Hatvan környékiek ide.

aktuális téma
Hatvan környékiek ide.

Arra gondoltam a környékbeli autómániásokat jó lenne látni 1 helyen és időben. Ha ven más is aki szerint ez 1 jó 5let akkor írjátok be ide és eggyeztetünk.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
vwricsi
#682
2010. április 23. 19:08
na igy már biztos hogy tőltés gondok lesznek Ami adagolo vagy beállitás probléma de a porlasztocsucsot is be kellene mérni az a biztos !!!
Dzo
#681
2010. április 23. 19:06
és a füstön érezni az égett olaj szagot. egyszer csak elkezdte magától a füstöt... adagolohoz előtte nem volt nyulva h. amiatt esetleg..
Dzo
#680
2010. április 23. 19:05
na akkor még teszek hozzá vmit. akkor vedd úgy eddig nem mondtam semmit
Tehát.
hideg a motor, beindítom és elkezd kapkodni. hiaba van rajta a dusító kevés neki, kell a gázon tartanom a lábam kb 5-10másodpercig míg "elkapja" a fonalat. utána egyenletesen jár.
elmegyek vele 100km-t megállok fél óra mulva indítok, visszahül a motor egy kicsit, indítok megint kapkod. dúsító kell neki.
Töltés lehet akkor? az a baj nem gyári adagoló van rajta vmi buherált, és össze vissza van csavargatva fordigatva!
de már kajak zavar hogy +10ben kapkod, meg vissza hül, és dusíto kell neki.
nem csak a reggeli indításnál jön a kékes fehéres füst. mindig amikor hideg vagy visszahült kicsit a motor. az a baj mi is fordigattunk, meg állítottunk már adagolon h. jobb legyen, de nem egészséges jóóóvóóóna vmi műszer.
vélemény?
vwricsi
#679
2010. április 23. 18:57
Ha szar a turbo az pont melegen szar aztán meg majd hidegen is az lesz ha szar a turbo akkor eszi az olajat mint állat és kéket fustől az hogy olajos a cső az lényegtelen mindeggyik olajos ha nem eszi az olajat akkor ott más gond lesz lehet hogy nem kéket fustől hanem feheret akkor tőltés lesz de lehet ilyenkor a dusitod van ráhuzva de az is lehet hogy csak pára minden párás reggelen fustől mindeggyik mint atom de tényleg látni kellene Ja és ha valami eszi az olajt pl turbo az nem hagya abba melegen
Dzo
#678
2010. április 23. 18:54
ja kis helyesírás ilyesmi::D de gondolom érted, most végeztem melóval kikéészített
Dzo
#677
2010. április 23. 18:48
néha néha minimálisat utána kell tölteni de ilyen 1000km éterenként, de nem tul sokat, utolsó után töltés óta mentem vele vagy 300km-t semmi nem hiányzik.
egyik vwdeopos gyerek azt írta vegyem le a karter gáz csövet, és ha akkor is nyomja a kék füstöt akkor a turbo, vélemény?
vwricsi
#676
2010. április 23. 18:46
Dzo
#675
2010. április 23. 18:41
vwricsi
#674
2010. április 23. 18:36
Hát igy fasz tudja a neten keresztul meg kellene azt nézni
Dzo
#673
2010. április 23. 18:35
véleményed szerint mi lehet akkor?
vwricsi
#672
2010. április 23. 18:32
Szerelőhőz kell hordani Turbo ilyet nem csinál legalábbis nem igy ahogy irtad
Dzo
#670
2010. április 23. 18:30
aha, kössz, bekulázott, téged is megkérdezlek azért, hidegen, a turbótól füstölhet fehéret/kéket olajosat, leszedtük csövet turbóról olajos eléggé... bemelegszik semmi...
vwricsi
#669
2010. április 23. 18:29
Szevwa !!!Sztem olyan 25 kőrnyéke !!!!
Dzo
#668
2010. április 23. 18:28
Hellaó Richárd, mennyiért vesztegetnek kb turbót a verdámra?
saabyka
#666
2010. április 23. 18:23
Na megyek.
Jó legyél!!!!
Csácsá.
vwricsi
#665
2010. április 23. 18:21
Ovatosan kell menni az biztos de hát valamit valamiért !!
saabyka
#664
2010. április 23. 18:17
Tavaly is voltam felülvizsgálaton.
Az összes csillapítóm 80%fölött volt.
Nesze neked Magyar utak,nagy kerék,és peres gumi!!!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 722 találat 37 oldalon