2.0 PD TDI furcsa sípolás

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
2.0 PD TDI furcsa sípolás

Üdv! Az autó: Dodge Avenger 2.0 CRD (azaz a VW 2.0 PD TDI erőforrása van benne, 140Le, BSV-s motorkód) A hiba: hidegen minden rendben, de közel az üzemi hőfokhoz szaggatottan sípoló hang jelentkezik, mely teljesen üzem meleg motornál alapjárattól egészen 2500-as fordulatig hallható, majd felette nem. A sípoló hang egyébként a fordulatszám emelkedésével mélyül, leghangosabbnak kb 1600-as fordulat körül mondható. Az autó viszont ugyanúgy megy, mint eddig, füst sincs, szóval csak a hang a tünet. Hibát nem jelez ki az autó. Valami ötlet? Szerelő valamelyik vákuumcsőre tippel, de nem akarja szétszedni, amiket meg elért, azok jók voltak. Tanácstalan vagyok, várom segítségeteket. Üdv, Ádám

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2
Piszty
#28
2010. szeptember 14. 13:17
Na mindegy,nézéttek meg ezt a pár dolgot rajta
Nigger83
#27
2010. szeptember 14. 13:14
BSV az pd, utánnaszimatoltam
MR. A
#26
2010. szeptember 14. 13:11
Nigger83
#25
2010. szeptember 14. 13:09
de ezt is csak egy újságíró írta akinek max 1szer odadták egy körre, meg csinált pár fotót
Piszty
#24
2010. szeptember 14. 12:52
Egr szelep nem volt véletlen takarítva rajta?
Vagy nem bontották meg a csöveket?
MR. A
#23
2010. szeptember 14. 12:49
Piszty
#22
2010. szeptember 14. 12:48
Nézzétek meg a kipufogógáz visszavezető csövet az EGR hütő felé,nem tudom melyik típus ez,ott van 3 toldás is!(tömítéseket)
MR. A
#21
2010. szeptember 14. 12:45
Piszty
#20
2010. szeptember 14. 12:45
Igazatok van,de furcsának találtam Pumpe Düse motort CRD logóval ellátni
Piszty
#19
2010. szeptember 14. 12:43
Furcsának találom hogy PD,mert közel 1 éve nem gyártunk Győrben
Ettől még a lengyel motorgyár csinálhatja bele!
Piszty
#17
2010. szeptember 14. 12:41
A turbó nyomóága és a szívósor között valahol elszökik egy kis levegőd
Ha PD 1600 fordulattól kezd tölteni a turbó és kb 2500-2600 fordulattól szabályoz vissza a geometria benne
Ezért hallod ezt a sípoló,fütyülő hangot ebben a tartományban
Nigger83
#16
2010. szeptember 14. 12:38
kurva egyszerű mert a pumpedüse-ket jól ki lehet szúrni ha nincs rajta a müanyag
RBandi
#15
2010. szeptember 14. 12:38
"Az Avenger motorháztetejét felnyitva súgjuk be bátran a 2,0L CRD feliratú műanyag díszburkolat alá: tudom a titkodat! Az inkognitó mögött ugyanis a Volkswagen kétliteres, adagolófúvókás (Pumpe-Düse) rendszerű dízelmotorja búvik meg. Hangoska, de jó erős."

De te biztos így jobban tudod, ok
Nigger83
#14
2010. szeptember 14. 12:37
totalcar teszt: kívül szép, belül sz... (szürke)
MR. A
#13
2010. szeptember 14. 12:35
nekem azt mondták, de persze annak nem néztem utána, csak amit én terveztem venni
Piszty
#12
2010. szeptember 14. 12:35
Az lehet hogy 140 lovas Vw/Audi 2 literes dízel motor van benne,de hogy nem PD az 100%
MR. A
#11
2010. szeptember 14. 12:34
MR. A
#10
2010. szeptember 14. 12:34
nem csak terhelés alatt, de motortérből nehéz meghallani, csak zárt ajtókkal belülről lehet jól kivenni. Mintha a blokk mögül jönne, közel a müszerfalhoz
RBandi
#9
2010. szeptember 14. 12:31
most mit értetlenkedtek így van elnevezve és kész, mégis pd motor van benne? nesztek totalcar teszt...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2
Összesen 28 találat 2 oldalon