MERCEDES BENZ
aktuális téma
The best or nothing.
"Mikor fog ilyen áhitattal videó készülni egy W212ről, 20 év után..." Adam Vito
"Soha mert az elodjei halhatatlanna valtak addigra..." D.Brasco
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Szentendrei?
Vettem annó 1 ilyen fedélzeti kamerát itten 1 sráctól, akkor volt egy e60 530d-je... na most vettem tőle megen egy alkatrészt, most meg bent állt az udvarban egy gyönyörű sec 126os merci... kísértetiesen hasonló rendszámmal... hát igen, van ízlése
Most mutatták: Kálmán Racing Service Győr. Azt sem tudtam, hogy léteznek....eddig
Volt itt 420-as V8, meg SL55AMG
Volt itt 420-as V8, meg SL55AMG
Ez így nem érdekes,hogy ez ennyibe kerül,meg a másik 2,5-be onnan meg 5millió az áruk?
Sok embernek fontos. Akármit mondtok.
akkor tölts le hozzá egy appot
Mondjuk én meg írni nem tudok telefonon
Szervízkonyv az aktakukacoknak fontos, meg a fotelszerelőknek, akik autót max úgy tudnának fekbetetet cserélni ha lehetne ehhez valami appot letölteni
Asszony biztos örült volna még egynek otthon
1.6-ért???? Az ingyen volt. Azt nem nézted, amit a hahun hirdetnek/tek 2,5-ért?
W124 E500
1.6 millióért ment el!
Szép volt!
Annyiért nem volt pénz érte, de ha haza viszem akkor abban kellene élnem...
1.6 millióért ment el!
Szép volt!
Annyiért nem volt pénz érte, de ha haza viszem akkor abban kellene élnem...
Sedan volt vagy coupe?
Mondjuk nekem nem csak bele van irva, hanem kis cetlik vannak a motortérben, minden ráírva mikor mi lett cserélve....
Mondom én, hogy vannak itt más storyk is. Különben változó a márkán belüli szerivzek, értékesítési pontok hozzáállása is. Anno apámnak nem akart az asztaltól felkelni a madár, az öregem 2 hónap múlva egy városi össznépi rendezvényen, ahol képviseltette magát az a cég, odament és meglobogtatta a slusszkulcsot az új autónak, persze némi cinizmussal.......
Tudnék mesélni a győri nagy új autó telepekről, ahol unokaöcsém dolgozott. Meg a több száz jég vert autóról is, amik miatt három hatalmas sátorban dolgoztak fiúk éjjel nappal, hogy újból hibátlanok legyenek. és lettek is
Tőmondatokban:
Autó átadás.
Átadóban poló
Hörmann kapu lezárva, előtte beetle, az előtt fullos transporter.
Baki!
Kijön a polo a zárt hörmannon neki a beetle-nek, az meg a transporternek.
Mind a 3 sérülésmentes új autó volt és lett...
Autó átadás.
Átadóban poló
Hörmann kapu lezárva, előtte beetle, az előtt fullos transporter.
Baki!
Kijön a polo a zárt hörmannon neki a beetle-nek, az meg a transporternek.
Mind a 3 sérülésmentes új autó volt és lett...
Akkor az marad úgy....ott b@ssz@a meg
Te csak azt hiszed! Ha lementik a tartalmaz új korában és azt töltik vissza egy új chipbe akkor azt vizsgálhatod bármivel...
Egy VAG autós, hétvégi pOgramon voltam pár éve, és vasárnap a szél ráborította a v6os kocsira a bohóc napernyőjét. Mivel sérülésmentes, de ugyan tesztautóként csökkentett árú termék volt, azért az a látvány, hogy a kocsi, komplett bal oldal fehér csíkban tündököl a fekete lakkon, és mindezt hétfőre "szalonképesre" hozták... hát nah... és szerintem vagyunk páran, akik tudnak ilyen storykat...
Örök rejtély az egész
Innentől kezdve csak új autót (esetemben Mercedest), habár ugye itt is lehetnek turpisságok, vagy 5km-es korában T-zárolt régebbi vasak.
Innentől kezdve csak új autót (esetemben Mercedest), habár ugye itt is lehetnek turpisságok, vagy 5km-es korában T-zárolt régebbi vasak.
Ééés itt jön az örök kérdés, hogy vajon a vásárló a hülye, hogy a színházat akarja, vagy a kereskedő/eladó, aki át akarja szabni őt... szerintem mindkettő...
Puntonál egy egyszerű FiatEcusScan, és látszik, hogy volt-e állítgatva.
Nekem is az van, kb 4 különböző Mercedes szervizben voltam, nem csak az országban. Ami egy céghez tartozott, ott tudták megmondani, hogy járt-e ott az autó. Máshol semmi.....
Egyébként ettől függetlenül azért hiába szervizkönyves egy autó, egy szaros kavicsos telepről kicsi eséllyel vennék autót. És azért valamilyen szinten jól esik látni, hogy megvan és töltve van. Ez leginkább magánszemélyekre vonatkozik.
