Opel Astra 200t S

Népszerűség: 8.33
airbus
airbus autója
Helyezés:
915
Kategória:
Tuned
Párbajok
Nyert:
8
Vesztett:
4
Státusz:
Kihívható
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
Köszönöm szépen mindenkinek a támogatását, hogy az 1. helyezést elérhettem, de legfőképpen az autóm a leghálásabb!!~5-6 secundum..
1/8 mérföld
Másik autóm: http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=76994 Manuálisan másold ki, és rakd be a keresőbe, valamiért nem megy a link..
Max. sebesség
254km/h GPS szerinti (az 5 sebességes váltó miatt csak ennyi, 6-ossal kb. 280-290km/h GPS szerinti lenne)..
Teljesítmény
280BHP (208kW) ( De a 2009-es M3-as BMW-t megette! :D Sajna, tény! :D ).
Tömeg
1.080kg.
Nyomaték
400Nm (295lb.ft.).
Motor
Motor
2.0 16V D.O.H.C. Turbo - C20LET

D.O.H.C. - Double Overhead Camshaft.

C - kipuffogó emissziós szint: ECE R83A.

20 - lökettérfogat: 1.998ccm.

L - sűrítési arány: 8,5-9,0.

E - befecskendezési rendszer: Multi-point Fuel Injection.

T - indukció: turbofeltöltő KKK K16 @ 1bar.


859-es, COSCAST hengerfej (1987).


SZIGORÚAN BENZINES MOTOR!!! A DIESEL-T TEHERAUTÓBA ÉPÍTIK!!!


C20XE vezérműtengely a szívó oldalon.
470ccm-es injektorok.
Nagyobb intercooler.
Emelt turbo nyomás 0,6-ról 1,1bar-ra.
EDS Phase 3 motorelektronika.
Audi RS2-es benzinpumpa.
Gyári olajhűtő.


A motorblokk teljes felújításon esett át:
- új hengerfal, perselyezés --> maradt a gyári alapméretes dugattyú (86.00mm).
- 1-es túlméretre köszörült főtengely.
- új csapágyazások és új lehúzógyűrűk.
- fém hengerfejtömítés.

Hengerfej teljesen fel lett újítva:
- szelepek becsiszolva.
- sikköszörülés.
- portolás.
- szelepszár-szimering csere.

Turbó gyárilag felújtva:
- a házon kívül a teljes belső rész vadonat új, gyári egységre cserélve, 360°-os támcsapággyal. :)
- megerősített wastegate-szabályozó szelep.
.
Hajtás
Front --> F18+ (C345+)
.
Légszűrő
Gyári.
.
Kipufogó
60mm-es rendszer, 2db nagytestű középdob, majd a hátsó híd után kettéválva, 2db HD Racing sport dob a bal- és jobb oldalon.
.
Gyújtás
Rotoros gyújtásrendszer.

MSD Blaster 2 gyújtótrafó.

10mm-es, 4 magos, verseny gyújtókábelek.

BOSCH F5DPOR gyertyák.
.
Nyári felni konfiguráció
Gumi
195/50 R15 inch.
.
Felni
RC Design RC14 - 15 inch, 6,5J, ET38.
.
Futómű
Rugók
Astra GSi - 30mm.
.
Gátlók
Elöl - hátul: TA-TECHNIX Sport.
.
Fékek
Calibra A / Vectra A Turbo, 23mm-es főfékhenger és rásegítő, ABS vezérlő a fékhidraulika elosztása miatt a nyergek felé, de az ABS nincs bekötve és köszönöm, nem is lesz!!!

Elöl: 288mm-es, fúrt/mart féktárcsa Vectra B2-ről.

Hátul: 260mm-es, fúrt/mart féktárcsa Astra GSi-ről.
.
Merevítők
Toronymerevítő.
.
Külső Optika
Karosszéria
MÉG AZ EREDETI, GYÁRI FESTÉS VAN RAJTA, MAX POLÍROZTAM EGY KICSIT!

Eredeti, gyári galvanizált, rohadásmentes.
.
Légterelők
Elöl: gyári Astra GSi lökhárító.

