Cikk: A mérnökember autója
aktuális téma
Rendszerint nem ismerik meg az Opel Calibrát, úgy átalakította a tulajdonosa. Ráadásul minden legális az autón! Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Magyarország 2013...
Pár 100k HUF kenőpénzzel én is bármit lepapíroztatok.
Igen, csak kint NORMÁLIS ÁRON le tudod papíroztatni az átalakításokat - elfogadják a TÜV-öt, stb.
Mert ott értelmes emberek ülnek.
Itthon berakok egy sárga KW futóművet az autóba, akkor már sikoltoznak a vizsgán, hogy TUNNINNNNGGGG. Ha veszek egy UNIX-os szart, akkor azért nem hisztiznek... pedig a minősége sokkal rosszabb. Érdekes.
Mert ott értelmes emberek ülnek.
Itthon berakok egy sárga KW futóművet az autóba, akkor már sikoltoznak a vizsgán, hogy TUNNINNNNGGGG. Ha veszek egy UNIX-os szart, akkor azért nem hisztiznek... pedig a minősége sokkal rosszabb. Érdekes.
olyan mint az érdekes arcú csaj?
"ráadásul az autót nem lehet beazonosítani könnyen, aki nem ért hozzá, mondjuk egy rendőr is akár, ha épp úgy adódna."
Hogy itt mennyi szakértő van,hihetetlen...
Bocs az offért
Aki meg eltartja a tuninggal a sok ingyenélőt, az meg ne sírjon, hanem írja ki a kocsijára: TUNER vagyok, +2 embert tartok el, adakozzatok hogy tuningolhassak, vagy éhenhalnak a politikusok és jóvilág lesz Magyarországon...
Összeesküvés elmélet: direkt hagyják az autóra nem szabályos cuccok (gagyi xenon, spoilerek, tuning lámpák, stb) árusítását, kapnak E jelet meg minde, a leadózott fizetésünkből megvesszük, a boltos is leadózik utána, aztán amikor NKH vagy rendőr beleköt, akkor fizethetünk büntetést, megvehetjük a szabályos alkatrészt, esetleg szerelőt -> ergo pörög a gazdaság, bevétele van mindezekből az államnak, tehát végül is szerintem direkt nem fogadják el a TÜV stb papírokat: egy nagy pénzlehúzás az egész!!! Ja, ha engedélyeztetsz minden tuningot, akkor meg megint csak az állam zsebét tömöd... A sok tuner tehár szépen eltartja a korrupt politikus bandát, mert ami pénzeket igy elköltünk, abból nem a kölykünk menzáját taámogatják, nem, hanem a saját luxus életvitelüket, drága cégaut stb..
Tehát aki nem gyári kocsival jár, azt jól lehúzzák, csak nincs tudatában....
Ergo aki gyűlöli a korrupt politikusokat, az ne tuningoljon
Tehát aki nem gyári kocsival jár, azt jól lehúzzák, csak nincs tudatában....
Ergo aki gyűlöli a korrupt politikusokat, az ne tuningoljon
hűti az erősítőket.... ezen beszartam
Szépen meg van csinálva , csak az összhatás szörnyű! nem értem ha a gyárinál nem tudd valaki szebbet csinálni miért kell belenyúlni . nem akarom elhinni hogy a gazdája ránéz és az mondja hogy ez szép lett . fogalmazzunk inkább úgy hogy különleges.
Kövezzetek meg,de ez egy kicsit furi nekem...a legális részét azért megnézném újra egy független szakértővel de ez mindegy is,ugyis megint jön egy fenyegető levél,hogy mit ugatok itt,meg minek jövök megint az nkh-val....de most őszintén...ez tetszik valakinek?
azoka hátsó lámpák még a pözsón is okádékok,de ezen a kocsin kimondottan gyökérül áll az r8 külső,meg kimondottan buta ezen a gépen...minek az oldal beömlő?..hüti az erősítőket?
meg ez a Rhadir duma....bárkit leradíroz az utakról....aham,ja
azoka hátsó lámpák még a pözsón is okádékok,de ezen a kocsin kimondottan gyökérül áll az r8 külső,meg kimondottan buta ezen a gépen...minek az oldal beömlő?..hüti az erősítőket?
meg ez a Rhadir duma....bárkit leradíroz az utakról....aham,ja
Pofon egyszerű, itthon nem tüv vagy tüv alapú dekra műszaki feltételeknek kell megfeleljen az autó, hanem az NKH által megálmodott, irányított, szabályzott, stb... vizsgán kell megfeleljen! Sajnos!
Sőt! A magyar állam nem képes akceptálni olyan dolgokat sem, ami nem EU szabvány, ezért kell az origin japán vasakra is külön adót fizetni regisztrációnál! Ez ilyen, nem lehet vele mit tenni, megszoksz vagy megszöksz, én az utóbbit javaslom!!!