Egyébként ettől függetlenül azért hiába szervizkönyves egy autó, egy szaros kavicsos telepről kicsi eséllyel vennék autót. És azért valamilyen szinten jól esik látni, hogy megvan és töltve van. Ez leginkább magánszemélyekre vonatkozik.
Nekem ez a kedvenc cikkem ezzel kapcsolatban:
Made by Becsületesnepper -
"Szervizkönyves Punto 1.2
Hősünk megvette az autót újonnan, szalonban. Használja, a kormányra huzat kerül, az ülésre szintén, a váltógombra Folpack (nem vicc), amikor itt az ideje, 15 ezernél elviszi olajcserére, ahogy kell. De nem a márkaszervizbe, hanem a haverhoz. Lecserélik az olajat, szűrőt stb., harmincezernél megint olajcsere. 45-nél jön a csavar. Szó szerint, óra visszacsavarva 15 ezerre, irány a márkaszerviz, pecsét a könyvbe, mindenki boldog, és így tovább. A vezérműszíj idő előtt lecserélve a haver által, nehogy baj legyen, és így lett a 90 ezret futott autó harmincezret futott, szervizkönyves álom. Nyilván a fenti példa kirívó eset, de az elkövető magánszemély. Ismerik a bölcseletet, elhangzott már sokszor a belsőségen, „hozzáértők” által: autót csak magánszemélytől veszünk, mert a szemét nepper becsap."
Made by Becsületesnepper -
"Szervizkönyves Punto 1.2
Hősünk megvette az autót újonnan, szalonban. Használja, a kormányra huzat kerül, az ülésre szintén, a váltógombra Folpack (nem vicc), amikor itt az ideje, 15 ezernél elviszi olajcserére, ahogy kell. De nem a márkaszervizbe, hanem a haverhoz. Lecserélik az olajat, szűrőt stb., harmincezernél megint olajcsere. 45-nél jön a csavar. Szó szerint, óra visszacsavarva 15 ezerre, irány a márkaszerviz, pecsét a könyvbe, mindenki boldog, és így tovább. A vezérműszíj idő előtt lecserélve a haver által, nehogy baj legyen, és így lett a 90 ezret futott autó harmincezret futott, szervizkönyves álom. Nyilván a fenti példa kirívó eset, de az elkövető magánszemély. Ismerik a bölcseletet, elhangzott már sokszor a belsőségen, „hozzáértők” által: autót csak magánszemélytől veszünk, mert a szemét nepper becsap."
Aztakurv@miez
Addig, amíg egy 1-2 éves autón, az összes km-t számláló tárolót át lehet írni, egy megfelelő szakemberrel, addig annyira tökmindegy, hogy a papír mit bír el...
Tegnap elmentünk megnézni egy ötkilóst...
1993.10 gyártás
1998-ig vezetett német szervízkönyv
Valamiért 30000-ként cseréltek benne olajat. És 198000km után a 210000-es szervízre már 86000km-el érkezett az autó. 99-ben meg magyarországon forgalomba helyezték 1995-ös évjárattal.
Na hogy is van ez?
1993.10 gyártás
1998-ig vezetett német szervízkönyv
Valamiért 30000-ként cseréltek benne olajat. És 198000km után a 210000-es szervízre már 86000km-el érkezett az autó. 99-ben meg magyarországon forgalomba helyezték 1995-ös évjárattal.
Na hogy is van ez?
2005-től digitális, de azzal is ki lehet törölni.
Egyébként meg az ilyenektől mentsen meg az ég minden normális embert.
Egyébként meg az ilyenektől mentsen meg az ég minden normális embert.
Hagyjátok már a szervízkönyvet! Egyébként is manapság már digitálisan vezetik!
Amúgy meg a recept:
Megveszed
Leszeded a kormányt a váltógombot
Hajtod egy évig mint az állat
Közben sufni olajcserék vagy az se
Óra vissza 10000re irány a márkaszervíz
Még egy év full futás
Olajcsere vagy nem
Óra vissza teker
Kormány, váltógomb vissza ülés huzat le
Megint egy pecsétes márka szervíz
Még egy év gyilok
Kormány, váltógomb ülés kopik
Mégegy óra vissza
3. Pecsétes szakszervíz
Autóban papíron 36000km 3 éves elmúlt, szervízkönyves, lehet neki örülni!!!
Amúgy meg 150-300ezer km van benne!
Amúgy meg a recept:
Megveszed
Leszeded a kormányt a váltógombot
Hajtod egy évig mint az állat
Közben sufni olajcserék vagy az se
Óra vissza 10000re irány a márkaszervíz
Még egy év full futás
Olajcsere vagy nem
Óra vissza teker
Kormány, váltógomb vissza ülés huzat le
Megint egy pecsétes márka szervíz
Még egy év gyilok
Kormány, váltógomb ülés kopik
Mégegy óra vissza
3. Pecsétes szakszervíz
Autóban papíron 36000km 3 éves elmúlt, szervízkönyves, lehet neki örülni!!!
