1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

Témakör: Real life
aktuális téma
1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

1.8 T motorokról mindent...Kérdések, válaszok, tapasztalatok, infók!

Hirdetések: akinek van az kérem jelezze és közzé tesszük!

üdv Misike

Hasznos 1.8T-ippek, infok:

http://macmadigan.com/Audi/tt9907/tt9907.html
http://www.vwmotorsport.com/seatcat/seatcat.asp
http://seat-sport.seat.es/
http://www.bar-tek-tuning.com/Motoren+Teile+vw+audi/1-8T/index.htm
http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components
http://www.atp-tunershop.com/advanced_search_result.php?XTCsid=d927ef5ad5f9ef0d13402892afe28fe1&keywords=1.8&x=5&y=13
http://www.performancebyie.com/search/?dir=desc;i=1;order=relevance;q=1.8t
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T
http://www.jbsautodesigns.co.uk/content/1/
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/08/36-38.pdf
http://www.partscats.info/
http://www.partsbase.org/
http://tyrestretch.com/
http://www.clubgti.com/showthread.php?34368-1-8T-20V-Engine-codes-FAQ
http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,inline,7532,de,1424957848-7558,,1-8T+Motoren,1324994653-de.html,,.htm
http://www.xs-power.com/index.html
http://www.turbosbytm.com/
http://re5pect.pl/
http://fcp-engineering.com/
http://www.ctsturbo.com/cart/
http://huber-rennsporttechnik.de/gebrauchtteil/
http://gt-motorsport.net/
http://www.tzr-motorsport.de/epages/61911476.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61911476/Categories
http://www.turbomaster.info/eng/
http://www.finjector.com/index.php?page=home
http://www.topendpower.pl/
http://www.retrofication.co.uk/category-2342.html
http://fuelinjectorclinic.com/hp-calculator
http://www.fiveomotorsport.com/
http://www.ldperformance.co.uk/launchitpro.html
http://www.swgmotorsport.com/default.asp
http://racediagnostics.com/shop/index.php
http://www.vwtuningmag.com/race-performances-liquid/
http://www.thettshop.com/
http://www.full-race.com/store/
http://www.sandtler24.de/search?sSearch=luftein
http://www.qpeng.com/faqs/engine_faqs/all_these_engine_codes_can_you_explain_what_they_mean.html
https://www.tirestickers.com/shop/
http://motorsport.brs-technology.sk/Default.aspx
http://namenynet.hu/~shkiz0/index.php?path=Passat/
https://onedrive.live.com/?authkey=!AFnYK9HJGrKt0aM&id=6344D645C3FFA166!233665&cid=6344D645C3FFA166
http://www.willtheyfit.com/index.php?width=195&aspect=65&diameter=15&wheelwidth=7&offset=59&width2=215&aspect2=60&diameter2=15&wheelwidth2=7,5&offset2=40#content
https://silverproject.eu/en/shop/
http://www.urotuning.com/VW-Mk4-Golf-GTi-Jetta-1-8T-Performance-and-OEM-Parts-s/458.htm
https://www.epytec.de/
http://protechnic.hu/
http://hu.realoem.me/Audi/RDW
https://store.034motorsport.com/
https://www.sachsperformance.com/
https://www.awesomegti.com/
http://www.darksidedevelopments.co.uk/
https://www.turbo-parts.de/1-8T-Tuning:::226.html?MODsid=mo7842vf2m74rc1isacbbodon1
https://picclick.co.uk/GOLF-MK4-A3LEON-18T-Turbo-K03-K04-162143856728.html
http://www.pparts.net/hu/vag-18t-20v-1200hp-10500rpm-drag-engine
http://www.audi-sport.net/xf/threads/lots-of-big-turbo-and-high-power-info.75685/
http://tech-racingcars.wikidot.com/skoda-octavia-i-wrc1999

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Baliszoft
#28396
2015. október 26. 23:34
A meleg oldalon nem tud kimenni ennyi levegő, túl nagy a nyomás a turbó előtt (szerintem).
A wg-n ha sokat feszítesz mindenféleképpen kell az sw-n állítani különben túllövések/hullámzások lesznek.

Nézd meg a wg-t, nehogy úgy járj mint én. Legalább 3 menetnyit feszíts rá a zárt (wg) állapottól számítva.
VR6-Fan
#28395
2015. október 26. 22:40
és miért nem akar több jutni a motorba?
kezdenek a kis port hátrányai jelentkezni vagy a turnyo miatt?

gondoltam én is hogy tekerek a mostani 0,3-as előfeszítésen egy kicsit, SW basztatás nélkül van értelme?!

jah mi történt velem...
AUQ turnyo csere, gyári már lötyög viszont 2300-nál betolta a 0,8at és tartotta is, felkerült egy új dobozos 3000 alatt nem akar tölteni, de 3300-nál utoléri magát és tíltásig tartja a nyomást igen kellemesen megy 3000 felett, viszont alul valami borzadály, semmi se lett változtatva ahogy a dobozból kijött a bevizsgált csiga úgy ment fel, gyári SW kocsi, jó karban van a motor légtömegmérő stb is, fél szemmel rápillantottam az n75 folyamatosan 100% megy, Kvázi "zárva van"
valakinek valami ötlet tipp?
(én a wg nyitó nyomására pillantok rá, meg felprobálok egy másik n75)

hf és a turbo közt nincs kifujásra utaló nyom, se a turbo és a folytó szelep ház közt!
Baliszoft
#28394
2015. október 26. 20:02
Ma állítgattam az autómat (olyan szép idő volt). Rácsavartam a wastegate-t, meg sem volt feszítve rendesen alapból sem - oh my god . Nyertem kb 3-400RPM spoolt , most ~3200-on van 1.5 bár eddig csak 3500 fölött volt. Jó, hogy 15e km-t így tettem meg az autóval . Már ezekben a kínaiakban sem lehet bízni .

