Suzuki Fan Topic
aktuális téma
Ha valami problémád van a SUZUKISOK segítenek!!
SUZUKI POWA!!!
HIRDETÉSÉRT, Aréna kuncsorgásért, és Találkozók hírdetése után BAN jár!
Ha ez neked itt kevés a fórumban, a CS-s Moderátorok gondoskodnak rólad pár hónapra.
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
rfgate
#131783
2013. szeptember 19. 15:38
Sziasztok! Lehet nem a legjobb oldalra írok,de segítségre lenne szükségem:
2002 évjáratú Suzuki Swiftem van 1.3 16v motorral 134 ezer km-rel és történt egy olyan baki,hogy elszakadt a vezérműszíjjam pedig csak 16000 km volt benne! A kérdésem az lenne,hogy ez milyen károkkal járhat és mennyi lehet cirka a jav költség!?
Mivel sokfélét olvastam róla,sokan írják,hogy az 1.0-snél nem lesz baja a motornak,volt ahol olvastam hogy az 1.3 is kibírja motorsérülés nélkül! De mindenki mást ír...Ezért kérnék olyan Swifteseket akikkel ez megtörtént már egyszer azok legyenek szívesek megosztani a tapasztalataikat velem!Eldobni semmiféle képpen nem szeretném,mert nagy értékű zene van benne komoly szigeteléssel és elléggé hozzánk is nőtt már! Köszönöm az esetleges válaszokat!
2002 évjáratú Suzuki Swiftem van 1.3 16v motorral 134 ezer km-rel és történt egy olyan baki,hogy elszakadt a vezérműszíjjam pedig csak 16000 km volt benne! A kérdésem az lenne,hogy ez milyen károkkal járhat és mennyi lehet cirka a jav költség!?
Mivel sokfélét olvastam róla,sokan írják,hogy az 1.0-snél nem lesz baja a motornak,volt ahol olvastam hogy az 1.3 is kibírja motorsérülés nélkül! De mindenki mást ír...Ezért kérnék olyan Swifteseket akikkel ez megtörtént már egyszer azok legyenek szívesek megosztani a tapasztalataikat velem!Eldobni semmiféle képpen nem szeretném,mert nagy értékű zene van benne komoly szigeteléssel és elléggé hozzánk is nőtt már! Köszönöm az esetleges válaszokat!
Sziasztok!
Gondoltam hátha van egy két régi Japán Swift fanatikus elbújva eme topikban, gondoltam megosztom veletek 14 és fél évnyi tömör titkát a Swiftemnek. Régóta húzódó építés után, már fényeződik a sárga csoda azonban az autó hátulja B oszloptól hátra mind a két oldalt és hátul a tűzfalon a következő rétegekben épül fel a gyári fényezése (FÉM->alapozó->sárga szín !eddig volt gyári! ->gitt->alapozó->sárga szín zárásképp.) Az autót 1999.05.27-én hoztuk el a SZALONBÓL 0KM-sen és soha nem volt balesetes a hátulja. Megnyugtató érzés 14év után, hogy szállítási sérült autót kaptunk (ami valószínűleg nem kicsit kapott, ha ennyire bele kellett kontárkodniuk). Nekünk csak annyi tűnt fel a 14.5év alatt, hogy az anyós oldali ajtó nehezen csukódik és az anyós oldali hátsó pillangó ablaknál beázott. Ezeket a szakszerviz nem javította gariba, így a beázást gumikéder ragasztással orvosoltuk még mondhatni 0éves korában. A történet most vált érdekessé ugyanis a gittelési rétegnél valami gixer történhetett ugyanis jelen állapotban a körmömmel végighúzva leválik a gyári színről. Ennek a kis eltitkolt dolognak köszönhetően az autó komplett hátulját meg kell bolygatni, nehogy a friss fény után dobja el magát a gitt valahol. Ettől függetlenül szeretni való kis autó volt mondhatni 0 hibával, de megmondhatnák az ember szemébe, hogy történt egy kis effekt és ez javításra került. Soha senki sem közölte velünk azt, hogy ez utólagos javításon esett át... Ráadásul milyen furcsa dolog, hogy ahol több réteget találtunk ott jelentek meg leginkább a rozsda foltok is. Tapasztalat, hogy soha a b*dös életbe nem fogok/unk venni új autót, mert így is csak hibás terméket kapunk. Festékvastagság mérő pedig jó értéket mutatott, hozzá teszem, hogy valahol brutál vékony volt a szín szerintem pont az érték miatt. Undorító, de ehhez joguk van és mindenki aláírja amikor megrendeli az új autóját