Hátul: gyári Astra 200t S kacsaszárny, amit vadonat újan vettem meg.
.
Kiegészítők
A külső elektromos tükör adaptere, a B-oszlop, a kilincsek, az oldaldíszlécek és a pollenszűrő-takaróburkolat is színre fújt.

Gyári fényszórómosó külön mosótartállyal.
.
Fénytechnika
Elöl: Angel Eyes fényszóró speciális, 30W-os, 3.600 lumen fényerejű LED-izzóval a tompítottban, xenon izzóval a távolsági fényszóróban.

Day Running Light LED fényszóró, mely megfelel az ECE RL87A szabályainak, így közúti forgalomban használható. (Végre nem büntet meg a rendőr, ha használom, mert nem minősül ködfényszórónak).

Hátul: eredeti, teljesen piros hátsó lámpa Chevrolet Astra-ról, GM jelzéssel és YORKA gyártói számmal. Minden izzó LED-es.
.
Dekor
Feliratok.
.
Egyéb
8 szenzoros parkolóradar, 4 elöl, 4 hátul.
.
Belső Optika
Festés, dekor
Az irmscher kormányhoz igazított belső: színre fújt műszeregység, középkonzol, fényszórókapcsoló, burkolatok.
.
Ülések
Kényelmes, gyári kagylós.
.
Kormány
Opel Vectra B2 irmscher 500 gyári kormány, vadonat új, és a kormányvezérlés is működik a navigációs fejegységgel!!!
.
Kiegészítők
Vectra A 2000 LCD műszeregység fehér LED-esítve.

Gyári légzsákok a vezető- és utasoldalon.

Gyári 4x elektromos ablakok.

Gyári króm kilincsek.

Gyári klíma.

Gyári szervókormány.

Automatikusan sötétedő belső visszapillantó tükör Vectra C / Signum A-ból.

Gyári, fűthető, elektromos külső tükrök.

Gyári fedélzeti számítógép (board computer).

Astra F-hez való könyöktámasz belső rekesszel (minőségi, nem a HOMASITA-s 3.000Ft-os nyiklik-nyaklik változat, erre rá lehet könyökölni rendesen, és nem röcsög-ropog).
.
Fénytechnika
Minden kapcsoló, gomb, visszajelző, műszeróra, fehér LED-es, az autóban és azon kívül hagyományos izzós technológia nincsen. A xenon az kisüléses, nem izzásos. :)

Gyári térképolvasó balra és jobbra + tetővilágítás a mennyezeten elöl és hátul egyaránt.

Gyári, ajtó feletti világítós oldalkapaszkodók.
.
Alkalmazott márkák
Irmscher
HIFI / Multimédia
Fejegység
6,2 inch érintőkijelző, 800x480 felbontás, LED háttérvilágítással, kormányvezérlés, Windows CE 6.0, DVD film, vagy zene, iGO, vagy Sygic navigáció, bluetooth telefonkihangosítás + zene lejátszása telefonról, USB, memóriakártya, TV, stb.
.
Erősítő
Gyári BOSE, 6 csatornás, passzív.
.
Hangszórók
Elöl: Audio System Radion Line 165mm, 100W r.m.s.

Hátul: Ground Zero GZCW 6-4Y 165mm, 100W r.m.s.
.
Egyéb
2db FLI Trap 10 aktív mélynyomó, 250W r.m.s./800W total.
.

Legfrissebb képek

2012. Június 18-22. Köszönöm mindenkinek!

.

.

.

288mm-es féktárcsa és féknyereg.

.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Demó
#1266
2011. február 11. 02:14
De amúgy részemről béke van, csak látom, hogy milyen emberekkel kötözködsz és kinyílt a zsebemben a bicska. Ezeket már rég le akartam írni, de gondoltam hagylak békén a kis világodban, de ez már kicsit sok volt nekem is.
píííísz
0
Demó
#1265
2011. február 11. 02:08
Mi ez az állatkert itt?