A megfeszített wastegate-el az 1.6 bárt is tartja végig - leszabályozásig, bár sokra nem megyek vele mert valszeg csak a nyomás nagy, plusz extra levegő nem sok megy már a motorba, azért +10g/s-t így is sikerült előcsalogatni belőle, így most van kb 270g/s csúcsban. Kapott még egy kis előgyújtást is, szerintem ezzel a setuppal meglenne a 350LE (egyszer majd újra mérjük), bár van egy bibi: nem tudom sehogy sem a nyomást egyenletesre belőni 1 tized báron belül csalinkázik, szerintem ez a kínai wastegate actuator (druklabda) egy forintot sem ér vagy meghalt a DV-m, vagy ...
Baliszoft
#28392
2015. október 26. 17:24
Első a motor általános állapota. Sok százezer km-t futott motort érdemes egyből felújítással kezdeni. A gyári hajtókarokat kötelező lecserélni, ekkora teljesítményhez (350-400) esetleg a kipuff szelepeket is. A dugók a 210/225-ben sokáig bírják, de a 150/180-asokat is el lehet kergetni 400 paciig. A turbó pedig szabadon választott, esetleg egy GT2860RS billett (GTX) kompresszor kerékkel jó választás lehet (spricnik, pumpa, megfelelően a telj. szinthez).
hobizoli
#28391
2015. október 26. 16:03
motor belsejet ki kell cserelni kovibelsosre es akkor jojazhe'
KertAce
#28390
2015. október 26. 15:36
Hali.
Ez engem is érdekelne. Szintén dízeles vagyok.
Egy jó alapból (mondjuk 210 vagy 225 lovas) mekkora szívás árán lehetne kihozni 300-400 közötti lóerőt? És mennyire stabilak ezek az 1.8t motorok? Mert nincs túl jó hírük...
Baliszoft
#28389
2015. október 26. 11:05
Szia! Hány LE a cél?
Veled beszélgettünk Lacházán?
Bodaagabor
#28388
2015. október 26. 07:09
Jó reggelt!

Eddig csak diesel autoim voltak és azok voltak reszelgetve.Most belevágnék egy 1.8T 150 lovas octáviába.Mit lehet ebbol kihozni tartósan,hogy ne kelljen rettegnem mikor döglik meg.?Milyen költségekkel jár?(a diesel árakkal tisztában vagyok,de gondolom itt minden más)5sebességes.Köszönöm előre is.
vwoodoo
#28385
2015. október 22. 17:08
Gratulálok Mindenkinek a mérési eredményhez, teljesítményekhez.. esténként olvasgatva itt fórumot, mindenkinek sok meló volt benne, Respect a kitartásotokhoz!
czaki
#28384
2015. október 22. 16:14
Végre egy gramm amit nem leadni kell hanem növelni.
Baliszoft
#28383
2015. október 22. 16:12
Na megvannak az elveszett grammjaid végre !
Jó szegény keveréken mehetett a gép, ha ennyire fehér a szonda!
czaki
#28382
2015. október 22. 16:08
Milyen gáláns vagyok hogy kiszúrtam a szemed egy rossz szondával, nem?

Viccet félretéve, hogy lehet az hogy egy fűtéshibás szondával jobban megy a gép?
Rihi
#28381
2015. október 22. 15:58
Urak megint logot rakok változatosság kedvéért
kaptam kölcsönbe rossz lambdaszondtát Czakitól ami fütéshibás.
Egy teszt erejére bedobtam, és 10g/s elmelt a max légtömegemen.
viszont amit kivettem saját lambda az szinte hófehér
b.misike
#28380
2015. október 20. 14:38
éppen emiatt maradtunk hogy mind a két helyen lemérjük a tiedet......tudjuk kontrollálni paddal kapcsolatos felvetéseket!
Baliszoft
#28379
2015. október 20. 10:33
Teljesen azonos setup, direkt erre voltunk kíváncsiak, hogy a két pad között mi a különbség. Tény, hogy a Pócsi padon még állítani kell, mert nem jól fékezi meg a motort a max nyomaték felépülése előtt (ezek a részek hiányoznak is Misike méréseiről), de utána már helyes és a max értékeket (NM, LE) talán még alacsonyabbra is hozza mint a dynos. Addig amíg nem állítják be rendesen addig én nagyon nem is publikálnék méréseket (a helyükben), mert csak savazás a vége. A pad amúgy nagyon pöpec.
b.misike
#28378
2015. október 20. 10:17
_tRebroN_
#28377
2015. október 20. 08:56
Ez és az előző hsz-edben lévő mérési jegyzőkönyv teljesen azonos setup, azonos nyomás azonos üzemanyaggal ?? Vagy ez egy 100-as benzin kontra E85 mérés?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Összesen 28656 találat 1433 oldalon