Gondoltam hátha van egy két régi Japán Swift fanatikus elbújva eme topikban, gondoltam megosztom veletek 14 és fél évnyi tömör titkát a Swiftemnek. Régóta húzódó építés után, már fényeződik a sárga csoda azonban az autó hátulja B oszloptól hátra mind a két oldalt és hátul a tűzfalon a következő rétegekben épül fel a gyári fényezése (FÉM->alapozó->sárga szín !eddig volt gyári! ->gitt->alapozó->sárga szín zárásképp.) Az autót 1999.05.27-én hoztuk el a SZALONBÓL 0KM-sen és soha nem volt balesetes a hátulja. Megnyugtató érzés 14év után, hogy szállítási sérült autót kaptunk (ami valószínűleg nem kicsit kapott, ha ennyire bele kellett kontárkodniuk). Nekünk csak annyi tűnt fel a 14.5év alatt, hogy az anyós oldali ajtó nehezen csukódik és az anyós oldali hátsó pillangó ablaknál beázott. Ezeket a szakszerviz nem javította gariba, így a beázást gumikéder ragasztással orvosoltuk még mondhatni 0éves korában. A történet most vált érdekessé ugyanis a gittelési rétegnél valami gixer történhetett ugyanis jelen állapotban a körmömmel végighúzva leválik a gyári színről. Ennek a kis eltitkolt dolognak köszönhetően az autó komplett hátulját meg kell bolygatni, nehogy a friss fény után dobja el magát a gitt valahol. Ettől függetlenül szeretni való kis autó volt mondhatni 0 hibával, de megmondhatnák az ember szemébe, hogy történt egy kis effekt és ez javításra került. Soha senki sem közölte velünk azt, hogy ez utólagos javításon esett át... Ráadásul milyen furcsa dolog, hogy ahol több réteget találtunk ott jelentek meg leginkább a rozsda foltok is. Tapasztalat, hogy soha a b*dös életbe nem fogok/unk venni új autót, mert így is csak hibás terméket kapunk. Festékvastagság mérő pedig jó értéket mutatott, hozzá teszem, hogy valahol brutál vékony volt a szín szerintem pont az érték miatt. Undorító, de ehhez joguk van és mindenki aláírja amikor megrendeli az új autóját
Rádió kiszerelése
Előfordulhat, hogy ki kell venni a rádiót a helyéről (például csere miatt, vagy mert hozzá akarunk férni a felette lévő szellőzőhöz, vagy az alatta lévő fűtésszabályozókhoz, stb). Nem túl bonyolult dolog...
Elsőnek rögtön felhívnám a figyelmet egy fontos dologra: nem szabad feszegetni az előlapot, mert leszakad! Egészen máshogy van rögzítve a rádió, az előlaphoz nem kell nyúlni!
Első lépésként le kell venni a kormány alatti borítólemezt, illetve a másik oldalon ki kell fordítani a kesztyűtartót:
Így férünk hozzá a rádió rögzítő csavarjaihoz, mindkét oldalon! A jobb oldalon egyszerűbb a helyzet, mert a kesztyűtartó helyén benézve látjuk a csavart:
A bal odalon sajnos sokminden akadályoz, nehéz oda belátni, inkább csak kitapintani lehet:
Ha kinn van a két csavar, akkor ki tudjuk venni a rádiót, olymódon, hogy a kesztyűtartó helyén benyúlva a rádió hátulját kifelé nyomjuk. (Itt szintén ne az előlapot próbáljuk kifeszíteni!!!) Vigyázzunk, mert ki fog pattanni, és a hirtelen mozdulat miatt elvághatjuk a kezünket a rádió melletti éles szélű fém tartóval!
