CLIO-CLUB
aktuális téma

Szomoruan látom,hogy a Renokáink sokat vesztenek az arénában kicsit össze kellene fogni és jobban segiteni egymást
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
És utána nekem adnád ingyen és bérmentve a jelenlegi motorodat!

tettem fel képet a coolerről

hát igen ,ahhoz képest ,hogy hány lovas nem egy nagy szám az 5,9es gyorsulás
Én is az enyémbe legszívesebben az rs megane turbómociját tenném úgy kb 320le-vel







Legalább a 350z mociját rakták volna bele vmi kompresszorral, összkerékkel vmi..
Csodálkozol rajta, amikor az autó extrémitásához nevetségesen kevés a 258le

milyen furcsa,hogy kevés fogy egy 11milliós Clio-ból,nem?



Öt csillag az új Cliónak, három a Logannak
2005. június 28., kedd, 11:44
Jó Renault-szokás szerint a vadonatúj Clio is megkapta az öt csillagot az Euro NCAP legfrissebb töréstesztjén. Hasonlóan szerepelt a hármas BMW és a Mercedes A osztály, a Dacia Logan viszont csak hármat kapott.
Folytatódott a törés-zúzás az Euro NCAP központjában, ezúttal az új Renault Cliót, a hármas BMW-t, a Mercedes A osztályt, a smart forfour-t, a Fiat Stilót és a Dacia Logant törték össze. Ötcsillagos eredményt az A osztály, a BMW és az új Clio kapott, a smartnak és a Stilónak be kellett érnie néggyel, míg a Logannak hárommal.
A Clio ötcsillagos eredménye nem meglepetés, az utóbbi időkben csak kiváló minősítésű Renault-k érkeztek a piacra. A hármas Clio vadonatúj gyermekbiztonsági rendszert is kínál, az Euro NCAP négy csillaggal jutalmazta a "kicsik" védelmét.
A francia autógyárnak nem kell szomorkodnia a Logan háromcsillagos eredménye miatt sem, a bemutatón anno éppen ennyit ígértek, s a kategóriatársak is hasonló biztonsági színvonalat kínálnak. A Logan gyermekvédelemből is hármasra "felelt" (a BMW, az A osztály és a Stilo kapott még négy csillagot, a smart szerény kettőt), a gyalogosok viszont az egyes osztályzatot látva tarthatnak tőle. Ahogy egyébként a hármas BMW-től, a Stilótól, a Cliótól és a smarttól is, csak a kettesre értékelt A osztály ellen lehet nagyobb esélyük.
Az Euro NCAP osztott különdíjat is, a felnőtt védelem területén a valaha volt legmagasabb pontszámot kapott autónak nyilvánította a szupermini Peugeot 1007-est (ezzel a kategória legjobbja is lett), s elismerésben részesült a Lexus GS300 és a Mercedes A osztály is. Előbbit a prémium, utóbbit a kis családi autók legjobbjának választották.
2005. június 28., kedd, 11:44
Jó Renault-szokás szerint a vadonatúj Clio is megkapta az öt csillagot az Euro NCAP legfrissebb töréstesztjén. Hasonlóan szerepelt a hármas BMW és a Mercedes A osztály, a Dacia Logan viszont csak hármat kapott.
Folytatódott a törés-zúzás az Euro NCAP központjában, ezúttal az új Renault Cliót, a hármas BMW-t, a Mercedes A osztályt, a smart forfour-t, a Fiat Stilót és a Dacia Logant törték össze. Ötcsillagos eredményt az A osztály, a BMW és az új Clio kapott, a smartnak és a Stilónak be kellett érnie néggyel, míg a Logannak hárommal.
A Clio ötcsillagos eredménye nem meglepetés, az utóbbi időkben csak kiváló minősítésű Renault-k érkeztek a piacra. A hármas Clio vadonatúj gyermekbiztonsági rendszert is kínál, az Euro NCAP négy csillaggal jutalmazta a "kicsik" védelmét.
A francia autógyárnak nem kell szomorkodnia a Logan háromcsillagos eredménye miatt sem, a bemutatón anno éppen ennyit ígértek, s a kategóriatársak is hasonló biztonsági színvonalat kínálnak. A Logan gyermekvédelemből is hármasra "felelt" (a BMW, az A osztály és a Stilo kapott még négy csillagot, a smart szerény kettőt), a gyalogosok viszont az egyes osztályzatot látva tarthatnak tőle. Ahogy egyébként a hármas BMW-től, a Stilótól, a Cliótól és a smarttól is, csak a kettesre értékelt A osztály ellen lehet nagyobb esélyük.
Az Euro NCAP osztott különdíjat is, a felnőtt védelem területén a valaha volt legmagasabb pontszámot kapott autónak nyilvánította a szupermini Peugeot 1007-est (ezzel a kategória legjobbja is lett), s elismerésben részesült a Lexus GS300 és a Mercedes A osztály is. Előbbit a prémium, utóbbit a kis családi autók legjobbjának választották.
Júliusban befejezik a legizmosabb Clio gyártását. Az új modell hamarosan érkezik, ebből azonban nem lesz V6-os változat.
A Laguna háromliteres, kissé áthangolt V6-os motorjával készült Clióból a gyár szerint túl kevés fogyott ahhoz, hogy a modellváltozatot továbbra is fenntartsák a palettán.
A középmotoros, hátsókerék-meghajtású V6-os első generációját 2001 és 2004 között készítették, a valamikori Arrows Forma-1-es csapatfőnök, Tom Walkinshaw tulajdonában lévő üzemben.
A második generációs, 255 lóerős sport Clio már a La Manche csatorna partján fekvő, dieppei Renaultsport Alpine üzemben készült, ám a jelek szerint az autó nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
A V6-os Clio legnagyobb piaca egyébként az Egyesült Királyság volt, ott az első generációból 258, a másodikból pedig 340 darab fogyott.
A sport Clio megszűntével a Nissan Micra új sportváltozata, a 350SR tulajdonképpen konkurencia nélkül marad. A japán méregzsák a 350Z műszaki alapjait örökli, így a 240 km/órás végsebesség mellett az autó öt másodperc alatt gyorsul százra. A 310 lóerős, középre beépített blokk a hátsó kerekeket hajtja majd, egy hatfokozatú, kézi kapcsolású váltón keresztül.
A Laguna háromliteres, kissé áthangolt V6-os motorjával készült Clióból a gyár szerint túl kevés fogyott ahhoz, hogy a modellváltozatot továbbra is fenntartsák a palettán.
A középmotoros, hátsókerék-meghajtású V6-os első generációját 2001 és 2004 között készítették, a valamikori Arrows Forma-1-es csapatfőnök, Tom Walkinshaw tulajdonában lévő üzemben.
A második generációs, 255 lóerős sport Clio már a La Manche csatorna partján fekvő, dieppei Renaultsport Alpine üzemben készült, ám a jelek szerint az autó nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.
A V6-os Clio legnagyobb piaca egyébként az Egyesült Királyság volt, ott az első generációból 258, a másodikból pedig 340 darab fogyott.
A sport Clio megszűntével a Nissan Micra új sportváltozata, a 350SR tulajdonképpen konkurencia nélkül marad. A japán méregzsák a 350Z műszaki alapjait örökli, így a 240 km/órás végsebesség mellett az autó öt másodperc alatt gyorsul százra. A 310 lóerős, középre beépített blokk a hátsó kerekeket hajtja majd, egy hatfokozatú, kézi kapcsolású váltón keresztül.