Nekem tényleg semmi bajom veled és távol álljon tőlem, hogy beszólogassak, főleg alaptalanul, de nem tűnik fel, hogy itt nem a megfelelő emberekkel hadakozol? Sonique, Ogre, Moles Feri, Gabo...
Nem ez a megfelelő hozzáállás itt, főleg ha nem Te szerelsz magadnak és nem te csinálod az átalakításokat. Van még mit tanulnod és addig a legjobb, ha kicsit meghúzod magad, sokat olvasol és informálódsz. Itt senki nem úgy kezdte, hogy mindent tudott, hanem sok utánajárással, sok szívással és sok pénz belelapátolással eljutott egy szintre, amin igazából megérdemelné, hogy egy kis tiszteletet kapjon és ne pont velük álljál le vitatkozni hülyeségeken, főleg hogy sokmindenben nincs igazad, csak ezt valamiért nem vagy hajlandó elhinni, beismerni.
De ha pl. nem állna ennyi légbőlkapott adat az adatlapodon, amibe bele lehet kötni, más sokkal jobb helyzetben lennél. Kit érdekel, hogy hány kts a 250km/h? Meg mi az, hogy 12,6-ot megy a kocsid ET kalkulátor szerint? Mentél 250-et, vagy 12,6-ot? Egyiket sem, de 12,6-ot soha nem is mennél ezzel a kocsival, ugyanúgy, mint 5,5 másodperces 0-100-at sem. Na meg hogy RWD-vel, vagy 4x4-el jobb lenne... Miért, létezik gyárilag olyan Astra is? Maradjunk már a valóságnál légyszi, ha lehet sallangok nélkül, mert így tényleg mindenki beléd fog kötni.
Súly/Le-arányt már nem is említem, mert felesleges. Ott van pl., a LE rublika, ott is van egy rakás felesleges adat, ugyanúgy, mint a nyomatéknál is. Ezekre tényleg senki nem kíváncsi és nem is kell senkinek bebizonyítanod, hogy át tudod váltani a mértékegységeket, egy pados mérés eredményének mindenki jobban örülne mint ezeknek. ;)
Gyári, klímás/szervós motortartó, stb... Na nemár, hogy ezt külön meg kelljen említeni, mindenki tudja, hogy a C20LET-et is, mint az összes nagyblokkos Opel motort az 1.6D-től a 2,2 16V-ig gyári tartókkal be lehet rakni egy akármilyen F Astrába, de még Kadettba is. Sőt, elárulnám, hogy nekem a Corsában a motortartó szintén eredeti Opel alkatrész, mégse villogok ezzel, mert kit érdekel?
A K16/26 pedig úgy hülyeség, ahogy le van írva. Egy K26 pedig már kb. majdnem akkora, mint a fejem.

Nem kell szidni a C20LET motorokat sem, az, hogy Te már ennyit kellett, hogy költs erre, 2 dolognak köszönhető, ebből csak az egyik az, hogy valószínűleg peched is volt vele, a másikat inkább nem írnám le.
0
Lalika81
#1264
2011. február 10. 09:04
jött minden,
Szép napot
0
airbus
#1263
2011. február 08. 21:17
Jó, ez igaz, elnézést érte, akkor úgy fogalmazok, hogy az az ország sokat köszönhetett az európai gyarmatosoknak, hogy gazdaságilag jólétbe került, és nem egy mozambiki éhező ország lett.
0
GaboRSA
#1262
2011. február 08. 14:43
Akkor tisztázzuk, a búr a holland telepes... a fehérek között ők voltak, és vannak többségben (az angolokhoz képest) ellenben az angol-búr háborúban az angolok nem kicsit voltak véresek... A fekete az más tészta...
0
airbus
#1261
2011. február 08. 09:11
Fáj nekik az igazság? Egyébként ennyire ellenszenvesek nekik az angolok? Jó az tény, ahova az angolok mentek, véresen vetették meg a lábukat, viszont, ha azt nézed, az az ország az angolok miatt lett olyan, amilyen, mert ha ők nem lettek volna, a mai napig csak bantu niggerek lennének ágyékkötőben, meg egy fadárdával. Bár lehet, hogy ezt én látom rosszul.
0
airbus
#1260
2011. február 08. 09:06
Nem, én még a Gitye "Getyi" Gábor hatásköre alá tartoztam az Airbus avionikán még 2003ban, de inkább a Meixner Mikivel voltam, mert ő legalább segített sok mindenben. Getyi mondjuk nem volt aképpen olyan ember barát jellegű, sokan fújtak rá.
0
GaboRSA
#1259
2011. február 08. 00:29
hja és ezt az angol gyarmatot ne nagyon hangoztasd itt ha kijössz, mert lehet a búr többség elevenen megnyúz...