Ha kiugrott, akkor már nincs más dolgunk, mint kihúzni a csatlakozót (középen a kis pöcköt benyomva)!
Ennyi lenne a nagy mutatvány. Visszatenni értelemszerűen fordítva kell!
Sikerekben gazdag,balesetmentes szerelést! ;)
Előfordulhat, hogy ki kell venni a rádiót a helyéről (például csere miatt, vagy mert hozzá akarunk férni a felette lévő szellőzőhöz, vagy az alatta lévő fűtésszabályozókhoz, stb). Nem túl bonyolult dolog...
Elsőnek rögtön felhívnám a figyelmet egy fontos dologra: nem szabad feszegetni az előlapot, mert leszakad! Egészen máshogy van rögzítve a rádió, az előlaphoz nem kell nyúlni!
Első lépésként le kell venni a kormány alatti borítólemezt, illetve a másik oldalon ki kell fordítani a kesztyűtartót:
Így férünk hozzá a rádió rögzítő csavarjaihoz, mindkét oldalon! A jobb oldalon egyszerűbb a helyzet, mert a kesztyűtartó helyén benézve látjuk a csavart:
A bal odalon sajnos sokminden akadályoz, nehéz oda belátni, inkább csak kitapintani lehet:
Ha kinn van a két csavar, akkor ki tudjuk venni a rádiót, olymódon, hogy a kesztyűtartó helyén benyúlva a rádió hátulját kifelé nyomjuk. (Itt szintén ne az előlapot próbáljuk kifeszíteni!!!) Vigyázzunk, mert ki fog pattanni, és a hirtelen mozdulat miatt elvághatjuk a kezünket a rádió melletti éles szélű fém tartóval!
Ha kiugrott, akkor már nincs más dolgunk, mint kihúzni a csatlakozót (középen a kis pöcköt benyomva)!
Ennyi lenne a nagy mutatvány. Visszatenni értelemszerűen fordítva kell!
Sikerekben gazdag,balesetmentes szerelést! ;)
Sziasztok! Egy nagy kérdésem lenne és remélem ti tudtok nekem segíteni. Wagon om van és az érdekelne hogy a B corsa ültető rugója alá megy e vagy is jo e hozzá. köszönöm szépen
Sziasztok! Swift II-ben szeretném kivenni a gyári fejegységet, sehol nem találok jó leírást róla, myswift-teamen van róla jó, de egy hetes regisztrálás után sem küldtek mailt, így nem tudok belépni. Valaki megtenné, hogy kimásolja nekem? Köszcsi
e-mailben kérném a válszt ha nem probléma.
[email protected]
[email protected]
Sziasztok
Segítséget kérnék.
2003-as 1.3 16v 5 ajtós swiftbe lehet-e wagoner vagy ignis elektromos szervót betenni nagy változtaások nélkül?
Előre is köszi
Segítséget kérnék.
2003-as 1.3 16v 5 ajtós swiftbe lehet-e wagoner vagy ignis elektromos szervót betenni nagy változtaások nélkül?
Előre is köszi
suzuki vvt 1.3 váltó eladó.
hiba és karc mentes.
110ezer kili van benne,olaj le van engedve.
beszerelési garancia van!
helyileg bp 21 kerület!
ár 40ezer fix!
üdv
ui: bocs hogy ide,de ha nem kell töröljétek!
hiba és karc mentes.
110ezer kili van benne,olaj le van engedve.
beszerelési garancia van!
helyileg bp 21 kerület!
ár 40ezer fix!
üdv
ui: bocs hogy ide,de ha nem kell töröljétek!
Sziasztok!
sajnos ma rá kellett bigyesztenem az eladó táblát suzukimra. esetleg ha érdekel valakit. képeket majd töltök fel.
sajnos ma rá kellett bigyesztenem az eladó táblát suzukimra. esetleg ha érdekel valakit. képeket majd töltök fel.
