--- Renault Team ---
aktuális téma

---Renault-Team---
(Alapítva:2006-2012)
"Ha az ember legyőzi az ellenérzéseit, és először vesz egy Renault-t, úgy érzi át kell formálni az egész autót, hogy szeretni tudja... Majd később ráébred, hogy az autó változtatta meg Őt!"
(Alapítva:2006-2012)
"Ha az ember legyőzi az ellenérzéseit, és először vesz egy Renault-t, úgy érzi át kell formálni az egész autót, hogy szeretni tudja... Majd később ráébred, hogy az autó változtatta meg Őt!"
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Holnap remélem bekötésre kerül a tuninbox is.
Csomitérben is történt némi változás.
EmPhaser EA2250XT erősítő és 2db. Pioneer TS-W257D2-es nyomó 2*44lierben.
100mm-es portok egyenként 270mm hosszal.
Ha már szabin vagyok haladjon is.
Csomitérben is történt némi változás.
EmPhaser EA2250XT erősítő és 2db. Pioneer TS-W257D2-es nyomó 2*44lierben.
100mm-es portok egyenként 270mm hosszal.
Ha már szabin vagyok haladjon is.

Sikerült beszerezni egy Espace III-as koptatóját. Felkerült.
Már csak 70mm-re van a kocsi eleje a talajtól.

Már csak 70mm-re van a kocsi eleje a talajtól.

Ja meg ha nem lennék lusta, ideje lenne már feltenni pár friss képet a Scenicről.

Műszaki szerdán 15 órakor. Hétfő-kedd már fullon volt.
Addig meg hátha jön egy kis eső és moshatom megint az autót.
Addig meg hátha jön egy kis eső és moshatom megint az autót.

Köszi szépen!
Takarítás ide vagy oda, nem azt nézik a műszakin.
De értem én, teljes mértékben.

Takarítás ide vagy oda, nem azt nézik a műszakin.

De értem én, teljes mértékben.


Jól mutat a nyári papucsokon.
Ha az idő engedi én holnap csinálok egy külső-belső takarítást,mert hétfőn viszem műszakira.

Ha az idő engedi én holnap csinálok egy külső-belső takarítást,mert hétfőn viszem műszakira.
Megtörtént a fullos kárpittisztítás a gépemben március végén, 12.000.Ft-ba került.
Belső full kárpittisztítás, motortér és külső mosás cakk-pakk.
Rendszámtábla-, beltér- és helyzetjelző világítás smd ledesre lett cserélve. Jó fényük van.
És nemrég rendeltem egy kis "tuning dobozt" is a motorhoz.
Tudom, tudom, sokak véleménye megoszlik az efféle kütyükről, nos, ez engem hidegen hagy.
Ugyanis a kis ex I-es Clio-m is kapott anno egy ilyen dobozkát, ennek az elődjét.
Évekig szolgált együtt a '91-es 1.4 8V-s kis mocival és semmi kárára nem vált.
Gázadásra rugalmasabb lett a kocsi, jobban húzott, jobban ment stb. Engem meggyőzött, s remélem, hogy a mostani kocsimban is lesz olyan jó az új verzió, mint az elődje volt az ex kocsimban.
A kis Clio-ba évekig szépen tette a dolgát, s teszi mind a mai napig anélkül hogy bmiféle kárt is tett volna a motorban.
A károsanyag-kibocsájtása sem lett rosszabb az előző autómnak, hisz a környezetvédelmi vizsgán mindig kék plakettet kapott a kocsi.
Az új verzió ugyanannyi többletet tud adni mint az elődje, annyi a különbség hogy ez kis potméterekkel állítható, hangolható, míg az elődje ezzel szemben fixen avatkozott be. Bár nem hinném, hogy sűrűn fogom állítgatni, csak van rá lehetőség (+35%, +65% és +100% valamint akár ki is kapcsolható).
Május végén megyek majd legközelebb haza németből, akkor majd beszerelésre kerül a kis dobozka.
A fullos takarításkor még a téli kereke voltak a kocsi alatt, de már újra a nyáriak feszítenek alatta április eleje óta.
Belső full kárpittisztítás, motortér és külső mosás cakk-pakk.
Rendszámtábla-, beltér- és helyzetjelző világítás smd ledesre lett cserélve. Jó fényük van.

És nemrég rendeltem egy kis "tuning dobozt" is a motorhoz.