Hja amúgy kezdem sejteni ki vagy...
0
GaboRSA
#1258
2011. február 08. 00:23
Hát szerencsére mi már nem találkoztunk.. én 2007 januárjában hagytam ott a céget 5 év után. Most az SAA nek melózom 737-200/300/400/500 és 800 on, A319, en, B747-300/400, A340-200/300/600 on... A 330asok meg jönnek...

Szal Radnai Csabi "inasa" voltál, vagy Joe bácsié

Mondjuk az Apartheid óta.. ill most is az van, csak a ló másik oldalán - azért erősen romlottak a dolgok...
0
Szólj hozzá Te is!

blogok

4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Demó
#1266
2011. február 11. 02:14
De amúgy részemről béke van, csak látom, hogy milyen emberekkel kötözködsz és kinyílt a zsebemben a bicska. Ezeket már rég le akartam írni, de gondoltam hagylak békén a kis világodban, de ez már kicsit sok volt nekem is.
píííísz
Demó
#1265
2011. február 11. 02:08
Mi ez az állatkert itt?

Nekem tényleg semmi bajom veled és távol álljon tőlem, hogy beszólogassak, főleg alaptalanul, de nem tűnik fel, hogy itt nem a megfelelő emberekkel hadakozol? Sonique, Ogre, Moles Feri, Gabo...
Nem ez a megfelelő hozzáállás itt, főleg ha nem Te szerelsz magadnak és nem te csinálod az átalakításokat. Van még mit tanulnod és addig a legjobb, ha kicsit meghúzod magad, sokat olvasol és informálódsz. Itt senki nem úgy kezdte, hogy mindent tudott, hanem sok utánajárással, sok szívással és sok pénz belelapátolással eljutott egy szintre, amin igazából megérdemelné, hogy egy kis tiszteletet kapjon és ne pont velük álljál le vitatkozni hülyeségeken, főleg hogy sokmindenben nincs igazad, csak ezt valamiért nem vagy hajlandó elhinni, beismerni.
De ha pl. nem állna ennyi légbőlkapott adat az adatlapodon, amibe bele lehet kötni, más sokkal jobb helyzetben lennél. Kit érdekel, hogy hány kts a 250km/h? Meg mi az, hogy 12,6-ot megy a kocsid ET kalkulátor szerint? Mentél 250-et, vagy 12,6-ot? Egyiket sem, de 12,6-ot soha nem is mennél ezzel a kocsival, ugyanúgy, mint 5,5 másodperces 0-100-at sem. Na meg hogy RWD-vel, vagy 4x4-el jobb lenne... Miért, létezik gyárilag olyan Astra is? Maradjunk már a valóságnál légyszi, ha lehet sallangok nélkül, mert így tényleg mindenki beléd fog kötni.
Súly/Le-arányt már nem is említem, mert felesleges. Ott van pl., a LE rublika, ott is van egy rakás felesleges adat, ugyanúgy, mint a nyomatéknál is. Ezekre tényleg senki nem kíváncsi és nem is kell senkinek bebizonyítanod, hogy át tudod váltani a mértékegységeket, egy pados mérés eredményének mindenki jobban örülne mint ezeknek. ;)
Gyári, klímás/szervós motortartó, stb... Na nemár, hogy ezt külön meg kelljen említeni, mindenki tudja, hogy a C20LET-et is, mint az összes nagyblokkos Opel motort az 1.6D-től a 2,2 16V-ig gyári tartókkal be lehet rakni egy akármilyen F Astrába, de még Kadettba is. Sőt, elárulnám, hogy nekem a Corsában a motortartó szintén eredeti Opel alkatrész, mégse villogok ezzel, mert kit érdekel?
A K16/26 pedig úgy hülyeség, ahogy le van írva. Egy K26 pedig már kb. majdnem akkora, mint a fejem.

