CLIO-CLUB

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
CLIO-CLUB

Szomoruan látom,hogy a Renokáink sokat vesztenek az arénában kicsit össze kellene fogni és jobban segiteni egymást

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
VZ
#95
2005. december 04. 13:08
És utána nekem adnád ingyen és bérmentve a jelenlegi motorodat!
SimP
#94
2005. december 04. 13:07
tettem fel képet a coolerről
SimP
#93
2005. december 04. 13:07
hát igen ,ahhoz képest ,hogy hány lovas nem egy nagy szám az 5,9es gyorsulás
Zoli_
#92
2005. december 04. 13:03
Én is az enyémbe legszívesebben az rs megane turbómociját tenném úgy kb 320le-vel
Zoli_
#91
2005. december 04. 13:00
Legalább a 350z mociját rakták volna bele vmi kompresszorral, összkerékkel vmi..
Zoli_
#90
2005. december 04. 12:59
Csodálkozol rajta, amikor az autó extrémitásához nevetségesen kevés a 258le
SimP
#89
2005. december 04. 12:32
milyen furcsa,hogy kevés fogy egy 11milliós Clio-ból,nem?
VZ
#88
2005. december 04. 12:19
VZ
#87
2005. december 04. 12:18
VZ
#86
2005. december 04. 12:14
Öt csillag az új Cliónak, három a Logannak

2005. június 28., kedd, 11:44




Jó Renault-szokás szerint a vadonatúj Clio is megkapta az öt csillagot az Euro NCAP legfrissebb töréstesztjén. Hasonlóan szerepelt a hármas BMW és a Mercedes A osztály, a Dacia Logan viszont csak hármat kapott.



Folytatódott a törés-zúzás az Euro NCAP központjában, ezúttal az új Renault Cliót, a hármas BMW-t, a Mercedes A osztályt, a smart forfour-t, a Fiat Stilót és a Dacia Logant törték össze. Ötcsillagos eredményt az A osztály, a BMW és az új Clio kapott, a smartnak és a Stilónak be kellett érnie néggyel, míg a Logannak hárommal.

A Clio ötcsillagos eredménye nem meglepetés, az utóbbi időkben csak kiváló minősítésű Renault-k érkeztek a piacra. A hármas Clio vadonatúj gyermekbiztonsági rendszert is kínál, az Euro NCAP négy csillaggal jutalmazta a "kicsik" védelmét.





A francia autógyárnak nem kell szomorkodnia a Logan háromcsillagos eredménye miatt sem, a bemutatón anno éppen ennyit ígértek, s a kategóriatársak is hasonló biztonsági színvonalat kínálnak. A Logan gyermekvédelemből is hármasra "felelt" (a BMW, az A osztály és a Stilo kapott még négy csillagot, a smart szerény kettőt), a gyalogosok viszont az egyes osztályzatot látva tarthatnak tőle. Ahogy egyébként a hármas BMW-től, a Stilótól, a Cliótól és a smarttól is, csak a kettesre értékelt A osztály ellen lehet nagyobb esélyük.



Az Euro NCAP osztott különdíjat is, a felnőtt védelem területén a valaha volt legmagasabb pontszámot kapott autónak nyilvánította a szupermini Peugeot 1007-est (ezzel a kategória legjobbja is lett), s elismerésben részesült a Lexus GS300 és a Mercedes A osztály is. Előbbit a prémium, utóbbit a kis családi autók legjobbjának választották.

Zoli_
#85
2005. december 04. 12:10
VZ
#84
2005. december 04. 12:06
Júliusban befejezik a legizmosabb Clio gyártását. Az új modell hamarosan érkezik, ebből azonban nem lesz V6-os változat.

A Laguna háromliteres, kissé áthangolt V6-os motorjával készült Clióból a gyár szerint túl kevés fogyott ahhoz, hogy a modellváltozatot továbbra is fenntartsák a palettán.

A középmotoros, hátsókerék-meghajtású V6-os első generációját 2001 és 2004 között készítették, a valamikori Arrows Forma-1-es csapatfőnök, Tom Walkinshaw tulajdonában lévő üzemben.

A második generációs, 255 lóerős sport Clio már a La Manche csatorna partján fekvő, dieppei Renaultsport Alpine üzemben készült, ám a jelek szerint az autó nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

A V6-os Clio legnagyobb piaca egyébként az Egyesült Királyság volt, ott az első generációból 258, a másodikból pedig 340 darab fogyott.

A sport Clio megszűntével a Nissan Micra új sportváltozata, a 350SR tulajdonképpen konkurencia nélkül marad. A japán méregzsák a 350Z műszaki alapjait örökli, így a 240 km/órás végsebesség mellett az autó öt másodperc alatt gyorsul százra. A 310 lóerős, középre beépített blokk a hátsó kerekeket hajtja majd, egy hatfokozatú, kézi kapcsolású váltón keresztül.


SimP
#83
2005. december 04. 12:01

ott a Clio Van-okat szerelik össze
VZ
#82
2005. december 04. 11:58
A Renault világszerte 173 ezer Cliót hív vissza a duda esetleges meghibásodása miatt.



Banálisnak tűnő ok miatt a Renault 173 ezer Clio visszahívását rendelte el. Egy esetleg hibásan beszerelt kábelköteg miatt megtörténhet, hogy az érintett modellekben nem műkődik a duda, ami a kürtöt folyamatosan csépelő spanyoloknál bizonnyal estig tartó fejfájást okoz(hat).

Az akció a 2003. május 8. és 2004. október 18. között, a szlovén Novo Mesto-i üzemben gyártott Cliókra vonatkozik. Az ingyenes átvizsgálás a Renault közleménye szerint mindössze egy órájába kerül a tulajdonosoknak.


SimP
#81
2005. december 04. 11:53
meg egy cseppet nyomatákosabb lenne
SimP
#80
2005. december 04. 11:53
állígtólag 200lóerős lesz.
Csak azt nem értem miért kell erőltetni ezt a szívó motort?!
Ha ráraknánnak vmi töltőt,akkor nem kellene ennyire kihegyezni
VZ
#78
2005. december 04. 11:50
Ennyit biztos hogy nem ér meg. Meg kell várni, míg egy madár megveszi és eladja fél év után 1-1,5M-val olcsóbban
HGT-RS
#77
2005. december 04. 11:45
Nem is fognak sokat eladni!
Mennyi lesz az RS? 6milla?? Elvileg azért olcsóbbnak kellene lennie mint a megane-nak.
SimP
#76
2005. december 04. 11:23
néztem új Clio-t.
Olyan 100lovas dci motorral,mint az enyém 4.1 millió
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Összesen 595 találat 30 oldalon