Egy érdekes eszmecsere.......

Témakör: Real life
aktuális téma
Egy érdekes eszmecsere.......

Egy érdekes eszecsere a Suzukikról. illetve a jobbratartásról. Ide várnám a hozzászólásokat, mivel azt a topicot lezárták. Az 5ik oldaltól lesz érdekesebb, figyeljétek a nickemet..... http://forum.terminal.hu/viewtopic.php?t=20048&sid=49a97106cbe50551665bd7414fbf592b

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4
Yasec
#51
2004. augusztus 05. 12:22
Ez halál komoly!
Legyen igazad, ne lássuk a cuccost!
DE van ilyen, és működik!
Nem rég került az első üzembe Angliában, meg Ausztriában sem, de ha az ismerősöd nyomja neki mint sapka, akkor majd ne csodálkozzon, hogy előveszik. Unió rulez, most már mi Magyarok sem bújhatunk ki az úniós országban elkövetett "bűneink" alól.
Igen, van egy csomó acélhíd ausztriában. A sürűbben felszerelt a Section Control, a szimplább csak a kamionoknak a Road Pricing, azaz a kamionok megtett km után fizetik a díjat, nem matricáznak már.
Este meg sejtelmes UV fényben úsznak az oszlopok, mert ugye azt mindenki tudja, hogy mit tesz az UV a fehér rendszámtáblával.
Az ismerősöd nyissa fel a szemét, megéri!

Mint írtam, nem régi a cucc, úgyhogy tessék vigyázni!

...és nagyon megéri! Van pénz a rendszerre is, meg a fenntartására is, mert rengetegen mennek 130 felett.

Van egy pozitív fejlemény is: tudtommal gondolkodnak az EU-ban arról is, hogy az autópálya limit 130-ról 160-ra menjen.
A fejlődés ezt kívánná! Nekem elég is lenne, többet mint 150 nem szoktam nyomni úgysem.
gma
#50
2004. augusztus 05. 12:20
a halálomat kivánod???? Egyébként én már most is ésszel vezetek, másfél tonna felelősséget viszek magammal.
Szemi
#49
2004. augusztus 05. 12:13
Hidd el a +tett km után történő fizetés is kijátszható. Ismerek 1 kis teherautóst, aki csinálja. Nem ismerem a részleteket, de eddig már spórolt 1 keveset.
Ezt mondjad komám, hogy emelik a sebesség határt! Pont a lényeget nem mondod? Akkor + nem lesz ez olyan vészes (ha 1szer valóban +csinálják nálunk is), mert általában én is +állapodok 150 körül, mert azért még a mobil radar se állít + (tavaly amikor +basztak zsebre, mondták, hogy ha 150nel mentem volna le se szartak volna!).
Reméljük mire 160 lesz a sebmax, a közlekedési morál is változik annyit, hogy fogják hagyni az autóstársak, hogy aki akarja, kihasználhassa.
Sréc
#48
2004. augusztus 05. 12:08
én hallottam,a sok baleset meg haláleset miatt gondolkodnak ezen
ZDoman
#47
2004. augusztus 05. 12:03
És azt hallottátok, hogy németben van egy törvényjavaslat, miszerint meg lesznek szüntetve a sebességkorlátozás nélküli autópályaszakaszok?
Yasec
#46
2004. augusztus 05. 11:53
Ez halál komoly!
Legyen igazad, ne lássuk a cuccost!
DE van ilyen, és működik!
Nem rég került az első üzembe Angliában, meg Ausztriában sem, de ha az ismerősöd nyomja neki mint sapka, akkor majd ne csodálkozzon, hogy előveszik. Unió rulez, most már mi Magyarok sem bújhatunk ki az úniós országban elkövetett "bűneink" alól.
Igen, van egy csomó acélhíd ausztriában. A sürűbben felszerelt a Section Control, a szimplább csak a kamionoknak a Road Pricing, azaz a kamionok megtett km után fizetik a díjat, nem matricáznak már.
Este meg sejtelmes UV fényben úsznak az oszlopok, mert ugye azt mindenki tudja, hogy mit tesz az UV a fehér rendszámtáblával.
Az ismerősöd nyissa fel a szemét, megéri!

