Golf III dadogás

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Golf III dadogás

Helló! 94' évvégi, 1.6 Az igazsághoz hozzá tartozik hogy az autó 3 hete van a tulajdonomban. A kezdet egy mtortisztítás, motorolaj csere, olaj-lég-pollen-benzin szűrő csere. Most meghalt az AC, mert 2 hónapot állt az autó, és a gagyibb fajta van benne, mint azt a szerelőtől megtudtam, ezért belerohadt ennyi idő alatt a benzin és össze állt a lapátsor. Kicserélten, de még mindíg csinálja azt, hogy 1300-1400- fordulattól 2100 ig elkezd dadogni, de nem lassan hanem gyorsan, és csak utána kezd el húzni. Volt olyan, hogy a kritikus pedál állásnál tartottam a lábam amikor elkezdte csinálni, utána mintha leakarna állni lassult az autó 1100 fordulatig, és onnan kezdett el rendesen gyorsulni. (nem racsingolásnál hanem hétköznapi használatban!!) Miért csinálhatja ezt???:S

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Jeti
#4
2011. március 29. 17:52
Én szerintem tudom mi lehet! Volt ilyen velem is. Nekem '97-es 1.4 hengerenkénti injektoros van! Én egy AutoCity-s idős szerelőtől vettem az autót és azonnal fel is kerestem amint előjött a probléma. Nekem is rángatott és volt hogy pirosnál leállt, olyan hangja volt mint egy VR6-nak! csak annyira sem ment mint egy fél 1.4-es. Elvittem vissza és leszedte a szigetelő, vagy árnyékoló lemezt az inyektorokról, mert ott áthúzott az áram. Kapott egy új programot, az megemelte az alapjáratot úgy 1400 ig és utána kb 200-300 km múlva "betanulta" a rendes 750-es alapjáratot. Azóta semmi baj az autóval!
B0SC0RELLY
#3
2011. március 29. 17:50
Köszönöm szépen! Csak nem találtam eddig :)
Nevemsincs
#2
2011. március 29. 17:46
a sima Golf III topicban is felteheted ezt a kérdést
B0SC0RELLY
#1
2011. március 29. 17:45
Helló!

94' évvégi, 1.6
Az igazsághoz hozzá tartozik hogy az autó 3 hete van a tulajdonomban. A kezdet egy mtortisztítás, motorolaj csere, olaj-lég-pollen-benzin szűrő csere. Most meghalt az AC, mert 2 hónapot állt az autó, és a gagyibb fajta van benne, mint azt a szerelőtől megtudtam, ezért belerohadt ennyi idő alatt a benzin és össze állt a lapátsor. Kicserélten, de még mindíg csinálja azt, hogy 1300-1400- fordulattól 2100 ig elkezd dadogni, de nem lassan hanem gyorsan, és csak utána kezd el húzni. Volt olyan, hogy a kritikus pedál állásnál tartottam a lábam amikor elkezdte csinálni, utána mintha leakarna állni lassult az autó 1100 fordulatig, és onnan kezdett el rendesen gyorsulni. (nem racsingolásnál hanem hétköznapi használatban!!) Miért csinálhatja ezt???:S
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!