MERCEDES BENZ

aktuális téma
MERCEDES BENZ

The best or nothing.

"Mikor fog ilyen áhitattal videó készülni egy W212ről, 20 év után..." Adam Vito

"Soha mert az elodjei halhatatlanna valtak addigra..." D.Brasco

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
-Bandi-
#5322
2014. április 07. 19:51
Vettem annó 1 ilyen fedélzeti kamerát itten 1 sráctól, akkor volt egy e60 530d-je... na most vettem tőle megen egy alkatrészt, most meg bent állt az udvarban egy gyönyörű sec 126os merci... kísértetiesen hasonló rendszámmal... hát igen, van ízlése
emrov
#5321
2014. április 06. 17:39
Most mutatták: Kálmán Racing Service Győr. Azt sem tudtam, hogy léteznek....eddig

Volt itt 420-as V8, meg SL55AMG
emrov
#5320
2014. április 06. 12:23
Ez így nem érdekes,hogy ez ennyibe kerül,meg a másik 2,5-be onnan meg 5millió az áruk?
emrov
#5316
2014. április 05. 21:30
Sok embernek fontos. Akármit mondtok.
emrov
#5315
2014. április 05. 21:28
akkor tölts le hozzá egy appot
Franklin
#5314
2014. április 05. 21:26
Mondjuk én meg írni nem tudok telefonon
Franklin
#5313
2014. április 05. 21:25
Szervízkonyv az aktakukacoknak fontos, meg a fotelszerelőknek, akik autót max úgy tudnának fekbetetet cserélni ha lehetne ehhez valami appot letölteni
emrov
#5312
2014. április 05. 21:14
Asszony biztos örült volna még egynek otthon
emrov
#5311
2014. április 05. 21:14
1.6-ért???? Az ingyen volt. Azt nem nézted, amit a hahun hirdetnek/tek 2,5-ért?
Wanax
#5310
2014. április 05. 21:12
W124 E500
1.6 millióért ment el!
Szép volt!
Annyiért nem volt pénz érte, de ha haza viszem akkor abban kellene élnem...
emrov
#5309
2014. április 05. 20:33
Katarina
#5308
2014. április 04. 23:59
Mondjuk nekem nem csak bele van irva, hanem kis cetlik vannak a motortérben, minden ráírva mikor mi lett cserélve....
Adam Vito
#5307
2014. április 04. 22:38
Mondom én, hogy vannak itt más storyk is. Különben változó a márkán belüli szerivzek, értékesítési pontok hozzáállása is. Anno apámnak nem akart az asztaltól felkelni a madár, az öregem 2 hónap múlva egy városi össznépi rendezvényen, ahol képviseltette magát az a cég, odament és meglobogtatta a slusszkulcsot az új autónak, persze némi cinizmussal.......
emrov
#5306
2014. április 04. 22:36
Tudnék mesélni a győri nagy új autó telepekről, ahol unokaöcsém dolgozott. Meg a több száz jég vert autóról is, amik miatt három hatalmas sátorban dolgoztak fiúk éjjel nappal, hogy újból hibátlanok legyenek. és lettek is
Wanax
#5305
2014. április 04. 22:34
Tőmondatokban:
Autó átadás.
Átadóban poló
Hörmann kapu lezárva, előtte beetle, az előtt fullos transporter.
Baki!
Kijön a polo a zárt hörmannon neki a beetle-nek, az meg a transporternek.
Mind a 3 sérülésmentes új autó volt és lett...
emrov
#5304
2014. április 04. 22:29
Akkor az marad úgy....ott b@ssz@a meg
Wanax
#5303
2014. április 04. 22:26
Te csak azt hiszed! Ha lementik a tartalmaz új korában és azt töltik vissza egy új chipbe akkor azt vizsgálhatod bármivel...
Adam Vito
#5302
2014. április 04. 22:22
Egy VAG autós, hétvégi pOgramon voltam pár éve, és vasárnap a szél ráborította a v6os kocsira a bohóc napernyőjét. Mivel sérülésmentes, de ugyan tesztautóként csökkentett árú termék volt, azért az a látvány, hogy a kocsi, komplett bal oldal fehér csíkban tündököl a fekete lakkon, és mindezt hétfőre "szalonképesre" hozták... hát nah... és szerintem vagyunk páran, akik tudnak ilyen storykat...
emrov
#5301
2014. április 04. 22:20
Örök rejtély az egész

