Téli direktszürő

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Téli direktszürő

Kérdésem mennyire ésik jól a gépmasinának ha télire is fenn marad a direkt szürő

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11 12
SpaceCaKE
#52
2006. március 01. 22:48
nemtudom nem vagyok vegyész
nekem pl kintről kapja a hideg levegőt és nem a motortérből...

egy haverom corradoján egész télen rajta volt a direkt és tiszta karc lett a hengerek belseje
Roland__
#51
2006. március 01. 22:44
1: az olaj ott nem arra van, hogy kopasallo reteget alkosson
2: ahhoz, hogy a szuron az olaj -10 fokos legyen, ahhoz kurv@ hideg kulso homersekletnek kellene lennie vagy meghidegebbnek (motorterben meleg van, mivel ott a motor :D)
3: mikor -10fokban beinditod az autod, akkor egy rovid ideig -10fokos az olaj es megsem kopik szet a motorod; ahhoz, hogy az olaj zselesse valljon ahhoz szvsz ki sokkal-sokkal hidegebbre lene szukseg :)
SpaceCaKE
#50
2006. március 01. 22:39
na ezt meg én nem tudtam

nagy hidegben sokkal kevésbé reakcióképes az olaj vagy mi... csökken a viszkozitása?
Bike_Racer
#49
2006. március 01. 22:36
Van száraz direkt szűrő is tudomásom szerint.
Roland__
#48
2006. március 01. 22:36
az enyem szarazdirektszuro; duplafalu greddy, ezt nem kell olajozni, most mar egyre tobb szuro gyarto kezd atterni erre.....de ez most mind1

miert nem tudja megkotni a port az olaj -10ben?
Bike_Racer
#47
2006. március 01. 22:35
A légtömeg mérő nem mér hőmérsékletet. Azt külön szenzor méri. IAT pl, vagy egyszerűen egy külső hőmérő egység a motor térben.
SpaceCaKE
#46
2006. március 01. 22:34
ha nem fújtad be akkor gratulálok
Roland__
#45
2006. március 01. 22:33
1: miert nem tudja hidegen?
2: ki hasznal olajos direktszurot? en nem.
SpaceCaKE
#44
2006. március 01. 22:31
Mér nem jó télen a direkkszürő?

A szűrő felületét olajjal fújod be hogy megkösse a finom porszemeket de ha minusz 20 fok van az olaj már nem tudja megkötni a port. Ezért nem ajánlott a diretszűrő télen
VZ
#43
2006. március 01. 22:29
De az 13000
Ha meg leveszem a meleg csövet, nehezebben megy a motor mikor még hideg.
Kerál
#42
2006. március 01. 22:26
Neked nem lenne az elég ha leszednéd a meleg levegőnek a csövét? mert minél hidegebb levegőt kap annál jobb a teljesítményre nézve a dolog, meg szerintem belerakhatsz egy betétet, és akkor nem kell barkácsolni ;)
Norbi-Tico
#41
2006. március 01. 22:25
Passz,csak láttam ilyet VW Polokban,de árat nem tudok!

Na én léptem aludni!

Jo8!
VZ
#40
2006. március 01. 22:22
És az is olyan 3-5000 körül van?
VZ
#39
2006. március 01. 22:21
gab81
#37
2006. március 01. 22:14
állítolag bele lehet fújni a szürőbe úgy, hogy leűlljon a motor, mert a légtömegmérő nagy hőmérséklet különbbséget mér
Norbi-Tico
#36
2006. március 01. 22:06
Ezekhez lehet kapni ilyen lapos direktszüröt,amit a VW-eken láthatsz például.
A fekete doboz meg az a két csö is leugrik akkor!
VZ
#35
2006. március 01. 22:04
És ha én direktszűrőt szeretnék akkor hová tegyem?
Nekem abban a fekete dobozban van a szőrű(ovál), az egyik csövön meg a külső levegő, a másikon a leömlő meleg levegőjét szíjja. Hova tegyem a szűrőt, hogy mindkettőt megszűrje?
Norbi-Tico
#34
2006. március 01. 21:58
Nekem pl. ha minuszok röpködnek kinnt,akkor a nyári üzemmodban (vagyis hideget sziv),akkor inditás után nem igazán van alapjáratom,meg befullad. De ha átállitom,hogy a kiputol szivja a meleg levegöt,akkor viszont ez a jelenség csak addig van,még át nem melegszik picit a kipu csonk,ami kb. fél perces melegités után meg van.
Nekem ez a tapasztalatom.
Csak az a baj,hogy ha teljesen átmelegszik a motor,akkor a kiputol szivott levegö már meleg neki és nagyobb gáznál becsörög a motor.
POS
#33
2006. március 01. 21:58
Én meg csak nézek nagyokat. Jó idejárni, mindig lehet tanulni egyet-mást.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12
Összesen 232 találat 12 oldalon