1.9 TDI (90LE) tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
1.9 TDI (90LE) tuning

Turbó csere nélkül mit lehet kihozni a 90le-s tdi-böl, elektromos adagolóval (nem akarok mechanikusat)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
tomi980
#1570
2012. január 08. 18:26
akkor járasd cső nélkül,ha nem birod ki addig
gondarzsol
#1569
2012. január 08. 18:24
uhhh az nagy meló lenne... :S jövő héten találkozok a kollár szabival aztán megnézi gépen csak meg addig is nehogy baj legyen érdeklődök
tomi980
#1568
2012. január 08. 18:21
tedd vissza lyukas kulert és kiderülha utána is melegszik más baja lesz
gondarzsol
#1567
2012. január 08. 18:19
ezt a jelenséget egyből a cooler csere után vettem észre,lehet hogy fals adatokhoz lett írva a chip mivel lukas volt a coller?!
gondarzsol
#1566
2012. január 08. 18:18
nah a lényeg: tettem bele sdi tengelyt-->fölmentem kollár bácsihoz és kaptam egy chip-et--->furcs süvítő hang volt-->lukas cooler,kicseréltem nagyobbra újracsöveztem lekötöttem az egr-t és az óta kalapálósabb a hangja és melegszik
tomi980
#1565
2012. január 08. 18:17
mi a hamar?
valós értéket mutat a müszer?nézted a csőveket kézzel közel olyan meleg,mint amit a mutató jelez?
passattol nem áll távol,hogy az óra ne a valóst mutassa
gondarzsol
#1564
2012. január 08. 18:15
alapjáraton fölmegy a 90 fok fölé hamar
tomi980
#1563
2012. január 08. 18:09
mi az,hogy melegszik?
mégis mit kellene csinálnia?
gondarzsol
#1562
2012. január 08. 18:08
1.9 1z alapjáraton melegszik,van előzménye is de mitől lehet,előtöltés?!
gondarzsol
#1561
2012. január 08. 18:07
halihó valaki! kérdés!
gondarzsol
#1560
2012. január 07. 22:02
jah jah jah :D mi az oka a jó pillanatodnak ?!
kishapsi
#1559
2012. január 07. 21:47
látod ha jó pillanatomba kapnak el akkor egész segítőkész is tudok lenni.
gondarzsol
#1558
2012. január 07. 21:44
kishapsi
#1557
2012. január 07. 21:43
mármint milyen értelemben?

attól nem szokott tiltani és nem is lesz süvítős hangja.

De mondom a legegyszerűbben ki tudod deríteni, fogsz egy akármilyen gagyi nyomás mérő órát ( vízszerelő boltban kb 900ft) ideiglenesen bekötöd és menet közben látod hogy milyen nyomásnál tilt le. vagy ha vhol fel tudod tetetni gépre akkor az is megmondja hogy mér tilt le.
gondarzsol
#1556
2012. január 07. 21:39
kishapsi
#1555
2012. január 07. 20:59
le van ragadva a geometria és túl tölt.. tegyél be egy nyomás mérő órát és egyből adja magát.
gondarzsol
#1554
2012. január 07. 20:56
igen, aztán újraindítás után megint megy, de ha megy is akkor nagyon süvít, luk nincs sehol
kishapsi
#1553
2012. január 07. 20:54
kishapsi
#1552
2012. január 07. 20:41
mi volt a kérdés? a "lekapcsol a turbo" ?
gondarzsol
#1551
2012. január 07. 20:38
amúgy a kérés, 110 lovas AFN-es tdi turbógondok
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Összesen 1790 találat 90 oldalon