Nem kell szidni a C20LET motorokat sem, az, hogy Te már ennyit kellett, hogy költs erre, 2 dolognak köszönhető, ebből csak az egyik az, hogy valószínűleg peched is volt vele, a másikat inkább nem írnám le.
Lalika81
#1264
2011. február 10. 09:04
jött minden,
Szép napot
airbus
#1263
2011. február 08. 21:17
Jó, ez igaz, elnézést érte, akkor úgy fogalmazok, hogy az az ország sokat köszönhetett az európai gyarmatosoknak, hogy gazdaságilag jólétbe került, és nem egy mozambiki éhező ország lett.
GaboRSA
#1262
2011. február 08. 14:43
Akkor tisztázzuk, a búr a holland telepes... a fehérek között ők voltak, és vannak többségben (az angolokhoz képest) ellenben az angol-búr háborúban az angolok nem kicsit voltak véresek... A fekete az más tészta...
airbus
#1261
2011. február 08. 09:11
Fáj nekik az igazság? Egyébként ennyire ellenszenvesek nekik az angolok? Jó az tény, ahova az angolok mentek, véresen vetették meg a lábukat, viszont, ha azt nézed, az az ország az angolok miatt lett olyan, amilyen, mert ha ők nem lettek volna, a mai napig csak bantu niggerek lennének ágyékkötőben, meg egy fadárdával. Bár lehet, hogy ezt én látom rosszul.
airbus
#1260
2011. február 08. 09:06
Nem, én még a Gitye "Getyi" Gábor hatásköre alá tartoztam az Airbus avionikán még 2003ban, de inkább a Meixner Mikivel voltam, mert ő legalább segített sok mindenben. Getyi mondjuk nem volt aképpen olyan ember barát jellegű, sokan fújtak rá.
GaboRSA
#1259
2011. február 08. 00:29
hja és ezt az angol gyarmatot ne nagyon hangoztasd itt ha kijössz, mert lehet a búr többség elevenen megnyúz...

Hja amúgy kezdem sejteni ki vagy...
GaboRSA
#1258
2011. február 08. 00:23
Hát szerencsére mi már nem találkoztunk.. én 2007 januárjában hagytam ott a céget 5 év után. Most az SAA nek melózom 737-200/300/400/500 és 800 on, A319, en, B747-300/400, A340-200/300/600 on... A 330asok meg jönnek...

Szal Radnai Csabi "inasa" voltál, vagy Joe bácsié

Mondjuk az Apartheid óta.. ill most is az van, csak a ló másik oldalán - azért erősen romlottak a dolgok...
airbus
#1257
2011. február 07. 17:04
Hát igen, sajnos. Azt gondoltam, hogy azért Dél-Afrika nem egy szar hely angol gyarmat révén, de hogy ennyire jó volt, azt sosem gondoltam volna. Kár érte.
airbus
#1256
2011. február 07. 17:01
LHTB-nél gyakornok voltam egy nagyon rövid ideig, kint voltam a line-on, az avionikásoknál voltam, csináltuk a bonding jumper-ezést a tankban, szereltem le a statikus kisütőket, meg bent a pilcsifülkében bütykölgettünk. Aztán voltam a mérnökszolgálaton is, mint mérnökgyakornok, haverommal mi csináltuk meg az LH-nak, amikor olyan 2007 körül át akartak állni az NG típusra is, úgy hogy az AMM-ből, meg a IPC-ből kerestük azokat a szerszámokat, berendezéseket, amig 737NG tipikusak, mert akkor azt a cégnek meg kellett vennie, hogy fel legyen készülve a típus javítására. Az Airbus többi részeivel meg pilótaképzéseim alatt ismerkedtem meg, de szigorúan csak a gépvezetési dolgokkal, nem a karbantartással.
GaboRSA
#1255
2011. február 07. 15:49
És mit csináltál a LHTB nél, ha szabad tudnom?
GaboRSA
#1254
2011. február 07. 15:16
Csak mellékesen.. nyolcvanas évek elejéig jobb volt az USD-nél.