Mint írtam, nem régi a cucc, úgyhogy tessék vigyázni!

...és nagyon megéri! Van pénz a rendszerre is, meg a fenntartására is, mert rengetegen mennek 130 felett.

Van egy pozitív fejlemény is: tudtommal gondolkodnak az EU-ban arról is, hogy az autópálya limit 130-ról 160-ra menjen.
A fejlődés ezt kívánná! Nekem elég is lenne, többet mint 150 nem szoktam nyomni úgysem.
Szemi
#45
2004. augusztus 05. 11:41
Személy szerint nekem nem mondtál újat azzal, hogy a kamionokban évek óta benne van a 90km/h-s stoppoló! Amit a +felelő biztosíték eltávolításával hatástalanítani lehet. De nem érted a lényeget! Látja a kamionos, hogy közeledik 1 autó a belső sávban. Akkor hova akar sietni? Előzzön, de akkor amikor a belső sáv üres.
Érdekes tavaly összel voltam Angliában, autóval mentünk Londonból 1 kb 150 mérfölddel odébb lévő faluba bérelt kocsival. Én sehol nem láttam ilyen kamerákat. Ráadásul a helybeliek nem éppen a +engedett sebeséggel haladtak ott se a belső sávban. Akkor az mind fizetett? Ausztrián keresztül + rendszeresen jár 1 rokon, de ő se mesélt ilyenről.
& ezt Te komolyan godolod, hogy nálunk 1 ilyen rendszer működni fog? Az M3-as bevezetőén van 1 fixen telepített radar, de abba sosincs film, mert drága. & akkor majd minden kijárónál az autópályáinkon ilyen fényképező, + 1 nagy számtech rendszer ami ezt feldolgozza. Na persze! Talán majd az unokákink látni fogják.
GáBor
#44
2004. augusztus 05. 11:36
Atya világ! Ez komoly?
Reméljük nálunk nem lesz erre se lóvé!
Kerál
#43
2004. augusztus 05. 11:36
Szerintem ez nem autofüggő, inkább sofőrön múlik minden, meg még azon hogy ki mennyit tesz az autójáért, pl amíg nem dolgoztam és az ezerötös ladánkkal jártam addig nyomtam neki én is, mert én vagyok a kemény csávó pofátlan voltam meg felelőtlen, és hogy a fizetésemet a mostani automra költöm így már kicsit másabb a hozzáállása az embernek, teljesen más stílusban vezetek, nincs olyan nap hogy ne engedjek el 10 autoot megy ilyenek. elmegy a törlesztőre meg a benzinre szinte az egész, és akkor már nem is tudok mit tunyingólni. Én pl idegesítően vezetek kissé, mert pl ha lakott területen belül vagyok és ráadásul mellettem ül a barátnőm is akkor 35 max 40 a sebességem. természetesen lehúzódok hogyha valaki jön mögöttem.
Kicsit sok balesetet láttam, és nem is egy ismerősöm halt meg, vagy majdnem halt meg autóban más hibája miatt, ez pedig kicsit elszomorító Egyszer nyomtam neki nagyon a kis automnak amikor anyámat bevitték a kórházba, akkor látták hogy sietek rendesek voltak, engedték is hogy előzzek
Yasec
#41
2004. augusztus 05. 11:20
Ja, és a kamionok meg azért előzgetik egymást kilómétereken át, mert le vannak szabályozva, és a limit beállítás közti szórás a tényleges sebességkülömbség az előzéshez. Hidd el, szívük szerint elhúznának a rákba, ha tehetnék! Nekik sem szórakozás ez a dolog!

De majd ti is megélitek, hogy mi ez, nem kell kamionsofőrnek lenni!

Angliában már nagy sikerrel bevezették, és Ausztriában is működik:
Section Controll!
Retteghettek!
Személyautóval is km-en át megy majd az előzés!
Bemész az autópályára, nyom rólad a gép egy fotót. Kimész: megint fotó. Az eltelt idő függvényében nézi, hogy az átlagod felette volt-e a megengedettnek, vagy sem. Ha többre jön ki, akkor automatice megy a feljelentés, és ember keze nincsen benne, tehát megkenni nincs kit!
Ez az egész még meg van spékelve lokál radarokkal, amit kezel a software, éppúgy, mint az útfelbontás miatti sebességkorlátozást. Ekkor eszerint csökkenti az átlagot, azaz növeli a következő kapuidőt, hogy mikor kéne odaérned!