Tudom, tudom, sokak véleménye megoszlik az efféle kütyükről, nos, ez engem hidegen hagy.
Ugyanis a kis ex I-es Clio-m is kapott anno egy ilyen dobozkát, ennek az elődjét.
Évekig szolgált együtt a '91-es 1.4 8V-s kis mocival és semmi kárára nem vált.
Gázadásra rugalmasabb lett a kocsi, jobban húzott, jobban ment stb. Engem meggyőzött, s remélem, hogy a mostani kocsimban is lesz olyan jó az új verzió, mint az elődje volt az ex kocsimban.

A kis Clio-ba évekig szépen tette a dolgát, s teszi mind a mai napig anélkül hogy bmiféle kárt is tett volna a motorban.
A károsanyag-kibocsájtása sem lett rosszabb az előző autómnak, hisz a környezetvédelmi vizsgán mindig kék plakettet kapott a kocsi.
Az új verzió ugyanannyi többletet tud adni mint az elődje, annyi a különbség hogy ez kis potméterekkel állítható, hangolható, míg az elődje ezzel szemben fixen avatkozott be. Bár nem hinném, hogy sűrűn fogom állítgatni, csak van rá lehetőség (+35%, +65% és +100% valamint akár ki is kapcsolható).
Május végén megyek majd legközelebb haza németből, akkor majd beszerelésre kerül a kis dobozka.
A fullos takarításkor még a téli kereke voltak a kocsi alatt, de már újra a nyáriak feszítenek alatta április eleje óta.
Kész. Több,mint 2 órát dolgoztam rajta,de megint patyolat tiszta.
Azon gondolkodtam,hogy vitrinbe kéne tenni,nehogy koszos legyen.


Azon gondolkodtam,hogy vitrinbe kéne tenni,nehogy koszos legyen.

Csütörtökön megcsináltam az autót erre tegnap jött az a ******* szélvihar meg némi eső és annyi is lett a munkámnak.Holnap kezdhetem elölről.

Rendben, megpróbálom!
Most nézem,hogy csak regeltél és nincs oldalad. Kreálj egyet,nem tart sokáig! Pár adat a kocsiról meg néhány kép.

Ha lenne LIKE gomb akkor most nyomnék egyet. Eddig azt hittem én vagyok itt az egyetlen Scenices. Anno amikor megvettem,végignéztem az összes Scenices adatlapját,de mindegyik inaktív volt. Most,hogy van még egy örülök.

2.0 benzin, automata váltó. Holnap jönnek meg az új nyári gumik hozzá, és ki lesz cserélve a váltóban az olaj, a motorban is és az összes szűrő.

Sziasztok! Nekem is Renault scenicem van!

Végre megtörtént az idei év első komolyabb kézi autómosása és a kerekeket is lecseréltem.
Na meg a műanyag külső elemeket is leápoltam.


Na meg a műanyag külső elemeket is leápoltam.

2 évvel ezelőtt vettem a Scenicet.Akkor adattam neki én is egy fullos polírozást.Ismerős által 15ezer volt.Belső kárpittisztítás nálam nem indokolt,pedig van két gyerkőc.Bár nálam megvannak a szabályok az autóban:nincs evés-ivás (persze 1-2 kivétel akad), küszöböt mindig átlépjük és csak a szőnyegre tesszük a lábunkat,üléseket nem rugdossuk össze... Nem nehéz betartani és megvan az eredménye.
A Megane szép.Már én is várom,hogy a Scenic alá kerülhessen a nyári garnitúra.
A Megane szép.Már én is várom,hogy a Scenic alá kerülhessen a nyári garnitúra.
Szépek a új tárcsák.
Én nemrég leptem meg a gépet egy "új" téli kerékszettel.
A gyári 15-ös lemezkerekeket 16-os Nervastella Renault felnikre cseréltem.
Gumik a 15-ös szetten is Good Year-ek voltak, a 16-os alukra is G. Y. került. 185/60-as méretben.
Meg kapott előre két gumi hótálcát is végre a vas. Általában két személlyel közlekedem.
Tavasszal vagy nyáron szeretnék beütemezni egy fullos belső kárpittisztítást a gépben meg egy külső full polírozást.

Én nemrég leptem meg a gépet egy "új" téli kerékszettel.
A gyári 15-ös lemezkerekeket 16-os Nervastella Renault felnikre cseréltem.
Gumik a 15-ös szetten is Good Year-ek voltak, a 16-os alukra is G. Y. került. 185/60-as méretben.
Meg kapott előre két gumi hótálcát is végre a vas. Általában két személlyel közlekedem.
Tavasszal vagy nyáron szeretnék beütemezni egy fullos belső kárpittisztítást a gépben meg egy külső full polírozást.
Ezek a fékek aztán el lettek használva.

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Ma pedig kapott egy új pollenszűrőt a masina, s eg klímatisztítást.