motorcseréhez szükséges engedélyek

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
motorcseréhez szükséges engedélyek

D16A6os motorom ugyanilyenre cserélném, milyen engedélyek szükségesek a hivatalos cseréhez? a topicot egyik barátom kérésére nyitottam, még mielött nekem esnétek hogy nem is ilyen motorom van

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Piet_
#436
2014. január 15. 11:03
le kell motorkódoztatni a jelenlegit aztán utána mehet a móka
Roccsa
#435
2014. január 15. 11:03
Még jobb, gondoltam, hogy vannak igények hozzá, de hogy olyan sok..
Igy lehet elvetem az ötletet motor csere iránt...
Piet_
#434
2014. január 15. 10:59
még ennél is több, sok szopás, utánajárás, és még több pénz..... én közvetlenül a NKH-nál érdeklődtem utána, csak sorolta a listás hogy mik kellenek és mi mennyibe kerül...
Roccsa
#433
2014. január 15. 10:54
Ennyi mindennel jár egy motor csere? Uhh, elgondolkodtató akkor..
Piet_
#432
2014. január 15. 10:48
kell átalakítási engedély, kell a márkaképviselettől egy papír hogy igazolják hogy a beépíteni kívánt motor, beépíthető-e, aztán regadó külünbözet, hirtelen most ennyi jut eszembe de van még pár finomság szerintem ezen kívül is..
PapaMaci
#430
2014. január 14. 22:01
Jó reggelt!

Van valaki, aki jártas az új szabályokban?
Milyen papírok kellenek, és honnan? Golf 2-es 1.6 benzint szeretnék cserélni 1.3 benzinre. A beépíteni kívánt motor típus azonos, és ha jól tudom, a környezetvédelmi osztálya sem rosszabb.
sityuka
#429
2012. augusztus 15. 00:02
hali. golf egyesbe 1.5 benzin motor van jb kód.
poló 1.4es diesel mocit raknék bele 1w kóddal.
megoldható lenne? saccra menyi lenne árba?
BollaFeri
#428
2012. február 20. 18:35
De az a kérdés, hogy miért nem a kurva CO-t mérik meg, miért ragaszkodnak a papírokhoz?
jóbarát
#427
2012. február 20. 13:24
illetve szerelhették másfajta katalizátorral .
jóbarát
#426
2012. február 20. 13:24
motor állapota nem befolyásoló ? co ?
streetvand
#425
2012. február 20. 13:22
sok minden lehetséges.....Pl BMW-ből, azonos évjáratból tudok mutatni olyan M43B16 gyári kódú motort, amiből az egyik hivatalosan is EU3, míg a másik csak EU2
BollaFeri
#424
2012. február 20. 12:39
Hát, csak nem Euro1-es, egy ugyanolyan motor.. :)
streetvand
#423
2012. február 20. 12:38
tuti, hogy azok is Euro2-sek?

Másrészt sokszor úgy adnak plaketet, hogy pl esetegben EU2 vagyis 1995.01.01 utáni forgalomba helyezés, az kék matrica, ami öregebb, az piros, annak ellenére hogy lehet tudja az EU2-t....Importőri igazolás bemutatása eetén viszont az a piros matrica módosítható, ha az autó tudja
BollaFeri
#422
2012. február 20. 12:31
Most ezt azért kérdem, mert ha kicserélem a 2.0 -t 2.5-re, de az csak piros plakettes, akkor mivan? És amúgy mennyit kéne fizetnem, hogy kicserélem? Semmi egyéb költség nincs, csak regadó?
BollaFeri
#421
2012. február 20. 12:29
Valaki mondja már el nekem, hogy Euro2 és Euro2 között hogy tesznek különbséget? Egy csomó ilyen Mercinek piros a plakettje, az enyém kék. Hogyan? Miért?
aby
#420
2012. február 20. 12:07
akkor is a 3. opció lép életbe.
A lényeg h a környezetvédelmi besorolása ne legyen rosszabb
jóbarát
#419
2012. február 20. 11:34
és ha nem típus azonos a motor ?
de még gyártóra sem .
a gyári 1.3 70le a masik 1.6 160le
?
aby
#418
2011. december 12. 15:21

Nem tudok megelégedni.........
Kicsi, rossz.......de legalább nem sokat eszik.
sly120
#417
2011. november 19. 20:30
Sziasztok! Motorcserénél kell eredetvizsga is?Skoda120-ba kerül Favorit 135-ös motor,bontós hivatalos stb. Engedély egyebek és eredet vizsga is?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 476 találat 24 oldalon