1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)
1.8 T motorokról mindent...Kérdések, válaszok, tapasztalatok, infók!
Hirdetések: akinek van az kérem jelezze és közzé tesszük!
üdv Misike
Hasznos 1.8T-ippek, infok:
http://macmadigan.com/Audi/tt9907/tt9907.html
http://www.vwmotorsport.com/seatcat/seatcat.asp
http://seat-sport.seat.es/
http://www.bar-tek-tuning.com/Motoren+Teile+vw+audi/1-8T/index.htm
http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components
http://www.atp-tunershop.com/advanced_search_result.php?XTCsid=d927ef5ad5f9ef0d13402892afe28fe1&keywords=1.8&x=5&y=13
http://www.performancebyie.com/search/?dir=desc;i=1;order=relevance;q=1.8t
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T
http://www.jbsautodesigns.co.uk/content/1/
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/08/36-38.pdf
http://www.partscats.info/
http://www.partsbase.org/
http://tyrestretch.com/
http://www.clubgti.com/showthread.php?34368-1-8T-20V-Engine-codes-FAQ
http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,inline,7532,de,1424957848-7558,,1-8T+Motoren,1324994653-de.html,,.htm
http://www.xs-power.com/index.html
http://www.turbosbytm.com/
http://re5pect.pl/
http://fcp-engineering.com/
http://www.ctsturbo.com/cart/
http://huber-rennsporttechnik.de/gebrauchtteil/
http://gt-motorsport.net/
http://www.tzr-motorsport.de/epages/61911476.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61911476/Categories
http://www.turbomaster.info/eng/
http://www.finjector.com/index.php?page=home
http://www.topendpower.pl/
http://www.retrofication.co.uk/category-2342.html
http://fuelinjectorclinic.com/hp-calculator
http://www.fiveomotorsport.com/
http://www.ldperformance.co.uk/launchitpro.html
http://www.swgmotorsport.com/default.asp
http://racediagnostics.com/shop/index.php
http://www.vwtuningmag.com/race-performances-liquid/
http://www.thettshop.com/
http://www.full-race.com/store/
http://www.sandtler24.de/search?sSearch=luftein
http://www.qpeng.com/faqs/engine_faqs/all_these_engine_codes_can_you_explain_what_they_mean.html
https://www.tirestickers.com/shop/
http://motorsport.brs-technology.sk/Default.aspx
http://namenynet.hu/~shkiz0/index.php?path=Passat/
https://onedrive.live.com/?authkey=!AFnYK9HJGrKt0aM&id=6344D645C3FFA166!233665&cid=6344D645C3FFA166
http://www.willtheyfit.com/index.php?width=195&aspect=65&diameter=15&wheelwidth=7&offset=59&width2=215&aspect2=60&diameter2=15&wheelwidth2=7,5&offset2=40#content
https://silverproject.eu/en/shop/
http://www.urotuning.com/VW-Mk4-Golf-GTi-Jetta-1-8T-Performance-and-OEM-Parts-s/458.htm
https://www.epytec.de/
http://protechnic.hu/
http://hu.realoem.me/Audi/RDW
https://store.034motorsport.com/
https://www.sachsperformance.com/
https://www.awesomegti.com/
http://www.darksidedevelopments.co.uk/
https://www.turbo-parts.de/1-8T-Tuning:::226.html?MODsid=mo7842vf2m74rc1isacbbodon1
https://picclick.co.uk/GOLF-MK4-A3LEON-18T-Turbo-K03-K04-162143856728.html
http://www.pparts.net/hu/vag-18t-20v-1200hp-10500rpm-drag-engine
http://www.audi-sport.net/xf/threads/lots-of-big-turbo-and-high-power-info.75685/
http://tech-racingcars.wikidot.com/skoda-octavia-i-wrc1999
kezdenek a kis port hátrányai jelentkezni vagy a turnyo miatt?
gondoltam én is hogy tekerek a mostani 0,3-as előfeszítésen egy kicsit, SW basztatás nélkül van értelme?!
jah mi történt velem...
AUQ turnyo csere, gyári már lötyög viszont 2300-nál betolta a 0,8at és tartotta is, felkerült egy új dobozos 3000 alatt nem akar tölteni, de 3300-nál utoléri magát és tíltásig tartja a nyomást igen kellemesen megy 3000 felett, viszont alul valami borzadály, semmi se lett változtatva ahogy a dobozból kijött a bevizsgált csiga úgy ment fel, gyári SW kocsi, jó karban van a motor légtömegmérő stb is, fél szemmel rápillantottam az n75 folyamatosan 100% megy, Kvázi "zárva van"
valakinek valami ötlet tipp?
(én a wg nyitó nyomására pillantok rá, meg felprobálok egy másik n75)
hf és a turbo közt nincs kifujásra utaló nyom, se a turbo és a folytó szelep ház közt!
A megfeszített wastegate-el az 1.6 bárt is tartja végig - leszabályozásig, bár sokra nem megyek vele mert valszeg csak a nyomás nagy, plusz extra levegő nem sok megy már a motorba, azért +10g/s-t így is sikerült előcsalogatni belőle, így most van kb 270g/s csúcsban. Kapott még egy kis előgyújtást is, szerintem ezzel a setuppal meglenne a 350LE (egyszer majd újra mérjük), bár van egy bibi: nem tudom sehogy sem a nyomást egyenletesre belőni 1 tized báron belül csalinkázik, szerintem ez a kínai wastegate actuator (druklabda) egy forintot sem ér vagy meghalt a DV-m, vagy ...
Ez engem is érdekelne. Szintén dízeles vagyok.
Egy jó alapból (mondjuk 210 vagy 225 lovas) mekkora szívás árán lehetne kihozni 300-400 közötti lóerőt? És mennyire stabilak ezek az 1.8t motorok? Mert nincs túl jó hírük...
Veled beszélgettünk Lacházán?
Eddig csak diesel autoim voltak és azok voltak reszelgetve.Most belevágnék egy 1.8T 150 lovas octáviába.Mit lehet ebbol kihozni tartósan,hogy ne kelljen rettegnem mikor döglik meg.?Milyen költségekkel jár?(a diesel árakkal tisztában vagyok,de gondolom itt minden más)5sebességes.Köszönöm előre is.
Jó szegény keveréken mehetett a gép, ha ennyire fehér a szonda!
Viccet félretéve, hogy lehet az hogy egy fűtéshibás szondával jobban megy a gép?
kaptam kölcsönbe rossz lambdaszondtát Czakitól ami fütéshibás.
Egy teszt erejére bedobtam, és 10g/s elmelt a max légtömegemen.
viszont amit kivettem saját lambda az szinte hófehér
A wg-n ha sokat feszítesz mindenféleképpen kell az sw-n állítani különben túllövések/hullámzások lesznek.
Nézd meg a wg-t, nehogy úgy járj mint én. Legalább 3 menetnyit feszíts rá a zárt (wg) állapottól számítva.