Akkumulátor gondok/problémák.... KÉRDÉS??

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Akkumulátor gondok/problémák.... KÉRDÉS??

Az lenne a gondom hogy : miota elég sokmindent rákötötem az aksimra elégsokmindent azota elég sürüen nem hajlando elinditani a verdámat!!!! (vagyi hamar lemerül) Namost az lenne a kérdésem hogy nekem most egy elég pici aksim van benne egy 44amperos és szeretnék bele egy nagyobbat venni és azt szeretném meg kérdezni hogy elö van-e irva hogy max. mekkorát rakhatok bele gyárilag elövan-e irva???? én egy 66mA-oson gondolkodom.....Nos szerintetek????

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Kiemelt hozzászólás
Quad
#884
2024. október 30. 00:31
Az autó akkumulátor cseréje egy időnként előforduló karbantartási feladat, amely elengedhetetlen az autó megbízható működéséhez. Egy akkumulátor élettartama jellemzően 4-6 év, de a használat módja és a környezeti tényezők hatással lehetnek erre az időtartamra. Ha az autó nehezen indul, halvány fényszórók vagy egyéb elektromos problémák jelentkeznek, érdemes megvizsgálni az akkumulátor állapotát.
Feriapu
#883
2014. február 24. 18:51
Üdv!