Sziasztok érdeklödnék hogy hol tudnák a suzuki swift sedan 2000 évjáratú autómhoz hátsó tuning lámpát venni mert én sehol nem találtam !!! ha valaki tudna akkor irjon lécci [email protected] cimre
áhhá szal így átmérőre stb passzol? GTi gyári rugót tudok most ismerőstől állítólag az 3 centit ültet a suzin agyárihoz képest, nekem 1.3 16v van 2003as
Nyugodtan vedd meg nekem is az van az egyik suzukimban ami 3 ajtós. tökéletesen belemegy kicsit erősebb.
sziasztok
suzuki swift sedan hátsó rugója mibe más mint a 3 és az 5 ajtósé? mert szeretnék ültetőrugót de majdnem mindegyiknél ottvan hogy lépcsőshátúhoz nem jó, valaki tud segíteni az oldalamra írjon előre is köszi!
suzuki swift sedan hátsó rugója mibe más mint a 3 és az 5 ajtósé? mert szeretnék ültetőrugót de majdnem mindegyiknél ottvan hogy lépcsőshátúhoz nem jó, valaki tud segíteni az oldalamra írjon előre is köszi!
Mivel nem lehet hirdetni igy nincs egy felesleges sx4 lökösöm párezerér
[email protected]
[email protected]
Hmm.. értelmes hozzászólás.. és köszönöm! Tulajdonképpen már olyan 1.350 1,450 körül lehet venni sportot, na azt nemtudom, hogy ezeknek mennyire van oda a futóműve és hát a motorja.
Keresek 88-03 közötti hátsó csomagtérajtó alsó szárny lécet! Nem lenne rossz, ha valaki "elkiáltaná" magát, hogy van eladóban neki Mivel a kocsit szeretném fényezőkamrába tolni és már csak ez tart vissza igazán
szerintem jobban megy (engem egy szöszi simán elvert mikor 1.3 volt még nekem, csak a VVT feliratot láttam az oldalán meg a hátán )
De mért adatok alapján nem sokkal megy jobban, sőt ezeknél annyira számít a súly, hogy pl nekem 1.3 GS-em volt és lehet egy 1.3 GC megfogná az 1.5-öt ... viccesen hangzik de így van. Elvileg sokat eszik, nem értem miért, de "sokat".
Sportnál hátrány, hogy 3 ajtós és töröttet nem szabad megvenni. 98-as benzin kell bele... nekem városban 8,5-ben áll meg.. elvileg ennyit megkajol az 1.5 is.
Sportnál nem nagyon van hiba, ha nem volt törve, egyedül a p0420 hibakód néha .. de az meg vaklárma .. törölni kell. Ha megfelel neked a 3 ajtó én a sportot választanám, ha kell akkor spórolnék még 1-2 hónapot...
De mért adatok alapján nem sokkal megy jobban, sőt ezeknél annyira számít a súly, hogy pl nekem 1.3 GS-em volt és lehet egy 1.3 GC megfogná az 1.5-öt ... viccesen hangzik de így van. Elvileg sokat eszik, nem értem miért, de "sokat".
Sportnál hátrány, hogy 3 ajtós és töröttet nem szabad megvenni. 98-as benzin kell bele... nekem városban 8,5-ben áll meg.. elvileg ennyit megkajol az 1.5 is.
Sportnál nem nagyon van hiba, ha nem volt törve, egyedül a p0420 hibakód néha .. de az meg vaklárma .. törölni kell. Ha megfelel neked a 3 ajtó én a sportot választanám, ha kell akkor spórolnék még 1-2 hónapot...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 kis segítséget kérnék a topic lakóktól:
barátnőmnek van egy 2-es Swiftje, most pont 5 éves, halódik benne az akksi, van benne 1 kis zöld ,,pötty,, amit szerint még jó, de reggelente már néha mégis nehezebben indul. Nagyon a fele hajlok ,hogy veszek bele 1 új akksit és a kérdés az lenne tapasztalt-e már vki iet (zöld pötty de mégis nehézkes indítás) és ha cserélt akksit mekkorát rakott be újnak. Nyílván az amper érdekelne, én arra gondoltam h 1-el nagyobbat raknék bele. Nem néztem még de sztem 40 v 44 amperes lehet benne.
Tapasztalatokat várnék, köszönöm!