyon
én szeretem azt, ha tudják, hogy én jövök, megyek, vagyok az, nem egy akárki másik a sok közül. az sem érdekel, ha rossz dologgal párosítanak össze, mikor megvettem bő 9 éve, akkor is ez volt. de tudták, hogy vagyok. most már kezdek belesimulni... már képes voltam USA DRL-t aktiválni, pedig nem tetszett, most meg már szeretem, és most ezzel vagyok egyedi
Mickey23
#5397
2016. július 18. 13:11
YELLOW
#5396
2016. július 17. 13:47
áhh, nincs nekem szükségem ilyen effektes dolgokra.
egy jó sárga, vagy sötét szürkét el tudnék képzelni. de inkább sárga
ahhoz lehet túl sok talin kellene részt venni, a munka miatt pedig nem egyszerű... meg egy párszor elmegyek dunántúlra nyilván önerőből és lassan ki is fizettem
doxam
#5395
2016. július 17. 13:39
egy wildfire supershifttel pl.?

link

szerződj velük, úgy talán hatásosabb lehet
YELLOW
#5394
2016. július 11. 19:47
hát nem bánnám a sok reklám után (bár bizonyítani nem tudom), meglepne valaki egy sárga Plasti Dip telibe fújással
doxam
#5393
2016. július 11. 15:46
doxam
#5392
2016. július 11. 15:45
nem rossz, már már fényezés szintű

Mickey23
#5391
2016. június 10. 09:08
A lényeg, hogy a széleken jól legyen megfújva, esetleg géptetőnél a széleknél befordulni.
Biopon87
#5390
2016. június 09. 17:44
az lehet hogy már szárazan lett lehúzva a szalag és nem tapadt vissza amúgy 4 rétegbe lett lefújva
Mickey23
#5389
2016. június 09. 10:49
Hát ott akkor valami nagyon el lehetett rontva.
Ha az EZ WASH-ban a 107 fokos gőz nem hozta le, akkor annak se kellett volna.
Az nem lehet, hogy vékonyan volt fújva?
YELLOW
#5388
2016. június 08. 20:25
pontosan honnan?
én úgy tudom elképzelni ezt, hogy nem volt elég tiszta a felület, vagy mondjuk a maszkolószalag már száraz állapotban lett lehúzva, és megtépte a szélét, ami már nem kötődött vissza a felülethez.
Biopon87
#5387
2016. június 08. 20:13
nekem mosás közben a magasnyomású egyben lehozta az egészet alapozó vagy valami kellene alá?
Mickey23
#5386
2016. június 08. 10:01
Szia,