From Wiki: A rand was worth more than a U.S. dollar from the time of its inception in 1961 until 1982, when mounting political pressure combined with sanctions placed against the country because of apartheid started to erode its value.
Sz&M
#1253
2011. február 07. 14:52
airbus
#1252
2011. február 07. 14:44
Hát gondolom, de azért gondolom csak nem volt úgy eleresztve, mint egy USA, vagy Emirátusok most. Bár a fene se tudja.
GaboRSA
#1251
2011. február 07. 13:00
Hja, meg hogy Dél-Afrika nem volt nívós ország... azért a 70es, 80 as években igencsak jólét volt itt...
GaboRSA
#1250
2011. február 07. 12:39
A nagy motorok azért vannak, mert 1. olcsó(bb) és sokkal olcsóbb volt a nyál akkoriban itt. 2. Rekord és tsaiban azért vannak amerikai motorok, mert az európai anyacég nem szállított motort egy idő után, az apartheid miatt, ellenben az ausztráloknak nem voltak fenntartásaik, és az ozzy motorok nagy része meg az USA-ból jött. A Delta azért nem Opel, mert a kormány megvette a gyárat. A motorokat meg ált ozzyktól vették 94 ig, akkor feloldották a tilalmat. Pl ezért van, hogy ezeket a vasakat 95 ig gyártották, holott Európában már a B Omegánál tartottak... Itt elvétve látni egy egy B2-t, de az mind rüsselheim-i, mondjuk érdekes felszereltségekkel... de ez más kérdés.

A cucc... hát a postaköltség az egy vagyon, ráadásul ugye méretileg nagy, mégha nem is súlyos. Add meg a céget, megpróbálhatok beszélni velük. De nem ígérek semmit
GaboRSA
#1249
2011. február 07. 12:16
Az jó, ha volt dolgod velük.. és emlékeztetsz egy kollégámra...
Akkor vszínű LHTB-s vagy, bár ACE-sok közül is volt néhány aki elmerészkedett egykét helyre már ha szerelő vagy.. ha meg bicikliző medve... az más
Én csak külső szemlélődő vagyok, khm

Lehet "hazai" módszerrel is, persze... csak az egyik dolog teljesen legális, a NKH sem tud belekötni, ebbe meg igen. De Te tudod. Én ha majd megyek és tudom vinni a Rekordomat, akkor viszem, és nem építgetem otthon, és vitatkozok olyanokkal akiknek gőze nincs erről, de beleköti belekötnek. És meg lehet találni az olcsóbb országokat vám stb szempontjából.
airbus
#1248
2011. február 07. 12:15
Hát ez van ogre bácsi, mindig szokott egy közösségben lenni fekete bárány is, úgy néz ki én vagyok az most. Majd el beeee-gek csendesen a sarokban.
airbus
#1247
2011. február 07. 11:55
Nem tudom, hogy te mennyire vagy jártas a repülési szakma terén, de nekem volt már dolgom egy-két Airbus-szal. Sajnos azt kell mondjam, hogy átvették a piacvezető pozíciót a Boeing-től, sokkal fejlettebb, dinamikusabb, fejlesztésekben élen járóbb cég. Az tény, hogy aki fejlesztéseket hajt végre, az hibákat is követ el a tervezés során, de ha mindenki az 50 évvel ezelőtti technikát használná, sohasem lenne előrelépés, kb. a Lada lenne most is a csúcs az LS600hL helyett. Amúgy szívem szerint tényleg vennék egy 200t S-t, de belátható, mire idehozom, leválom, regadó, majd 5-6 millióba kerülne a vételárral együtt. Úgy hogy marad a magyar megoldás: mint mindenki más, én is kénytelen vagyok alakítani a saját autómat, mint sem venni egy gyári erősebbet.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 1426 találat 72 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.