1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)
1.8 T motorokról mindent...Kérdések, válaszok, tapasztalatok, infók!
Hirdetések: akinek van az kérem jelezze és közzé tesszük!
üdv Misike
Hasznos 1.8T-ippek, infok:
http://macmadigan.com/Audi/tt9907/tt9907.html
http://www.vwmotorsport.com/seatcat/seatcat.asp
http://seat-sport.seat.es/
http://www.bar-tek-tuning.com/Motoren+Teile+vw+audi/1-8T/index.htm
http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components
http://www.atp-tunershop.com/advanced_search_result.php?XTCsid=d927ef5ad5f9ef0d13402892afe28fe1&keywords=1.8&x=5&y=13
http://www.performancebyie.com/search/?dir=desc;i=1;order=relevance;q=1.8t
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T
http://www.jbsautodesigns.co.uk/content/1/
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/08/36-38.pdf
http://www.partscats.info/
http://www.partsbase.org/
http://tyrestretch.com/
http://www.clubgti.com/showthread.php?34368-1-8T-20V-Engine-codes-FAQ
http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,inline,7532,de,1424957848-7558,,1-8T+Motoren,1324994653-de.html,,.htm
http://www.xs-power.com/index.html
http://www.turbosbytm.com/
http://re5pect.pl/
http://fcp-engineering.com/
http://www.ctsturbo.com/cart/
http://huber-rennsporttechnik.de/gebrauchtteil/
http://gt-motorsport.net/
http://www.tzr-motorsport.de/epages/61911476.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61911476/Categories
http://www.turbomaster.info/eng/
http://www.finjector.com/index.php?page=home
http://www.topendpower.pl/
http://www.retrofication.co.uk/category-2342.html
http://fuelinjectorclinic.com/hp-calculator
http://www.fiveomotorsport.com/
http://www.ldperformance.co.uk/launchitpro.html
http://www.swgmotorsport.com/default.asp
http://racediagnostics.com/shop/index.php
http://www.vwtuningmag.com/race-performances-liquid/
http://www.thettshop.com/
http://www.full-race.com/store/
http://www.sandtler24.de/search?sSearch=luftein
http://www.qpeng.com/faqs/engine_faqs/all_these_engine_codes_can_you_explain_what_they_mean.html
https://www.tirestickers.com/shop/
http://motorsport.brs-technology.sk/Default.aspx
http://namenynet.hu/~shkiz0/index.php?path=Passat/
https://onedrive.live.com/?authkey=!AFnYK9HJGrKt0aM&id=6344D645C3FFA166!233665&cid=6344D645C3FFA166
http://www.willtheyfit.com/index.php?width=195&aspect=65&diameter=15&wheelwidth=7&offset=59&width2=215&aspect2=60&diameter2=15&wheelwidth2=7,5&offset2=40#content
https://silverproject.eu/en/shop/
http://www.urotuning.com/VW-Mk4-Golf-GTi-Jetta-1-8T-Performance-and-OEM-Parts-s/458.htm
https://www.epytec.de/
http://protechnic.hu/
http://hu.realoem.me/Audi/RDW
https://store.034motorsport.com/
https://www.sachsperformance.com/
https://www.awesomegti.com/
http://www.darksidedevelopments.co.uk/
https://www.turbo-parts.de/1-8T-Tuning:::226.html?MODsid=mo7842vf2m74rc1isacbbodon1
https://picclick.co.uk/GOLF-MK4-A3LEON-18T-Turbo-K03-K04-162143856728.html
http://www.pparts.net/hu/vag-18t-20v-1200hp-10500rpm-drag-engine
http://www.audi-sport.net/xf/threads/lots-of-big-turbo-and-high-power-info.75685/
http://tech-racingcars.wikidot.com/skoda-octavia-i-wrc1999
Van egy A3 1.8T-m.98-as AGU motorkód,szóval 150le-s.
Kérdésem,hogy ha gurul az autó,akkor ingadozik az alapjáratom(üresben persze),viszont ha megállok egyhelyben akkor beáll normálisra.Csakis gurulás közben van ez,akár nagy fordulatról akár kicsiről teszem üresbe és MINDIG.
Ez mitől lehet?
Ui:Nem tudom kinek mennyi,de nekem hosszú távon autópályán 6,5-7 liter az átlag 130-as tempónál.Egyébként pedig 7,5 normális tempónál,félig városban félig főúton 90-100-al.
mivel nem mai autóról van szó így vélhetőleg a 150le sem 150le.........ha chippelnéd akkor a le kb 150-160 között lenne (RENDES PADON),viszont a NM felmenne szépen
de tuti megfogod érezni a különbséget
Neme annó a fogyasztásom 8-13liter között alakult mikor még gyári közeli volt a kocsi.
1.8T-s Passat 2002 AWT bal első ajtó nyitásakor nem lehet hallani a benzinpumpa "zizegő" hangját, hogy feltöltene ( legalábbis úgy tudom, hogy kéne valami hangot adnia). A napi első indításnál pedig nem szeret elsőre beröffenni, napközben utána viszont mindig elsőre sikerül. A mikrokapcsolót a zárral együtt cseréltem, úgyhogy az biztos működik. Esetleg valami ötlet?
HHB5
de amcsik a régi K/Ke 16V motorokat meg a cross flow 2l 8V-t is előszeretettel töltik fel, egyszerű kompresszió butitással és mennek, igaz a 4 hengeresek 200-250le-vel fent tőltő turboval, de VR6-ból a hős korba amikor még drága dugó meg drága hajtókar is csak a Nasa-nak volt simán kihoztak 400-450 pacit egy szinte gyári blokkból, ami azért 174le után nem szar!
Bali:ne mond már ezt, életem során még egy B5 S4 sedanra be akarnék nevezni
Azért szívóból turbósat csinálni sem egyszerű feladat!
Én és 1-2 cimbora nem is olyan régen 75e körül vettünk hasonló kart ARP csavarokkal (EU-ból, szállítással). Egyelőre nincs panasz rájuk, méretük és súlyuk rendben volt. Mivel nagy a szórás a kínai termékekkel kapcsolatban (bár egyre kevesebb a panasz) ezért senki nem fogja tudni megmondani Neked, hogy az amit kapni fogsz jó-e vagy sem. Mi olyan helyről vettük ahol garanciát vállaltak arra, hogy tudja a kar amit kell neki.
?