Yellow kolléga jól mondja, ha normálisan elő van készítve a felület és úgy fújod ahogy le van írva nem lehet gond Ha sok vékony rétegben viszed fel akkro szép sima lesz a felület. Figyelni kell hogy a falkont 45 foknál jobban ne döntsd meg mert akkor köpködni fog és nem elsz szép.
Esetleg egy cangunt érdemes hozzá venni, hogy ne zsibbadjanka el az ujjaid fújás közben.
Nekünka demo autón a szélvédőről nem hozta le a magasnyomású mosó tehát, jól tapad és bírja a strapát, ha elég simára fújod akkor tisztán tartani is könnyű (microszálas rongy + clin)
Ha jól csinálod akkor ilyet lehet vele fújni:
YELLOW
#5385
2016. június 06. 21:37
ha olvasgatod, akkor ezekről már mind olvashattál volna. egyedül az maradt ki, hogy mennyi anyagra lehet szükséget a sok már megválaszolt kérdések közül.
én olyan 2010-ben vásároltam, vesék, B oszlop és pár helyen lett fújva kívül. semmi baja, semmi sérülés. és kamionmosós sterimoval mosatom leginkább, vagy kézzel. ha van elég réteg, akkor tartós és bírja.
zsírtalanítani, portalanítani kell. érdemes jó réteget fújni, mert ha hiba van a fényezésben, ez is kiadja vékony rétegben. ha megfolyna sem kell aggódni, száradás közben kisimul (persze van egy szint).
jó 20fok felett fújni, és lehetőleg kis páratartalom mellett, jól fel kell rázni, ha dobozost veszel. 3-4 rétegben mindenképp vidd fel, nem a takarás miatt, hanem tartósság miatt, illetve ha le akarod majd venni, könnyebb egy vastagabb réteget leszedni.
szabee69
#5384
2016. június 06. 21:20
Sziasztok! Olvasgatom a csoportot és pár oldalt is ezzel a "folyékony gumi" festéssel kapcsolatban. Pár hétköznapi kérdésre viszont nem sikerült választ találnom...
Pl: motorháztetőt és tetőt szeretnék lefújni, mennyire tartós kültéren? Kézzel mosom a kocsit, nem járok gépi mosóba és sterimót sem használok!
Továbbá szokásos kérdés lehet, de sötétzöld színt feketével eltakarni hány réteget igényelhet?
És fújás előtt hogyan kell előkészíteni a felületet? Mint egy hagyományos festésnél? Gondolom zsírtalanítás, kosztalanítás. Igaz nem igényel semmilyen előkészítő szert a PlastiDip?
Köszönöm szépen a válaszokat és tippeket előre!
További szép napot!
doxam
#5383
2016. május 26. 19:22
ja meg hogy nézne ki ugye......ugyan ilyen lenne, vagy még zsírabb mert fényes az alap?
doxam
#5382
2016. május 26. 19:20
újabb keresztkérdésem lenne dip mesterektől ha az autó alapból fekete/fényes és nem fújok rá mattfekete dip alapot, de lefúlyom pigment-es/lakkal? mint pl. ezt az audit, így bekeverném a pigmenteket, és csak ráfújni pár réteget belőle......bírja a strapát olyankor vajh?

LINK

peety2
#5381
2016. április 27. 11:02
Szép is lett!

Köszi a részletes választ, ebben a szezonban már nem hiszem, hogy megcsinálom, de igyekszem majd az általad leírtak szerint elkövetni a műveletet!
YELLOW
#5380
2016. április 27. 09:37
vazze!
mivel gumi, jóhogy tapadós felülete lesz. de ez korántsem oylan, mint ahogy leírod.
azt nem tudom az új anyagok milyenek, én 2010-2011 környéként vettem elsők között, és azóta is a vesén figyel mint írtam, pedig ott kapja az áldást rendesen. ipari kamionmosós gőzborotva sem árt neki. régebben ha én mostam a szivaccsal simán lehetett mosni, semmi gond nem volt vele.
ha rosszul dolgoztál vele, akkor lehet gond.
a másik, hogy hova fújtad? fogod a kezeddel? az emberi izzadtság eléggé makacs erős anyag, illetve pl 4 betűs német áruházban kapható műszerfal törlőkendő is érdekes. nekem a gyáru belső betéteken a gyári ilyne gumis bevonatot simán felpuhítja. nem tudom mit használnak benne, de nem túl jó.
szóval előbb azt kellene tisztázni, hogy kellően, szakszerűen készítetetd elő a kezelt felületet, és megfelelően vitted-e fel az anyagot, rétegek között hagytál-e elég időt, hőfok, pára tartalom megfelelő volt-e.
aztán pedig azt mivel tisztítod? mondom a nekem a gyárit is felpuhítja a bóti kendő, pedig szilikonmentes.
Blintux
#5379
2016. április 26. 21:38
Hát nem tudom.
Én bármire. bárhogyan fújom, ez ragadós.
Vettem metál fényűvé alakítót is, ez ugye egy áttetsző fényes réteget tesz rá, de az is ragad.
Komolyan, ez a cucc nem ér 100 forintot se
[ link: www.plastidipusa.hu ]
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 5418 találat 271 oldalon