Amúgy meg 150-300ezer km van benne!
Legutóbb azt mondtam amikor a pirossal volt némi gond, hogy egy g havat vagy zöldet hamarabb talál az ember, mint egy hozzáértő, lojális szakembert, aki ahogy Wanax fogalmazott, nem egy inka örökséggel akar lehúzni, megborotválni...........
Ha lenne olyan Mercedes szerelő a megyében, mint ez a BMW szerelő ember, akkor nem lenne túl sok bajom. A neve nagyon jó ajánlólevél a szervizkönyvben.
pecsétet bárhol lehet szerezni De eladásnál sajnos sokat számít milyen szervizkönyve van az autónak. Az már más kérdés, hogy az új tulaj majd megreszeli a sufniban, onnantól már nem érdekes a lekövethető előélet, mert ő maga garantálja
én a szerelőmmel is bepecsételtetek. pedig nem márkaszervíz, bár rajta van, hogy BMW javítás
Annyit meg simán megér egy márkaszerviz által vezetett szervizkönyv is
Én is mindenre először árajánlatot kérek. Nekem a munkadíj 7000Ft volt, annyiért nem kenem össze magam meg mászok be a kocsi alá.
hmm, na egy mezei opel/suzuki bruttó rezsióradíja 10 ezer Ft, akkor egy Pappasnak simán van 20, és ha felírnak másfélórát egy olajcserére, bejár, kijár, szervízkönyvet ír, stb, tehát simán, akkor ez akár még reálisnak is mondható.
először mindig kérdezzetek rá mennyi az óradíj.
először mindig kérdezzetek rá mennyi az óradíj.
Hello!
A Pappashoz vittem átvizsgálásra az autót néhányszor. Egy darab lengőkar-, egy darab szilent és az a váltótartóbak cserére mondtak 200eFt-os ajánlatot. Azt mondja a csávó, aki ráadásul úgy nézett ki, mint a Kiss Ádám. Két kiló és rendben van a futómű. Mondom TÉNYLEG????
Ott vettem az autót egyébként és kicseréltettem a hátsó tárcsát, betétekkel, munkadíjjal együtt 60e volt. Az nem volt vészes.
Az az olajcsere, amit írsz, az viszont nagyon lehúzás volt...
A Pappashoz vittem átvizsgálásra az autót néhányszor. Egy darab lengőkar-, egy darab szilent és az a váltótartóbak cserére mondtak 200eFt-os ajánlatot. Azt mondja a csávó, aki ráadásul úgy nézett ki, mint a Kiss Ádám. Két kiló és rendben van a futómű. Mondom TÉNYLEG????
Ott vettem az autót egyébként és kicseréltettem a hátsó tárcsát, betétekkel, munkadíjjal együtt 60e volt. Az nem volt vészes.
Az az olajcsere, amit írsz, az viszont nagyon lehúzás volt...
Sziasztok. Én is mindig márka szervizbe hordom az autót. Utolsó élményem a Pappasnál olajcserének munka díj ára 36.000 Ft anyagot én vittem a kocsihoz. Érdekes más márka szerviz kb. 8.000 Ft-ért megcsinalta volna.
Múltkor a ganézás során megtaláltam a Bora első (általam) szaGszervizes olajcserés és egyéb sallangos számláját, 83ezerről..
Megnéztem, leengedik. Olcsóbban én is ki tudom hozni, de ennyi kényelmet vastagon megér, hogy nem kell hozzányúlnom, az olaj után szaladgálnom meg tudja a tököm.
Nagyon komoly volt a műszaki, telefonáltam, kértem időpontot és utána nem oda vittem műszakizni, hanem a másik mercedesbe, ott meg lestek rám, hogy miről beszélek. Hisztiztem egy sort, szó nélkül aznap leműszakizták, olajcsere és taxival visszavittek a munkahelyemre is ingyé'
Nagyon komoly volt a műszaki, telefonáltam, kértem időpontot és utána nem oda vittem műszakizni, hanem a másik mercedesbe, ott meg lestek rám, hogy miről beszélek. Hisztiztem egy sort, szó nélkül aznap leműszakizták, olajcsere és taxival visszavittek a munkahelyemre is ingyé'
Ha valóban leengedik a használt olajat, akkor 30ezer valóban nem sok (igaz a mostani autómba is 16-18ért oldom meg...).
Győrben az autentiknél volt ez így.
A féktárcsa már más világ. Csak olajcserét mondom. Az első fék tárcsa-betét csere+váltóolaj csere 500EUR volt nekem is. Jah meg kicseréltek ebben az árban egy váltótartó bakot is, ami pár forintos tétel.
boriszgolf
#5275
2014. április 03. 22:11
Volvoba ingye mostak le de nem voltak tul igenyesek
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!