Mondanom sem kell, hogy nagyon jó pénzkeresési lehetőség, és mindenhol nagyon gyorsan megtérül az államnak!

Ti még nem is tudjátok, hogy minden sokkal rosszabb lehet, mint azt remélitek!
Már lehet is gyakorolni a 130-at a pályán!

A személyautók aszerint előzik egymást, hogy kinek milyen alapú a sebesség mintavételezése. Általában a GPS-es alapúak előzgetnek, mert az övüké a legpontosabb!
Tas-i VTI1
#40
2004. augusztus 05. 11:18
csak vicceztem nyugi!!!
Van barom Hondás is biztos de annak/azoknak ezuton ÜZENEM ADJA EL AZ AUTÓJÁT!!!!
Yasec
#39
2004. augusztus 05. 11:10
Na jó, akkor ne legyen a kocsi márkák szerint felosztva, hanem köbcenti szerint?
Na meg mi az, hogy kis köbcentis? Azt is definiálni kéne.

Tessék már erről leszokni!
Én már szinte minden fajta autóban ülő barommal találkoztam, barom kamionsofőrrel, meg nagyon korrekttal, szóval van minden!

Miért van az, hogy mindenképp rá kell húzni valakire valami sablont?

Tessék erőt venni, ha valakit meg akarsz ismerni, hogy mit miért tesz! Az a legegyszerűbb, ha az ember gyárt a fejében sablonokat, és azokat próbálgatja a másikra. Nem kevés konfliktus eredete ez!

Én személy szerint szigorítanám a jogsit, kötelező fizikavizsgát rendelnék hozzá (hogy a sok barom ne hajtson ki egy szaros bekötőútról a tartálykocsi elé...), súly/teljesítményarány szerinti jogsit vezetnék be, és egy bizonyos határ felett olyan pszichológiai vizsgálatnak rendelném alá a tagot, ami pl. fegyvereknél kötelező.
Mert néhány autó már bizony olyan, mint egy fegyver: rossz kezek közt könnyen gyilkol!
Kerál
#38
2004. augusztus 05. 11:04
a volvóban még a hamuzó is feláras extra
Sréc
#37
2004. augusztus 05. 10:50
Sréc
#36
2004. augusztus 05. 10:49
csak ismerek sajna,nem is 1 akkora barmot akinek Hondája van hogy az nem igaz...
és nem azért barom mert hondás, hanem mert egyszerűen így született,sajnos...
jordan6
#35
2004. augusztus 05. 10:48
biztos van jófej Hondás is, de van olyan is, aki nem jó fej...
Sr
#34
2004. augusztus 05. 10:48
ki mondta hogy bemutatok!????????????
Szemi
#33
2004. augusztus 05. 10:47
Nekem személy szerint semmi bajom a nagy vasakkal, mert vagy mennek, mint a veszett & akkor kimegyek előlük a külső sávba, vagy ha én sietek még villantanom se kell, maguktól kimennek. Erre ez a sok, jaj kis ccm nehogy fogyasszon, vagy pár ezer forinttal több legyen a negyedévi biztosítás sokszor csak azért se takarodik ki a belső sávból. Némelyik + gondol egyet, azt jön utánnam & akar tolni. Akkor ki is a hülye?
Tavaly volt pár utcával arébb 1 baleset (itt bent a városban), mert a Nubirás apuka nem bírta elviselni, hogy +előzi öt 1 S6-os. Utánna ment & végül mindketten leestek az útról. A Daewoo-ba benne volt az egész famili az S6-osban + gondolhatjátok. Ez miért volt jó az embernek, hogy majdnem +ölte a családját?
Tas-i VTI1
#32
2004. augusztus 05. 10:43
Ha bemutatsz valszinü nem köszönik meg!!! ill. köszönjük
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4
Összesen 71 találat 4 oldalon