1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

Témakör: Real life
aktuális téma
1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

1.8 T motorokról mindent...Kérdések, válaszok, tapasztalatok, infók!

Hirdetések: akinek van az kérem jelezze és közzé tesszük!

üdv Misike

Hasznos 1.8T-ippek, infok:

http://macmadigan.com/Audi/tt9907/tt9907.html
http://www.vwmotorsport.com/seatcat/seatcat.asp
http://seat-sport.seat.es/
http://www.bar-tek-tuning.com/Motoren+Teile+vw+audi/1-8T/index.htm
http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components
http://www.atp-tunershop.com/advanced_search_result.php?XTCsid=d927ef5ad5f9ef0d13402892afe28fe1&keywords=1.8&x=5&y=13
http://www.performancebyie.com/search/?dir=desc;i=1;order=relevance;q=1.8t
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T
http://www.jbsautodesigns.co.uk/content/1/
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/08/36-38.pdf
http://www.partscats.info/
http://www.partsbase.org/
http://tyrestretch.com/
http://www.clubgti.com/showthread.php?34368-1-8T-20V-Engine-codes-FAQ
http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,inline,7532,de,1424957848-7558,,1-8T+Motoren,1324994653-de.html,,.htm
http://www.xs-power.com/index.html
http://www.turbosbytm.com/
http://re5pect.pl/
http://fcp-engineering.com/
http://www.ctsturbo.com/cart/
http://huber-rennsporttechnik.de/gebrauchtteil/
http://gt-motorsport.net/
http://www.tzr-motorsport.de/epages/61911476.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61911476/Categories
http://www.turbomaster.info/eng/
http://www.finjector.com/index.php?page=home
http://www.topendpower.pl/
http://www.retrofication.co.uk/category-2342.html
http://fuelinjectorclinic.com/hp-calculator
http://www.fiveomotorsport.com/
http://www.ldperformance.co.uk/launchitpro.html
http://www.swgmotorsport.com/default.asp
http://racediagnostics.com/shop/index.php
http://www.vwtuningmag.com/race-performances-liquid/
http://www.thettshop.com/
http://www.full-race.com/store/
http://www.sandtler24.de/search?sSearch=luftein
http://www.qpeng.com/faqs/engine_faqs/all_these_engine_codes_can_you_explain_what_they_mean.html
https://www.tirestickers.com/shop/
http://motorsport.brs-technology.sk/Default.aspx
http://namenynet.hu/~shkiz0/index.php?path=Passat/
https://onedrive.live.com/?authkey=!AFnYK9HJGrKt0aM&id=6344D645C3FFA166!233665&cid=6344D645C3FFA166
http://www.willtheyfit.com/index.php?width=195&aspect=65&diameter=15&wheelwidth=7&offset=59&width2=215&aspect2=60&diameter2=15&wheelwidth2=7,5&offset2=40#content
https://silverproject.eu/en/shop/
http://www.urotuning.com/VW-Mk4-Golf-GTi-Jetta-1-8T-Performance-and-OEM-Parts-s/458.htm
https://www.epytec.de/
http://protechnic.hu/
http://hu.realoem.me/Audi/RDW
https://store.034motorsport.com/
https://www.sachsperformance.com/
https://www.awesomegti.com/
http://www.darksidedevelopments.co.uk/
https://www.turbo-parts.de/1-8T-Tuning:::226.html?MODsid=mo7842vf2m74rc1isacbbodon1
https://picclick.co.uk/GOLF-MK4-A3LEON-18T-Turbo-K03-K04-162143856728.html
http://www.pparts.net/hu/vag-18t-20v-1200hp-10500rpm-drag-engine
http://www.audi-sport.net/xf/threads/lots-of-big-turbo-and-high-power-info.75685/
http://tech-racingcars.wikidot.com/skoda-octavia-i-wrc1999

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Bodaagabor
#28516
2016. február 05. 21:59
Baliszoft
#28515
2016. február 03. 10:06
Én nem használok semmilyet, de általában vems round a favorit (lambda és egt egyben). Az egt mérők nem túlságosan ördöngősek, úgyhogy ha veszel nem érdemes nagyon drágát/márkásat.
Bodaagabor
#28514
2016. február 01. 19:58
Ki milyen egt mérőt használ?
HHector
#28513
2016. február 01. 18:02
Sziasztok!
Van egy A3 1.8T-m.98-as AGU motorkód,szóval 150le-s.
Kérdésem,hogy ha gurul az autó,akkor ingadozik az alapjáratom(üresben persze),viszont ha megállok egyhelyben akkor beáll normálisra.Csakis gurulás közben van ez,akár nagy fordulatról akár kicsiről teszem üresbe és MINDIG.
Ez mitől lehet?
Ui:Nem tudom kinek mennyi,de nekem hosszú távon autópályán 6,5-7 liter az átlag 130-as tempónál.Egyébként pedig 7,5 normális tempónál,félig városban félig főúton 90-100-al.
kancs
#28512
2016. január 31. 18:36
Elfelejtettem, chip mentesen.
kancs
#28511
2016. január 31. 18:35
Szia. Nekem is kb. 10 és 12 között mozog. Több ezer km-re kivetítve 10.5L- re jön ki, úgy hogy szeretem én is nyomni neki.
Keszi01
#28510
2016. január 31. 18:28
Köszi az infót, akkor megnyugodtam, hogy normál a fogyasztása, igaz 8-ra nehezen tudnám levinni, de a 12 fölé se nagyon megy "normás" körülmények között....
Csubesz2
#28509
2016. január 31. 17:35
Szia!
mivel nem mai autóról van szó így vélhetőleg a 150le sem 150le.........ha chippelnéd akkor a le kb 150-160 között lenne (RENDES PADON),viszont a NM felmenne szépen
de tuti megfogod érezni a különbséget