Innentől kezdve csak új autót (esetemben Mercedest), habár ugye itt is lehetnek turpisságok, vagy 5km-es korában T-zárolt régebbi vasak.
Adam Vito
#5300
2014. április 04. 22:18
Ééés itt jön az örök kérdés, hogy vajon a vásárló a hülye, hogy a színházat akarja, vagy a kereskedő/eladó, aki át akarja szabni őt... szerintem mindkettő...
emrov
#5299
2014. április 04. 22:17
Puntonál egy egyszerű FiatEcusScan, és látszik, hogy volt-e állítgatva.
emrov
#5298
2014. április 04. 22:16
Nekem is az van, kb 4 különböző Mercedes szervizben voltam, nem csak az országban. Ami egy céghez tartozott, ott tudták megmondani, hogy járt-e ott az autó. Máshol semmi.....


Egyébként ettől függetlenül azért hiába szervizkönyves egy autó, egy szaros kavicsos telepről kicsi eséllyel vennék autót. És azért valamilyen szinten jól esik látni, hogy megvan és töltve van. Ez leginkább magánszemélyekre vonatkozik.
gzu11
#5297
2014. április 04. 22:16
Nekem ez a kedvenc cikkem ezzel kapcsolatban:

Made by Becsületesnepper -
"Szervizkönyves Punto 1.2

Hősünk megvette az autót újonnan, szalonban. Használja, a kormányra huzat kerül, az ülésre szintén, a váltógombra Folpack (nem vicc), amikor itt az ideje, 15 ezernél elviszi olajcserére, ahogy kell. De nem a márkaszervizbe, hanem a haverhoz. Lecserélik az olajat, szűrőt stb., harmincezernél megint olajcsere. 45-nél jön a csavar. Szó szerint, óra visszacsavarva 15 ezerre, irány a márkaszerviz, pecsét a könyvbe, mindenki boldog, és így tovább. A vezérműszíj idő előtt lecserélve a haver által, nehogy baj legyen, és így lett a 90 ezret futott autó harmincezret futott, szervizkönyves álom. Nyilván a fenti példa kirívó eset, de az elkövető magánszemély. Ismerik a bölcseletet, elhangzott már sokszor a belsőségen, „hozzáértők” által: autót csak magánszemélytől veszünk, mert a szemét nepper becsap."
emrov
#5296
2014. április 04. 22:14
Adam Vito
#5295
2014. április 04. 22:11
Addig, amíg egy 1-2 éves autón, az összes km-t számláló tárolót át lehet írni, egy megfelelő szakemberrel, addig annyira tökmindegy, hogy a papír mit bír el...
Wanax
#5294
2014. április 04. 22:10
Tegnap elmentünk megnézni egy ötkilóst...
1993.10 gyártás
1998-ig vezetett német szervízkönyv
Valamiért 30000-ként cseréltek benne olajat. És 198000km után a 210000-es szervízre már 86000km-el érkezett az autó. 99-ben meg magyarországon forgalomba helyezték 1995-ös évjárattal.
Na hogy is van ez?
emrov
#5293
2014. április 04. 22:06
2005-től digitális, de azzal is ki lehet törölni.

Egyébként meg az ilyenektől mentsen meg az ég minden normális embert.
Wanax
#5291
2014. április 04. 21:56
Hagyjátok már a szervízkönyvet! Egyébként is manapság már digitálisan vezetik!
Amúgy meg a recept:
Megveszed
Leszeded a kormányt a váltógombot
Hajtod egy évig mint az állat
Közben sufni olajcserék vagy az se
Óra vissza 10000re irány a márkaszervíz
Még egy év full futás
Olajcsere vagy nem
Óra vissza teker
Kormány, váltógomb vissza ülés huzat le
Megint egy pecsétes márka szervíz
Még egy év gyilok
Kormány, váltógomb ülés kopik
Mégegy óra vissza
3. Pecsétes szakszervíz

