"Sport"gyertya? -ér valamit

Témakör: Tuning
aktuális téma

Szóval, jó vitázást. Kiváncsi vagyok a véleményetekre, hogy levonjam a kellő következtetést.......vegyek vagy ne vegyek sok pízért gyertyát.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
n12turbo
#149
2005. január 17. 14:17
balenum!

ez a mondatod örökké megmarad az emlékeztemben:
"az 1.6 VTI VTEC a maga 160 LE-jével úgy tudom már nem játszik, mert az turbós."

Hát ha már ilyen dolgokról kezdessz el vitatkozzni akkor legalább legyél tisztában egy kicsit is az autókkal meg motorjaikkal! Szerinted a honda VTI turbós.
Hát a Lordie-é lehet. De az övé nem valami hűű de gyári autó.

Az én autóm 1985 ből 1.5 ös mociból tudott 115 lovat. de az máskáposzta....

Éljen a sportgyertya! Tegyetek az autótokba hengerenként egy marékkal hogy jobbanmennyentőle!
balneum
#148
2005. január 17. 12:56
igen sajnos a súly az is kétségtelen. Végülis én csak annak kapcsán mondtam, hogy motorgyártásban kiemelkedőek voltak mindig is, hogy pl. mint lentebb említettem a Twin Spark technológia 1914-es Alfa szabadalom! És abszolút nem marketing stratégia csak, ahogyan azt egy kolléga lentebb írta.
Vitya
#147
2005. január 17. 12:51
bocsanat most is eros mocikat gyart az alfa;) tesom is alfas;)
Vitya
#146
2005. január 17. 12:50
igen alfa eros mocikat gyartott.csak sajna a suly is nagy melle:(
balneum
#145
2005. január 17. 12:49
nem nem pont arról beszélek, hogy a Honda sem érte be az Alfát, mert az ővéké volt gyári szériában 120 LE és az nem sportgép volt csak egy sima széria. A Honda akkori erőlkődése még 99-ben is csak 114 LE-re volt elegendő turbó nélkül
balneum
#144
2005. január 17. 12:47
kétségtelen tény, amit mondasz valóban 120LE volt de ettől függetlenül nem volt egy tömegtermék, ez a Citroen Saxo Peugeot 106-os VTS illetve GTI páros!
Vitya
#143
2005. január 17. 12:46
ertem.vegulis igen a hondanak ez ilyen tok szeria volt,franciaknak meg ez a gyari sportvaltozat volt.
Vitya
#142
2005. január 17. 12:46
lehet felreertettem vmit,de en vhogy igy erettem;)
balneum
#141
2005. január 17. 12:45
én most itt átlagos és hétköznapi, nagy szériában gyártott autókról és azok motorjairól beszélek
Vitya
#140
2005. január 17. 12:45
te azt irtad,hogy 1996ban hondan kivul mas gyarto nem tudott 1.6os mocibol 120lovat kihozni.
1996ban jott ki a 106 S16 es a Saxo Vts.1.6os 120 loeros volt gyarilag.
balneum
#139
2005. január 17. 12:43
citroen, peugeot turbó nélkül sosem csináltak akkoriban így szériában 120 Le-nál erősebbet !
Vitya
#138
2005. január 17. 12:42
1996os az elso szeria;)
Vitya
#137
2005. január 17. 12:42
vts,s16 ;)
Vitya
#136
2005. január 17. 12:41
balneum
#135
2005. január 17. 12:41
szóval gyakorlatilag 120 LE-öt senki nem tudott annakidelyén.
balneum
#134
2005. január 17. 12:40
Honda 1.6 ES VTEC CVT is "csak" 114 LE. az 1.6 VTI VTEC a maga 160 LE-jével úgy tudom már nem játszik, mert az turbós.
balneum
#133
2005. január 17. 12:38
Még a Toyotánál felfedeztem 99-ben 1.6-os motort 110 LE-vel, de úgye azz még mindig nem 120 !
balneum
#132
2005. január 17. 12:37
Leszámítva max az egy szem Hondát, bár 96-ban mág azt sem. Nyissál fel akár egy 99 katalógust de még jobb lenne egy 96-ost és kicsit nézzél körül a kompakt kategóriában, hogy hány gyártó tudott 1.6-os motort 120 LE-vel csatasorba állítani!
Vitya
#131
2005. január 17. 12:23
nekem is ilyen platinum gyertyam van.ami korabban az autoban volt annal biztos jobb;)
Lordie
#130
2005. január 17. 12:16
Bocs, mit lestek a konkurensek meg mit nem tudtak? A 120LE-t?
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 329 találat 17 oldalon