Ez az autó viszont olyan fajta perverzió, ami nem az én stílusom, ha ebben valaki látja a szépet, megtalálja az örömét, hát legyen! Az a lényeg, hogy a tulajnak tetszik, a többit meg le kell ..arni!
Sőt! A magyar állam nem képes akceptálni olyan dolgokat sem, ami nem EU szabvány, ezért kell az origin japán vasakra is külön adót fizetni regisztrációnál! Ez ilyen, nem lehet vele mit tenni, megszoksz vagy megszöksz, én az utóbbit javaslom!!!
Ez az autó viszont olyan fajta perverzió, ami nem az én stílusom, ha ebben valaki látja a szépet, megtalálja az örömét, hát legyen! Az a lényeg, hogy a tulajnak tetszik, a többit meg le kell ..arni!
Visszaszívom az igényest brutálisan ronda az első kerékív, hogy megtörik a lökő miatt, a m3 tükör meg csak olaj a tűzre
Túl sokat én sem tudok a korábbi kommentekhez hozzátenni, talán egy szóval foglalnám össze az egészet: ellentmondásos.
Először is ellentmondásosak a magyarországi műszaki vizsgáztatás viszonyai. És ebbe most nem mennék bele, nagyjából mindenki tudja miről van szó, mert előbb utóbb szembetalálkozik a jelenséggel.
Ellentmondásos a cikk alanyát jelentő autó. Műszakilag pöpec, de a dizájn már nem mindenki tetszését nyeri el.
És ellentmondásos a cikk mottója, mondanivalója is. Anélkül, hogy túl kritikus akarnék lenni, de úgy tűnik, hogy a kocsi szépreményű gazdájának mérnöksége ebben a szituban sokkal inkább csak abban a szakmai fafejűségben nyilvánult meg, ahogy mint kos ment neki a magyar műszakiztatás gyakorlatának (kb: nekem EZEK ne akarják már megmondani, hogy műszakilag mennyire alkalmas a kocsim!)
Ez a mérnökiség azonban a bebőrözött motortérben, a kocsi használhatóságát, ergonómiáját (mint szintén egyfajta műszaki paramétert) totálisan seggbe nyomó, a csomagteret teljesen kitöltő audiovizuális sziporkában szerintem már kevésbé tetten érhető.
Először is ellentmondásosak a magyarországi műszaki vizsgáztatás viszonyai. És ebbe most nem mennék bele, nagyjából mindenki tudja miről van szó, mert előbb utóbb szembetalálkozik a jelenséggel.
Ellentmondásos a cikk alanyát jelentő autó. Műszakilag pöpec, de a dizájn már nem mindenki tetszését nyeri el.
És ellentmondásos a cikk mottója, mondanivalója is. Anélkül, hogy túl kritikus akarnék lenni, de úgy tűnik, hogy a kocsi szépreményű gazdájának mérnöksége ebben a szituban sokkal inkább csak abban a szakmai fafejűségben nyilvánult meg, ahogy mint kos ment neki a magyar műszakiztatás gyakorlatának (kb: nekem EZEK ne akarják már megmondani, hogy műszakilag mennyire alkalmas a kocsim!)
Ez a mérnökiség azonban a bebőrözött motortérben, a kocsi használhatóságát, ergonómiáját (mint szintén egyfajta műszaki paramétert) totálisan seggbe nyomó, a csomagteret teljesen kitöltő audiovizuális sziporkában szerintem már kevésbé tetten érhető.
Mondjuk erre kiváncsi lennék én is
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Üdvözlöm kedves Opel átalakitó! Irásában hivatkozik az 1900-as években könnyebb volt autót átalakitani. Hát én vagyok az 1900-as évek nagy Opel átalakitója. Egyszerü a képlet, van felépitmény, alépitmény. Felépitményt leemeljük a gépjárműről, és a saját elképzelésünket megvalósitjuk. Az alépitményt nem piszkáljuk, az maradjon ugy ahogy a gyár emberei megalkották. Motort nem tuningoljuk, mert ezek az autó alkatrészek erre a teljesitményre lettek megalkotva. Az általunk tervezett felépitmény autotechnikában előirt szabványok szerint készülhet, védjegyzett üvegzet, ajánlott fényszórómagasságok, műszerfal kialakitása, stb. Aztán be kell tenni a karosszériát egy számitógép programba, boruláskor milyen deformációk léphetnek fel. Kilátásvizsgálatra el kell vinni. Hogy hol van az értelem? Ez az autó 300 kg-mal könnyebb lett az eredetinél, hangtalanul, szélzaj nélkül suhant az uton, hihetetlen de élmény volt vele menni, a Hungaroringen száguldozni. A szaksajtó elzárkózott a publikálása elől a mai napig. Természetesen megkapta az /átalakitási engedélyt/. Mert autót épiteni, az egész más jogszabályok alá tartozik. Ebbe most ne menjünk bele. Én szivem szerint gratulálok Önnek a lelkesedéséhez, mert van Önben tűz és lobogás. Üdv: Pandula László.