Hazafelé jövet,háztól vagy 500 méterre szépen kivillant a műszerfalon az akksi,stop,servo,abs,légzsák jel.Szépen sorban.Aztán az akku és stop kivételével a többi elaludt.Félreálltam,leállítottam.Aztán gyújtás,semmi gond,majd indítás és ismét stop és akku.Gondoltam mi van ha nincs töltés?Hát mondom ez a pár háznyi távolságot már megteszem...
Otthon multiméterrel rámértem az akksira ami kb 1 hetes,üresjárati kapocsfeszültség 12,5x V.Indítás után ez szépen megnőtt 16,3-5V-ra!!!Na mondom gyorsan állítsam le,mert ez így kinyírja az akksit.
Gondolom elszállt a feszültségszabályzó a generátorban.
kérdésem,hogy van-e valami okosság rá amivel itthon reggel gyorsan meg tudnám csinálni,vagy csere,vagy ez is csak valami "tipikus" Renault Scenic tréfa?
corsa.gsi
#882
2013. november 08. 02:41
A 2 csonk után feltudsz nyitni egy müanyag fület ott fogsz látni 6 csavart utána belelátsz az aksi belsejébe ezekbe úgynevezett lemezek vannak nah azt elkéne hogy lepje a víz De ezt csak akkor nézd meg ha nem sikerül gariba visszalökni nekik
Gsrobi
#881
2013. november 07. 23:09
Garancia mint olyan erre is van csak épp ráfogták hogy (idézőjelben) én tettem tönkre. Nyilván semminek se tesz jót hogy nincs napi szinten használva , de ez már olyan sz@rrágás mintha az ő költsége lenne nem tudom ellenörzés céljából szétvágják e ha visszaküldi a gyárba hogy szar vagy csak simán bezúzzák
Feriapu
#880
2013. november 07. 15:00
én kb évente cseréltem akksikat és mindig volt gari rá függetlenül attól hogy én raktam be.ezt szerintem boltja válogatja.
Szasza75
#879
2013. november 07. 12:38
Gari csak akkor van ha hivatalos pecsét is van a beszerelésről (pl szakműhelyben szerelték be), hacsak nem az eladó teszi ezt meg.
Gsrobi
#878
2013. november 07. 00:04
Természetesen nem állandó jelleggel volt töltve, ahogy írtam is még 8hónapja sincs nálam! Amúgy különösebben nem érdekel csak kíváncsi voltam kinek mi a tapasztalata...az eladó részéről korrektebb lett volna ha eladáskor azt mondja nem ad rá garanciát mert kalap sz@r ez az akksi XD
PapaMaci
#877
2013. november 06. 23:52
Sajnos a vízpótlás, és a töltés nem biztos, hogy megoldja a problémát, mert nagy valószínűséggel el is szulfátosodott az akku, szóval azt is kezelni kellene!
PapaMaci
#876
2013. november 06. 23:44
Az egy éven keresztüli folyamatos töltés biztosan nem tesz neki jót, ha a töltő nem rendelkezik automata szintentartó csepptöltő funkcióval, mint pl egy ctek töltő. De akkor sem tudom, hogy a boltban hogyan állapították meg a túltöltés tényét. Viszont az biztos, hogy amint kinyitod a leragasztott dugókat, ugrott a garid.
Szasza75
#875
2013. november 06. 12:50
Nem normális, tehát valóban sok volt töltés neki, mert csak akkor megy el sav ha nagyon töltve van. Önts bele desztvizet a szintig és rakd fel a töltőre. Az autót töltését meg nézd meg (vagy az akkutöltőjét)
Gsrobi
#874
2013. november 06. 11:26
Az autóval minden ok. A kérdés az hogy egy ilyen komolyságú töltő szerintem tuti nem tudja kinyírni még ha egy évig töltöm egyhuzamban akkor se?!?
Gsrobi
#873
2013. november 06. 11:19
Most hogy már mindegy megnéztem, de nem lehet , le van zárva rendesen nem tudtam lefeszegetni se. És az normális hogy kevés benne a sav 8hónap "használat" után?
PapaMaci
#872
2013. november 06. 10:22
Ezek szerint nem mértél feszültségeket.
A legjobb tudásom szerint, ha az autó elektronikája rendben van, akkor ki kell cserélni a garis akkut.
A rendben levés, az az önindító áramfelvétele, és a töltés megléte. Az önindító egy személyautóban 100-150A körül szokott lenni. A töltést meg meg lehet nézni, hogy mekkora a feszültség alapjáraton, ez 14-14.4V, az összes fogyasztó bekapcsolásával nem szabad sokat esnie illetve max 3000-es fordulatszámon vissza kell állnia a 14-14.4V-ra.
Ha ez megvan, akkor nincs vitakérdés!
kornél1
#871
2013. november 06. 09:27
csajom kocsija nem indult ma reggel, be kellett tolni. én nem szaroztam, hivtama kontaktomat, hogy most kell akksi, vettem is egy 50Ah-st egy 10esért.
Szasza75
#870
2013. november 06. 09:21
Akármennyire is zárt le lehet venni a kupakokat is (ami egyben van a 6 db) Nekem Exide van csak a rajta levő matricát kellett elvágni. Megnézni az sav szintet ha jó megmérni ill töltőre felrakni hogy pezseg-e minden cella ? Ha nem akkor az a cella zárlatos ami nem pezseg. Honnan tudják hogy túl lett töltve max a sav tűnhet el belőle.
YELLOW
#869
2013. november 06. 07:06
nekem is iylen töltőm van. új kora óta pl gyors töltés mint olyan mondhatni nem létezik. ha átkapcsolom, kb fél percig megy és a hőkioldó leold. persze én hülye nem vittem vissza. pedig nem egy olcsó töltő azért.
Gsrobi
#868
2013. november 06. 05:16
az akku már semmit, még a behúzótekercset megrántja aztán off. Hogy miből állapították meg az jó kérdés... Varta Black Dynamic akku zárt
rendszerű, gondozásmentes - elektrolit szintet ellenőrizni utántölteni nem lehet. 8 hónapot bírt .
PapaMaci
#867
2013. november 05. 23:08
Mi a jelenség? Mit tesz az akku? És miből állapították meg, hogy túl lett töltve?
Gsrobi
#866
2013. november 05. 19:12
Üdv!
Van egy bőven garanciás akksim amit nem hajlandók kicserélni mert szerintük túl lett töltve és ezért ment tönkre Egyáltalán előfordulhat ilyen ??? Mivel hobbiautóé keveset volt használva, töltve a képen látható erőgéppel volt
Ja és egy varta akksi
janek
#865
2013. október 29. 12:55
Akkumulátor Szaküzlet
Nyíregyháza Rákóczi út 36.
(Rákóczi-Pacsirta út sarkán)
Tel.: 06-30-5654759

Akkumulátor kínálatunk:
 Személy és kisteherautó
 Motorkerékpár, robogó
 Teherautó, traktor, munkagép
 Vizi járművek
 Elektromos járművek, gépek
 Egyéb akkumulátorok


További kínálatunk:
 Akkuteszterek
 Akkutöltők
 Tápegységek
 Inverterek/konverterek(24V>12V, 12-24V>230V)
 XADO adalékok(Fémkerámia a kenéstechnikában)




INGYENES kiszállítás Nyíregyháza területén!
INGYENES beszerelés!
INGYENES akkuteszt és töltésellenőrzés!
Használt akkumulátor beszámítás!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 884 találat 45 oldalon