ott a Clio Van-okat szerelik össze

A Renault világszerte 173 ezer Cliót hív vissza a duda esetleges meghibásodása miatt.
Banálisnak tűnő ok miatt a Renault 173 ezer Clio visszahívását rendelte el. Egy esetleg hibásan beszerelt kábelköteg miatt megtörténhet, hogy az érintett modellekben nem műkődik a duda, ami a kürtöt folyamatosan csépelő spanyoloknál bizonnyal estig tartó fejfájást okoz(hat).
Az akció a 2003. május 8. és 2004. október 18. között, a szlovén Novo Mesto-i üzemben gyártott Cliókra vonatkozik. Az ingyenes átvizsgálás a Renault közleménye szerint mindössze egy órájába kerül a tulajdonosoknak.
Banálisnak tűnő ok miatt a Renault 173 ezer Clio visszahívását rendelte el. Egy esetleg hibásan beszerelt kábelköteg miatt megtörténhet, hogy az érintett modellekben nem műkődik a duda, ami a kürtöt folyamatosan csépelő spanyoloknál bizonnyal estig tartó fejfájást okoz(hat).
Az akció a 2003. május 8. és 2004. október 18. között, a szlovén Novo Mesto-i üzemben gyártott Cliókra vonatkozik. Az ingyenes átvizsgálás a Renault közleménye szerint mindössze egy órájába kerül a tulajdonosoknak.
meg egy cseppet nyomatákosabb lenne
állígtólag 200lóerős lesz.
Csak azt nem értem miért kell erőltetni ezt a szívó motort?!
Ha ráraknánnak vmi töltőt,akkor nem kellene ennyire kihegyezni
Csak azt nem értem miért kell erőltetni ezt a szívó motort?!
Ha ráraknánnak vmi töltőt,akkor nem kellene ennyire kihegyezni
Ennyit biztos hogy nem ér meg. Meg kell várni, míg egy madár megveszi és eladja fél év után 1-1,5M-val olcsóbban

Nem is fognak sokat eladni!
Mennyi lesz az RS? 6milla?? Elvileg azért olcsóbbnak kellene lennie mint a megane-nak.

Mennyi lesz az RS? 6milla?? Elvileg azért olcsóbbnak kellene lennie mint a megane-nak.
néztem új Clio-t.
Olyan 100lovas dci motorral,mint az enyém 4.1 millió


Olyan 100lovas dci motorral,mint az enyém 4.1 millió



Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!