Neme annó a fogyasztásom 8-13liter között alakult mikor még gyári közeli volt a kocsi.
Keszi01
#28508
2016. január 31. 14:50
Szia, látom neked is AWT-s van, meg van chippelve? Fogyasztásod hogy alakul? Nekem nehéz lábbal 10-12.
Keszi01
#28507
2016. január 31. 12:27
Sziasztok! 1.8T AWT 150LE-s passatomból, mit lehet kihozni, egy chippel(+esetleg nyitott rendszerrel), ami még nem megy az élettartam rovására, megfelelő szervizelés mellett.
kancs
#28506
2016. január 24. 18:51
Sziasztok.
1.8T-s Passat 2002 AWT bal első ajtó nyitásakor nem lehet hallani a benzinpumpa "zizegő" hangját, hogy feltöltene ( legalábbis úgy tudom, hogy kéne valami hangot adnia). A napi első indításnál pedig nem szeret elsőre beröffenni, napközben utána viszont mindig elsőre sikerül. A mikrokapcsolót a zárral együtt cseréltem, úgyhogy az biztos működik. Esetleg valami ötlet?
_Martin_
#28504
2016. január 04. 23:05
Akkor remélem ezt nem hagytad ki
HHB5
Rihi
#28503
2016. január 04. 22:16
pont a b5 s4 videókat nézegettem ma, van köbcenti van turbó, összkerék, és nem is egy baromi nehéz gép.
Baliszoft
#28502
2016. január 04. 20:25
Ha egy csiptuningnál többre vágysz, kb ugyanakkora meló és költség.
VR6-Fan
#28501
2016. január 04. 20:16
ez pl a pont a régi 12V VR6-ra nem igaz.

de amcsik a régi K/Ke 16V motorokat meg a cross flow 2l 8V-t is előszeretettel töltik fel, egyszerű kompresszió butitással és mennek, igaz a 4 hengeresek 200-250le-vel fent tőltő turboval, de VR6-ból a hős korba amikor még drága dugó meg drága hajtókar is csak a Nasa-nak volt simán kihoztak 400-450 pacit egy szinte gyári blokkból, ami azért 174le után nem szar!

Bali:ne mond már ezt, életem során még egy B5 S4 sedanra be akarnék nevezni
Rihi
#28500
2016. január 04. 19:08
köszi!
Azért szívóból turbósat csinálni sem egyszerű feladat!
Baliszoft
#28499
2016. január 04. 12:58
Amit linkeltél, ha megnézed annyira nem is olcsó. $240 mire itthon van, ha megvámolják+ÁFÁzzák simán elmehet akár 90e Forintig ÉS csavarjaid még nincsenek (eredeti ARP2000 szettet 15 alatt nem hozol ki)!

Én és 1-2 cimbora nem is olyan régen 75e körül vettünk hasonló kart ARP csavarokkal (EU-ból, szállítással). Egyelőre nincs panasz rájuk, méretük és súlyuk rendben volt. Mivel nagy a szórás a kínai termékekkel kapcsolatban (bár egyre kevesebb a panasz) ezért senki nem fogja tudni megmondani Neked, hogy az amit kapni fogsz jó-e vagy sem. Mi olyan helyről vettük ahol garanciát vállaltak arra, hogy tudja a kar amit kell neki.
Kari GLI
#28498
2016. január 04. 12:40
Igazából, ezek az alacsony árak zavarnak, kíváncsi lennék, hogy valójában mi igaz a leírtakból, személy szerint nem igazán raknám, bele őket. Viszont lehet, hogy ugyan ezeket a karokat árulja más is csak egy ismert névvel ellátva.
Baliszoft
#28497
2016. január 04. 10:09
2.7T nem a legjobb választás, nagy szopóroller. Tuningolatlanul is egy betegágy! Eleve a két turbó miatt is (bonyolultab , bár sokminden hasonlít az 1.8T-kre (vagy éppen pont azonos) a 24 szelepes szívó VR6-osok sokkal jobb alapnak bizonyulnak (kompaktabb, több helyen csapágyazott főtengely, ...).
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 28656 találat 1433 oldalon