Autóban papíron 36000km 3 éves elmúlt, szervízkönyves, lehet neki örülni!!!
Amúgy meg 150-300ezer km van benne!
Adam Vito
#5289
2014. április 04. 21:35
Legutóbb azt mondtam amikor a pirossal volt némi gond, hogy egy g havat vagy zöldet hamarabb talál az ember, mint egy hozzáértő, lojális szakembert, aki ahogy Wanax fogalmazott, nem egy inka örökséggel akar lehúzni, megborotválni...........
emrov
#5288
2014. április 04. 21:34
Ha lenne olyan Mercedes szerelő a megyében, mint ez a BMW szerelő ember, akkor nem lenne túl sok bajom. A neve nagyon jó ajánlólevél a szervizkönyvben.
Füli
#5287
2014. április 04. 21:16
pecsétet bárhol lehet szerezni De eladásnál sajnos sokat számít milyen szervizkönyve van az autónak. Az már más kérdés, hogy az új tulaj majd megreszeli a sufniban, onnantól már nem érdekes a lekövethető előélet, mert ő maga garantálja
Katarina
#5286
2014. április 04. 20:12
én a szerelőmmel is bepecsételtetek. pedig nem márkaszervíz, bár rajta van, hogy BMW javítás
Füli
#5285
2014. április 04. 19:46
Annyit meg simán megér egy márkaszerviz által vezetett szervizkönyv is
emrov
#5284
2014. április 04. 17:44
Én is mindenre először árajánlatot kérek. Nekem a munkadíj 7000Ft volt, annyiért nem kenem össze magam meg mászok be a kocsi alá.
Katarina
#5283
2014. április 04. 16:39
hmm, na egy mezei opel/suzuki bruttó rezsióradíja 10 ezer Ft, akkor egy Pappasnak simán van 20, és ha felírnak másfélórát egy olajcserére, bejár, kijár, szervízkönyvet ír, stb, tehát simán, akkor ez akár még reálisnak is mondható.

először mindig kérdezzetek rá mennyi az óradíj.

emrov
#5282
2014. április 04. 13:51
Hello!

A Pappashoz vittem átvizsgálásra az autót néhányszor. Egy darab lengőkar-, egy darab szilent és az a váltótartóbak cserére mondtak 200eFt-os ajánlatot. Azt mondja a csávó, aki ráadásul úgy nézett ki, mint a Kiss Ádám. Két kiló és rendben van a futómű. Mondom TÉNYLEG????

Ott vettem az autót egyébként és kicseréltettem a hátsó tárcsát, betétekkel, munkadíjjal együtt 60e volt. Az nem volt vészes.



Az az olajcsere, amit írsz, az viszont nagyon lehúzás volt...
Ric$ike
#5281
2014. április 04. 07:48
Sziasztok. Én is mindig márka szervizbe hordom az autót. Utolsó élményem a Pappasnál olajcserének munka díj ára 36.000 Ft anyagot én vittem a kocsihoz. Érdekes más márka szerviz kb. 8.000 Ft-ért megcsinalta volna.
Adam Vito
#5280
2014. április 03. 22:45
Múltkor a ganézás során megtaláltam a Bora első (általam) szaGszervizes olajcserés és egyéb sallangos számláját, 83ezerről..
emrov
#5279
2014. április 03. 22:24
Megnéztem, leengedik. Olcsóbban én is ki tudom hozni, de ennyi kényelmet vastagon megér, hogy nem kell hozzányúlnom, az olaj után szaladgálnom meg tudja a tököm.


Nagyon komoly volt a műszaki, telefonáltam, kértem időpontot és utána nem oda vittem műszakizni, hanem a másik mercedesbe, ott meg lestek rám, hogy miről beszélek. Hisztiztem egy sort, szó nélkül aznap leműszakizták, olajcsere és taxival visszavittek a munkahelyemre is ingyé'
Adam Vito
#5278
2014. április 03. 22:20
Ha valóban leengedik a használt olajat, akkor 30ezer valóban nem sok (igaz a mostani autómba is 16-18ért oldom meg...).
emrov
#5277
2014. április 03. 22:18
Győrben az autentiknél volt ez így.
emrov
#5276
2014. április 03. 22:16
A féktárcsa már más világ. Csak olajcserét mondom. Az első fék tárcsa-betét csere+váltóolaj csere 500EUR volt nekem is. Jah meg kicseréltek ebben az árban egy váltótartó bakot is, ami pár forintos tétel.
boriszgolf
#5275
2014. április 03. 22:11
Volvoba ingye mostak le de nem voltak tul igenyesek
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 5773 találat 116 oldalon