Segitsetek tunningba!!!!
aktuális téma

TuNNerz RulZ
ZT
vik011 4 évszak
Tavasz
Itt a tavasz, jön a szezon,
Készül minden tuner s fazon.
Bombasztik és Teszkó folyton nyitva,
Tuner ki nem oda jár nagyon ritka.
Kékledek már beizzítva,
Szpojler és szárny lelazítva.
Jöhet a sok találkozó,
Mucsalyröcse' egy forduló.
Bivajbasznádi' hangnyomásra,
Bekerül a jó nagy láda. Pont.
TunnerZ Season 2011 coming soon.


Nyár
Itt van végre, itt a nyár,
Barna ledre csöpög a nyál.
A 4x100 watt bekerült,
Lányokról a bugyi lekerült.
Diszkó előtt kanyarog a homokút
Kézifékkel-farral meglett a kút.
Madarak s békák rebbentek,
Óvódások meg csak lestek.
Kemény voltam nem vitás
A lovaskocsi volt a hibás.
Meghegesztem s rendbejön,
Csajoknak a szárny nagyon bejön.
Sárkánymintát felnyaltuk
A km-eket csak faljuk!
Itt van végre, itt a nyár,
Beindult a tuninggyár.


Ősz
Itt van az ősz, hullik a lomb,
Robban megint a tunningbomb!
Boombastikban sok az akció,
Felkerül a 14-es Alessio.
Felni már leütve, a hűtő ereszt,
A tetőn ott feszít a vaskereszt.
A szezonnak lassan vége,
Jön a sok téli hétvége.
Pömpi, felni, moci kicsike,
A láda mellett hátul Ricsike.
Uccsó talira még kinézünk,
Emelkedőn meg bevérzünk.
Ándör konsztráksön káming szún!
ZT
vik011 4 évszak
Tavasz
Itt a tavasz, jön a szezon,
Készül minden tuner s fazon.
Bombasztik és Teszkó folyton nyitva,
Tuner ki nem oda jár nagyon ritka.
Kékledek már beizzítva,
Szpojler és szárny lelazítva.
Jöhet a sok találkozó,
Mucsalyröcse' egy forduló.
Bivajbasznádi' hangnyomásra,
Bekerül a jó nagy láda. Pont.
TunnerZ Season 2011 coming soon.


Nyár
Itt van végre, itt a nyár,
Barna ledre csöpög a nyál.
A 4x100 watt bekerült,
Lányokról a bugyi lekerült.
Diszkó előtt kanyarog a homokút
Kézifékkel-farral meglett a kút.
Madarak s békák rebbentek,
Óvódások meg csak lestek.
Kemény voltam nem vitás
A lovaskocsi volt a hibás.
Meghegesztem s rendbejön,
Csajoknak a szárny nagyon bejön.
Sárkánymintát felnyaltuk
A km-eket csak faljuk!
Itt van végre, itt a nyár,
Beindult a tuninggyár.


Ősz
Itt van az ősz, hullik a lomb,
Robban megint a tunningbomb!
Boombastikban sok az akció,
Felkerül a 14-es Alessio.
Felni már leütve, a hűtő ereszt,
A tetőn ott feszít a vaskereszt.
A szezonnak lassan vége,
Jön a sok téli hétvége.
Pömpi, felni, moci kicsike,
A láda mellett hátul Ricsike.
Uccsó talira még kinézünk,
Emelkedőn meg bevérzünk.
Ándör konsztráksön káming szún!
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
ehhe...bezzeg az e36ban jó volt

lehetséges.....vagy ki tudja...parkolóradaros?

ja, de egy van, az a qva öv, b+ hátul nem elég hosszú.
most vagy másik gyerekülést veszünk a kicsinek, vagy kiszedem az egészet hátulról és teszek bele egy Citroen Saxo övet :D
most vagy másik gyerekülést veszünk a kicsinek, vagy kiszedem az egészet hátulról és teszek bele egy Citroen Saxo övet :D
áh, olyan nincs, akkor nem vettem volna meg, igazából együtt tudok élni ezzel az autóval, hihetetlen, de könnyebben parkolok be vele háttal, mint a bömössel, lehet azért mert ott a vége, ahol az ablak van? :D
még annyi sem...ugye a programot megírják, mert extraként létezik. Persze kérdés, kapcsoló ugyanaz, vagy más...mert ha ugyanaz, annyira mindegy lenne, a gyártósoron épp melyik szoftvert töltik fel....

majd szép lassan írd össze, mi az ami annyira nem gyerebe

Igen, hihetetlen. Nem is értem a Ford marketingesei, ez egy alap kényelmi extra kellene, hoyg legyen (még a Corsában is automata volt), ebben a Fcusban meg nem. HIhetetlenek... gondolom plusz 1 euroba került volna. 




Végül is ja, ami a legrosszabb, hogy akkora gombok vannak a kormányon meg mellette, hogy egy elefántnak is sok, a BMW-s multikormány legalább ergonomikus :D
No de ez legyen a legnagyobb hasfájás :)
ha annyi idő bajorom lenne, fel is gyújtanám, ha nem így lenne

igen, be kell programozni :D
na, legalább a tetőm automata minden irányba :D
Globálzár az automata fel le mind1ik. A mondeoban még olyan volt, fateromnak anno a 2002es ghia focusánál is volt már. Ha a távirányítón folyamatosan nyomod a kinyitot, lehúzza az ablakokat teljesen, ha meg bezárod és folyamatosan nyomod felhúzza.(napfénytetőt is ugyanúgy) de ha nincs beprogramozva akkor asszem nem. Új focusnál én is nézem miért van extrák között a globál de akkor ezért

ez érdekes...próbáltad már felfelé betanítani?
az 1993as limóban csak a vezető oldali volt automata, de mindkét irányba...Most az 1999esben már mindegyik az, sőt, nyiásra már a tető is....Bár örültem volna, ha a tető is megy automatán mindkét irányba
az 1993as limóban csak a vezető oldali volt automata, de mindkét irányba...Most az 1999esben már mindegyik az, sőt, nyiásra már a tető is....Bár örültem volna, ha a tető is megy automatán mindkét irányba

oké, kösz az infót :)
HA lefelé automata, akkor viszont mind a 4-nek tudnia kell a felfelét is Fordéknál!
Nekem is a Focus kidegel ezzel... mondjuk elcseréltem a Titaniumot a motorra, így azért még együtt tudok élni vele. 

Nekem az E30 is automata volt le-fel (1983), a cabrio csak lefelé az, igaz, ott mind a 4 (1996).



Nekem az E30 is automata volt le-fel (1983), a cabrio csak lefelé az, igaz, ott mind a 4 (1996).
tuti kellett...minden autón kell...
nem tudom, nem emlékszem, hogy tanítgattam, osztan lehet már ojtomatikusan csináltam, csak most új megen :D
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!