opel corsa rángat+benzinszintmérő hiba

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
opel corsa rángat+benzinszintmérő hiba

Sziasztok!Kéne egy kis help! Nem tom mi lelte a gépet,de egyre sűrűbben rángat!Nem-nem a benzin van fogyóban!Cseréltem gyertyát is hátha az a bibi,de semmi változás!(Most NGK van benne)+benzinszintmérő fura dolgokra képes,ha telelököm sem megy a mutatója 3/4 nél följebb!Az óra ment tönkre vagy a tank körül keresgéljem a hiba okát??A segítséget előre is köszike!!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2
Wadmalac
#15
2007. június 21. 10:32
Nekem 6500as fordulaton cokott rángatni. Valamiért pont onnantól piros a fordulatszámmérő.
*Mikey*
#14
2007. június 21. 10:28
nekem a Lanos olyankor szokott ránganti,ha kéri az új gyertyáit
ViperXXL
#13
2007. június 21. 10:25
1x nekem is rángatott
légmennyiségmérő csere lett a vége, persze ez csak 1 tipp
Wadmalac
#12
2007. június 21. 10:24
Meg hát ebben ugye rotor már nincs.
Wadmalac
#11
2007. június 21. 10:24
Jjja, most néztem a verdát, ez is mind igaz. Ezért lenne jó tudni milyen rángatás, hogyan, mikor jelentkezik, stb. És tényleg kéne egy hibakódkiolvasás.
Wadmalac
#10
2007. június 21. 10:21
1. üzemanyagszűrő eltömődött akkor főleg nagy gázadás közben/után szokott rángatni
2. üzemanyag tápszivattyú haldoklik, keveset ad, akkor nagy gázadás után/közben szokott rángatni
Mindkét variációnál előfordulhat, hogy az alacsony üzemanyagnyomás jelre letiltanak az injektorok.
3. gyújtásprobléma
3.a. gyújtókábel áthúz vhol testhez
3.b. rotor elkopott
3.c. gyújtókábel valahol szakadt
4. légmennyiségmérő hiba. Vagy elkoszolódott, vagy kábelkontakt vagy simán döglődik.
Egyelőre ennyi variáció jutott eszembe. Mivel nemtom mikori kocsiról van szó, a további dolgokhoz több info kéne. Ha van benne gyújtókondi, az is elfáradhatott, de az újabbakban olyan nincs is.
Az üzemanyagszintmérő meg lehet hogy tök jó, csak kábelkontakt hiba van. Le kéne húzni a saruit, kontaktspray-vel letakarítani.
mbraz
#9
2007. június 21. 10:19
Szeva, ezeknél a gépeknél szokták mondani hogy a rángatás az EGR szelep (kipuffogógáz visszavezető szelep) miatt van. Esetleg érdemes kitisztítani hátha segít. Jellemzően akkor rángat amikor nem nyit vagy zár a szelep rendesen kosz miatt, ami nagyjából hasonló fordulatszám környékén kellene hogy jelentkezzen. Amúgy hibakódot nem dob? Ha dob azt mindeképpen érdemes lenne megnézetni egy kopelbe Tech 2-vel.
Remélem segít!!! Sok sikert!
Demó
#8
2007. június 21. 10:15
Nála inkább a trafóra tippelnék, mert asszem az a motor már nem rotoros. Ha egy gyertyakábel szakadt, akkor meg nem rángat annyira, inkább csak 3 hengeren fut.
Mazlee
#7
2007. június 21. 09:55
lehet a gyertyakábel is szakadt
tucco081
#6
2007. június 21. 09:54
szétszedtem és szét volt kopva teljesen az érintkező része
a kis skála rész azért nem mért rendesen
tucco081
#5
2007. június 21. 09:49
nekem is volt probléma a benzinszintjelzővel problémám
volfs
#4
2007. június 21. 09:34
Pucold ki a tankot is, lehet felszívott vmi ganét!
SzTomi
#3
2007. június 21. 09:32
Egyszer nekem is rángatott az Astra és végül rotort kellett cserélnem. De igaza van Demónak, hogy látni kellene... Az üzemanyagszint-jelző meg előfordulhat, hogy nem gyárilag abba a tankba való, vagy szimplán nem áll rendesen a helyén.
Demó
#2
2007. június 21. 09:24
Nem tudom, hoy mi lehet, ha látnám könnyebb lenne.
Nekem is rángatott egyszer, utána kipucoltam az injektorfejeket és jó lett, de elötte a rotort és az elosztófejet is cseréltem. Ki kellene szürni, hogy gyújtás, vagy üzemanyagprobléma. Ü.anyagszüröt mikor cseréltél utoljára?
KACSA0320
#1
2007. június 21. 09:14
Sziasztok!Kéne egy kis help!
Nem tom mi lelte a gépet,de egyre sűrűbben rángat!Nem-nem a benzin van fogyóban!Cseréltem gyertyát is hátha az a bibi,de semmi változás!(Most NGK van benne)+benzinszintmérő fura dolgokra képes,ha telelököm sem megy a mutatója 3/4 nél följebb!Az óra ment tönkre vagy a tank körül keresgéljem a hiba okát??A segítséget előre is köszike!!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2
Összesen 35 találat 2 oldalon