Az Összes Hazai Tuningcég Egy VICC!!!

aktuális téma
Az Összes Hazai Tuningcég Egy VICC!!!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Unichip
#1955
2006. október 06. 09:11
Egy turbonyomásmérőt kikölcsönzök neked ha akarod egy mérés erejéig.
Unichip
#1954
2006. október 06. 09:09
mérés nélkül nagyon ingoványos a dolog.
Azt mondja nekem egy fickó: ez az autó nem olyan mint egy 300 LE-s autó nem úgy megy. Mie én: miért hapsikám hogy megy egy 300 LE-s autó? Majd lemértük a két focust egymás ellen és az "egyik" jól elverte a "másikat" tehát mindenki megnyugodott és töröltük a programból a "szerintem ez az autó nem megy úgy..." kezdetű beszólásokat
vwnilo
#1953
2006. október 05. 23:39
Bacca meg sose kaptam ennyi szavazatot még ami persze nem baj!NAgyon köszönöm mindenkinek!!!Remélem mindenkihez odajutok!!!
Tiv
#1952
2006. október 05. 23:34
egyelőre mérőórám nincs, de érzetre igen, lassabban tölt, és nem is annyit amennyit kellene... egyelőre hibakeresés...
thebear
#1951
2006. október 05. 21:59
Hatvanban tudok javasolni egy specialistát, ha érdekel valakit...
Unichip
#1950
2006. október 05. 21:45
Mi aprobléma? kicsi a nyomás?
Tiv
#1949
2006. október 05. 20:28
én is ezzel a problémával küzdök, végtelen számú variáció van sajna :(

most BOV csere nekem is első körben, meg megnézzük hol ereszt a rendszer, emrt, hogy ereszt az tuti ... Ha minden rendben, go to turbócsere, de remélem odáig nem jutunk el :)
Unichip
#1947
2006. október 05. 20:20
A probléma az, hogy a másikban jön lassan anyomás.
Roland__
#1946
2006. október 05. 16:37
1: azert emelkedik a nyomas, mert boost creep van a turbo back rendszertol

2: torott wg vakuumcso, vagy csak elfelejtettek visszarakni :)
Roland__
#1945
2006. október 05. 16:35
en a hozzaszolasomban az safc2-ot emlitettem, miert irt volna masrol? :))

mi az a dastek? :)
Roland__
#1944
2006. október 05. 16:32
nekem is piggyback-em van es bizony boven eleg akar a 600LE biztonsagos lekezelesere is (sot, sokkal tobbre is); piggyback es piggyback kozott azert van kulonbseg :)
Bishop
#1943
2006. október 05. 10:02
esetleg WG vezérlő nyomás elkötése...
Volt nekem is érdekes jelenésgem.. állítgattam a túrbó és ugyanazon setuppal képes voltam tök más eredményt elérni .. egyikben a túrbó csak 5000 fölött töltött de akkor kúrvanagyot és ment mint a picsa! a másik megoldással meg pont fordítva volt. ott 3000 tól töltött és 6000 tól csökkent a nyomás... és csak egy csavart kellett tekerni.. :)
Unichip
#1942
2006. október 05. 10:00
szerintem az egyik, amelyikben lassabban épül fel a nyomás valamilyen szivárgással küzd.
egyes számú gyanúsított a blowoff szelep..
Unichip
#1941
2006. október 05. 09:58
nem, de több oldalról több infó jöhet
$opper
#1940
2006. október 05. 09:53
aham akkor ez egyfajta ellenőrzés hogy értenek-e hozzá a kollégák
Bishop
#1939
2006. október 05. 09:50
akkor esik vissza a nyomás ha kicsi a túrbó.- említett jelenséged arra enged következteni hogy az egyikben nagy a másikban kicsi a túrbó... Nem értek a fordhoz de egyértelmű hogy ez a jelenség.. vagy ha a túrbó ugyanakkora akkor ott valami vezérlési probléma lehet.. (gondlom az ECU basztatja a túrbónyomást is..)
Unichip
#1938
2006. október 05. 09:43
a két cooler nem egyforma, de csak az alakjuk különbözik a csövezés mérete ugyanaz.
Csak kérdeztem van-e ötlet. Nekem van , de még várok további ötletekre...
Mazlee
#1937
2006. október 05. 09:43
Tiv
#1936
2006. október 05. 09:09
mindkét autóban ugyanakkora IC van, ugyanakkora belépő és kilépő nyílással?

(különben is te kérsz tanácsot innen?)
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Összesen 2235 találat 112 oldalon