autot 800 eftig :)
aktuális téma

Sziasztok ti milyen autot tudtok ajánlani ennyi pénzért ,mert auto vásárlás elött vagyok .
Max 2000 cm3 ig
Ha van valakinek elado azt is szivesen várom és bármilyen más épitö jellegü javaslatot
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Tudom hogy megbizhato meg keveset eszik és filléres az alkatrészárai de azt az egyet nem szeretnék semmi bajom vele de 100 kmre lakok a munkahelyemre és kijön elém vmi nem szeretnék ott meghalni 

190 esbe nekem is volt 2,0 Dm 4 es váltoval
rettenet
De amig az összes motor hengerfejes lessz az még akkor is menni fog ,elnyühetetlen
Egyszer probáltuk ki a 140 et de halálfélelmem volt a hangoktol amit kiadott magábol többet sose


De amig az összes motor hengerfejes lessz az még akkor is menni fog ,elnyühetetlen

Egyszer probáltuk ki a 140 et de halálfélelmem volt a hangoktol amit kiadott magábol többet sose

Mr2 tetszik is csak kicsi
amugy másodiknak vennék egyet de még elsö sincs 


Nem rossz ö akarta még mult nyáron elcserélni velem a coupémra ,azota nem sikerült eladni pedig 2 kilot engedett 

Én is az opeleken és a Fordokon gondolkodok mert ennyi pénzért nem öreget és megbizhatot csak ezek maradtak meg amik még tetszenek is 

Oké 800 + megkapod a passatombol fennmaradt hitelt 





Az 1,6 ostol én is félek
de megkérdezhetnéd hogy mikori és mennyi ?

az én tipusomból építettek már 300 ló fölöttit is de hogy hány millka volt az jó kérdés... rs2 futómű stb...
... de láttam egy német oldalt ahol urkvattró turbó motort tettek bele valami 270 lovasra húzva és a srác leirkálta a project részleteit mi mennyi volt és valami 6000euróra jött ki a végössze...
ez ilyen...



...és akinek kevés az a menetteljesítmény, az megturbózhatja!
Van is egy a gyorsulási versenyeken (POS), éppen hogy meg tudtam eddig verni a kissé drágább projektemmel!
Van is egy a gyorsulási versenyeken (POS), éppen hogy meg tudtam eddig verni a kissé drágább projektemmel!

Ha egy ilyet BECSÜLETTEL meg akarsz csinálni, az bőven 800e felett lesz!
És akkor még mindig csak egy valamiféle hibrid, amiből kemény veszteségek nélkül kiszállni lehetetlen, ha majd arra kerül a sor!
Ilyen projekteket akkor vállalnék be a srác helyében, ha már van egy megbízható "normál" gépe, és van helye, alkalma, ideje egy ilyet faragni!
Egyébként zsákutca!
A srác szerintem egy "normál" gépet keres, és nem is besélt arról, hogy pl. gyorsulni akarna.
Magyarországon még nem figyelnek a teljesítménynövelésre annyira, de külföldön már az megy, hogy mindent be kell jelenteni. Ha valamit mégse úgy teszel, akkor ha belekeveredsz egy balesetbe, rádhúzzák még azt is, amihez semmi közöd!
EU vagyunk mi is, nálunk is várható hasonló szarság...

És akkor még mindig csak egy valamiféle hibrid, amiből kemény veszteségek nélkül kiszállni lehetetlen, ha majd arra kerül a sor!
Ilyen projekteket akkor vállalnék be a srác helyében, ha már van egy megbízható "normál" gépe, és van helye, alkalma, ideje egy ilyet faragni!
Egyébként zsákutca!
A srác szerintem egy "normál" gépet keres, és nem is besélt arról, hogy pl. gyorsulni akarna.

Magyarországon még nem figyelnek a teljesítménynövelésre annyira, de külföldön már az megy, hogy mindent be kell jelenteni. Ha valamit mégse úgy teszel, akkor ha belekeveredsz egy balesetbe, rádhúzzák még azt is, amihez semmi közöd!

EU vagyunk mi is, nálunk is várható hasonló szarság...
ráadásként nem eszik sokat, s mint minden autó, ha rendben tartod, ez soha nem hagy ott sehol.
Nekem a suzin leszakadt egy dugó szoknyája, s még úgy hazahozott pestről, ráadásul a hengernek nem lett semmi baja, bár ez szerencse is volt.
Amúgy soha semmi bajom nem volt vele.
még féltenygelyes sem volt soha
Nekem a suzin leszakadt egy dugó szoknyája, s még úgy hazahozott pestről, ráadásul a hengernek nem lett semmi baja, bár ez szerencse is volt.
Amúgy soha semmi bajom nem volt vele.
még féltenygelyes sem volt soha
a rndszer többi elemét is hozzá kell erősíteni és nemlesssz gond...

ez így van.
full jó állapotú Gti-t kapsz 700-ért, s az tuti oda bassza a Vectrát, Calibrát!

full jó állapotú Gti-t kapsz 700-ért, s az tuti oda bassza a Vectrát, Calibrát!


Suzukin gondolkoztál már?
Most halál komoly, megbízható de nagyon, itthon olcsó hozzá az alkatrész, nem eszik sokat és megy is mint a mérgezettegér, ha megfelelő modellt választasz!
Most halál komoly, megbízható de nagyon, itthon olcsó hozzá az alkatrész, nem eszik sokat és megy is mint a mérgezettegér, ha megfelelő modellt választasz!

Öreg autóba, főleg Golfba ilyen erős mocit belefaragni nem egy hosszú élettartamú vállalkozás!
Nálunk is volt egy ilyen, össze-vissza szakadt szét az egész autó orra, egyszerűen nem bírta az öreg anyag!
A fémek is elfáradnak, a Golf meg sosem volt egy jól áttervezett konstrukció!
Nálunk is volt egy ilyen, össze-vissza szakadt szét az egész autó orra, egyszerűen nem bírta az öreg anyag!
A fémek is elfáradnak, a Golf meg sosem volt egy jól áttervezett konstrukció!

Sziasztok!Hát srácok én tanusíthatom,hogy ez az I-es Golf iszonyat brutál!Volt szerecsém űlni benne és nem keveset menni vele!
Eszméletlenül jól megy!A6-os audik meg társai néha furcsán néztek!
Jól lehet vele szivatni a jónépet!





Hi!
Hát nem tudom!
Ha nem lennék megszorulva, én biztos nem adnám el az autóm, pedig 15 éves.
Nem mindenkinek a komfort a nyerő.
Van akinek a sportosság és egyébb dolgok a meghatározóak!
És az enyém normál használatnál 8literrel eljár, ami egy 2.4-es motortól elég király, mivel a lada többet eszik!
Hát nem tudom!
Ha nem lennék megszorulva, én biztos nem adnám el az autóm, pedig 15 éves.
Nem mindenkinek a komfort a nyerő.
Van akinek a sportosság és egyébb dolgok a meghatározóak!
És az enyém normál használatnál 8literrel eljár, ami egy 2.4-es motortól elég király, mivel a lada többet eszik!

Ez a te bajod! Helyedben sosem mennék autóval melózni! Ez egy gyilkosság egy autóval! Gyalog vagy bicaj! Nem vicc!!!
Ez nagyobb igénybevétel a gépnek, mintha taposnád neki melegen!
A környezetről meg ne is beszéljünk, ugye...

Ez nagyobb igénybevétel a gépnek, mintha taposnád neki melegen!
A környezetről meg ne is beszéljünk, ugye...

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!