Info lorem ipsum szöveg

Kamionozás, fuvarozás, logisztika

Témakör: Real life
aktuális téma
Kamionozás, fuvarozás, logisztika

Ide várok mindenkit akit kicsit is érdekelnek ezek a témák, esetleg ezekben dolgozik minden nap



TILOS HIRDETNI!!! BAN jár érte!!!

AETR, MEG MINDEN MÁS! --- FONTOS!!!

Moderátorok

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Kiemelt hozzászólás
Quad
#1391
2021. szeptember 08. 10:38
Talán már mindannyian hallottuk azt a mondást, miszerint a szabadság felelősséggel jár. Tegyük fel, megértettük, hogy ez a kijelentés milyen relációkat okozhat a magánéletünkben, de nem árt, ha már előzetesben is tisztában vagyunk vele, hogy a fuvarozás szabadsága bizony bármelyik irányba belendülhet, a siker kritériumait és a kudarc eshetőségeit is gerjesztheti, attól függően, hogy hogyan bánunk vele. A teherfuvarozással járó szabadságot gyakran nagy előnynek tekintik, amit mindenki, aki ebbe a karrierbe kezd, hatalmas elánnal vár. De a helyzet nem ennyire egyszerű.


Nevemsincs
#1390
2015. július 23. 11:40
g mk3
#1389
2015. május 04. 16:06
Thu Apr 30 - 18:26 - Received in country of destination
Mon Apr 27 - 08:23 - NL - Sent to country of destination
gandalf
#1388
2015. május 01. 17:06
valoban 3x lehet 9, ebben tevedtem. a tobbit viszont tartom, mar csak a napi tapasztalat alpjan is..
a kedd estevel egyetertek, viszont ahhoz mar azert kellenek a 10-esek..
Ati86
#1387
2015. május 01. 13:06
Akkor is már meg kellett volna érkeznie!
marko13
#1386
2015. május 01. 08:15
"amit hetente 2x 9-re csokkenthetsz"
Egy héten 3x csökkenthetsz 9 órára.

"abbol az elso hetvege 24 a masodik 45, utana 45."
... és mivel a 24 órás csökkentett volt, ezért nem felejtsd el a visszapótlást is a 3. hét végéig.
Pöle Peta
#1385
2015. április 30. 19:56
Tegyük fel, hogy nem szív a rakodással, a nagyvárosok menti dugókkal és tisztán indul mondjuk 10-kor, kedd este 7-kor már Pesten lehet. De inkább szerda reggel 6, vagy ha nem sietős, akkor max. dél és akkor ebbe beleszámoltam már a dugókat is, tankolást, meg a forgalmat...
Pöle Peta
#1384
2015. április 30. 19:47
Egy munkahét alatt 3x lehet 9 órás pihenőd, csak úgy halkan jegyzem meg : )
gandalf
#1383
2015. április 30. 15:58
hetfo 9-es indulassal egy FTL rakomany A'dambol max szerda 8-ra mar BP-n van. mi heti 3 BE > HU-t rakodunk, ami 1380 km es A nap fel, C nap le konfiguracioval megy mind. a PTL +1 nap.
Nevemsincs
#1382
2015. április 30. 15:19
elveszünk a részletekben...

hétfő 9kor ha elindul egy nyerges Amsterdamból és nem gyüjtőzik, akkor csüt reggel legkésőbb pesten kell lenni...
ha már 3nál több felrakója van, ez módosulhat hétfőre is (tárgyhetet figyelmbe véve, a május 1 miatt
gandalf
#1381
2015. április 30. 15:17
igen, ezek a durvabb megoldasok
gandalf
#1380
2015. április 30. 15:16
a PTL-eket /reszrako/ tobbnyire cross dockinggal oldjak meg, ami tobbek kozt extra manipulacioval igy idovel is jar, igy altalaban lassabb mint az FTL, ami celiranyosan A es B pont kozt kozlekedik
gandalf
#1379
2015. április 30. 15:13
1 -ezt mondom elejetol, hogy kamionnal nem 80-as az atlag /amit te irtal/ amivel kalkulalsz, hanem 70. mindig is ennyi volt.
2 - nem ertem hogy jon ide a hetvegi piheno. abbol az elso hetvege 24 a masodik 45, utana 45. ennek viszont semmi hatasa a napi pihenore. a napi pihenod ettol fuggetlenul mindig 11 ora, amit hetente 2x 9-re csokkenthetsz. a jellemzobb pedig az, hogy het elejen /hetfo-szerda/ felhasznaljak a 9-eseket a 10 oras vezetesekkel.
ergo ezert kell 11 oras napi pihenovel kalkulalni inkabb, mivel nem tudhatod h az adott sofor a heten hogy all a roviditett pihenokkel.
Nevemsincs
#1378
2015. április 30. 15:09
Rotterdami kikötőből szoktam árut hozatni, hétfő reggeli rakóval (tiszta sofőrrel), szerda délben Győrben van.
Győrből Ulmba, hétfő 10-es indulással másnap reggel 8kor ott az autó. és onnan vissza, szerdán újra Győrben van, mindenféle humbug nélkül...
Nevemsincs
#1377
2015. április 30. 15:02
1. stau, 0-85/86-os sprinthez is idő kell egy 40tonnásnak, stb.
2. hétvégén tilalom van, tehát legalább egy 24-ese van, de sztem egész hétvégén pihent, így lehet rövidített pihenőt tartania, thát 9-est kell kivennie két 4,5-es +45-ös pihi után.
vik011
#1376
2015. április 30. 14:46
Csak egy mágnes kell hozzá.
Vagy másik sofőrkártya pluszba.
gandalf
#1375
2015. április 30. 14:25
1 - atlagsebesseg: miota szamolunk kamionnal 80-as atlagot(!), ha 85-88 km/h-ra korulre vannak limitalva?
2 - pihenoido: ha het elejen ellotte a heti ket 9-es pihijet akkor mar csak 11-ese maradt a het hatralevo reszere, azert szamolunk mindig a 'rosszabb' lehetoseggel, tehat a 11-gyel, nem pedig 9-cel!
3 - ezekbol eredoen 2 9 oras vezetes kell (mindkettohoz +1-1 ora mert ugye a 4.5 utan meg kell allni), mindket 9-es utan pedig 11es pihi. igy a masodik napi piheno utan marad 140 km, ami 2h
4 - ez igy osszesen 9+1+11+9+1+11+2=44 ora. de ha te lenyomod 17.5-bol is, nyugodtan jelentkezz barmelyik neves fuvarozo ceghez, tiz korommel fognak utanad kapni!
Nevemsincs
#1374
2015. április 30. 11:10
ha részrakományt hoz, gyüjtőzik akkor esélyes... ha komplett akkor nem valószínű
Nevemsincs
#1373
2015. április 30. 11:09

80-as átlagtempóval 17,5 óra, ebből tud jönni 2x9h + egy 9-es pihenő. kb szerda délután csüt reggel legkésöbb hazaér
g mk3
#1372
2015. április 30. 11:04
Köszi.
Az lehetséges, hogy útközben még megáll máshol is, és nem egyenesen jön? Hétfő reggel fél 9-kor elindult, de még mindig nem érkezett meg.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 1391 találat 70 oldalon