A súly csökkentés, mint tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
A súly csökkentés, mint tuning

Ezt a forumot azért hoztam létre, mert biztos vagyok benne, hogy rajtam kívül mást is érdekel, de nagyon keveset tudok róla. A tanácsokat főleg Yasectől várom, de természetesen mindenki mástól is aki tud ehhez a témához hozzátenni.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
CaLiDoR
#178
2004. november 08. 19:33
nekem a gyári adat 9.9 volt, lattam egy mérést az ujsagban az is 9.9 re sikeredett

de pl a haver alfaja szerintem az a loero se igaz amit mondanak ra:( nemhogy a gyorsulas. gyartoja valogatja, szerintem

meg milyen nap keszült a kocsid:)
Yasec
#177
2004. november 08. 19:28
Jólvan na, nem kell elkedvtelenedni!
Nem tudom, hogy hogyan írják, de szerintem elméletben számolják, tisztelet a kivételnek!
De azokat az ideális feltételeket ember nem teremti meg, az tuti!
De erről az tudna regélni, aki már sok gépet megmért!
Kérdezd meg ave-t, hogy mért-e már valakinek gyári értéket!
Ne kérdezd, hogy miért van erre szükség, az egész világon ez a menő, hogy hazudjuk össze a jövő hetet is!
A bicajoknál is ez van! csak úgy hazudják lefelé a kilókat, pedig azt sokkal könnyebb leellenőrizni!
Ja, Lotti:
Katalógus: 710kg!
Gyakorlatilag: 774kg!
Nem a telitank, meg a szerszám, meg blablabla!
Egyszerűen hazudtak, ennyi!
Ottohoner
#176
2004. november 08. 19:22
Na jó itt befejeztem. Azért csak nem hasraütés szerüen irják a gyári adatokat. Na mindegy.
Yasec
#175
2004. november 08. 19:19
Azok szokták stopperral mérni, akik előjönnek a katalógussal!
Yasec
#174
2004. november 08. 19:18
Most megy nálam éppen az oldalüveg helyettesítése polycarbonat üvegre!
3,8kg az üveg üveg, gondolom a műanyag kiló alatt lesz!
És jön a klasszikus eset:
Ha már könnyebb a tárgy, akkor a tárgyat mozgató elem is könnyebb lehet, tehát a vas mechanikát most szerkesztem át karbonra!
Összességében 4-4 kg-t tippelek ajtónként, és az már megint 8kg mínusz!
Összejön apránként a -100kg, ami a terv!
És a funkció természetesen megmarad, továbbra is le lehet tekerni az ablakot, csak egy pontosabb mechanikával, úgyhogy többet nem fog zörögni az ablakom menet közben!
Ottohoner
#173
2004. november 08. 19:16
Ki mondta hogy stopperral?? Rendes G müszerrel vagy hogy a faszba hivják! Ne néz már hülyegyereknek aki stopperral méri!!!
Yasec
#172
2004. november 08. 19:15
A Lottiban gyárilag spray van, pótkerék nuku, meg emelő sincs!
Ez EU konform, az biztos!
Ha nagy a gáz, ott a mobile phone, azzal is lehet defektet javítani, csak tudd, hogy kit kell hívni!:)))
Na de könnyű autó ugye nem csapkodja oda akkora erővel a gummáit! (amit amúgy is a tonnabébikre méreteztek!)
Yasec
#171
2004. november 08. 19:12
Komcsi!
Ne foglalkozzál már az ilyen dolgokkal, hogy gyári adat, meg megmértük stopperral...
Ha annyira érdekel a gyorsulás valós értéke, akkor egy mérést megér! DE nem stopperral!
Nekem a legjobb időm 6.49, és az mért adat!
Nálam ügyesebbeknek állítólag már sikerült 6,1-et menni! (EVO magazine-GB)
Na de 5,6-ot még talán soha senkinek!
Valamivel el kell adni azt az autót! Szép katalógus, szép adatok,...
Yasec
#170
2004. november 08. 19:09
"... meg az alutank"
Vigyázz, ez csak olyanoknak éri meg, akik acéltankot helyettesítenek! (Pl. nekem)
De nagyon sokaknak eleve műanyagtankjuk van, azt azért egy aluval nem bizti, hogy űbereled!
Ottohoner
#169
2004. november 08. 19:03
Én egy szóval se irtam hogy könnyebb!
Ottohoner
#168
2004. november 08. 18:56
Hagyál már!! Majd lemérjük most is hogy nincs rajta a felni.
CaLiDoR
#167
2004. november 08. 18:56
én elhiszem:) de valoszinu a pilotakat a loversenyrol hozzak, azok mar ki vannak konnyitve
Yasec
#166
2004. november 08. 18:49
Ehhh, ki a frászt érdekel a gyári adat?
Annyi az ismeretlen, csak "kijelentett" adat, hogy az már sok!
Az én gépem gyárilag megy 5,6-ot 100-ra!
Elhiszed?
Mert én nem, és más sem, a gyáron kívül!
Ottohoner
#165
2004. november 08. 18:43
Oké Ave nem kételkedem! De az autom gyári 0-100 adata 10,5! A Felnim 16kg darabja és a 0-100 igy 11mp! Akkor az nem 0,5mp?
CaLiDoR
#164
2004. november 08. 18:38
hmm most jutottam egy kissebb fajta penzosszeghez, lehet kene vennem belole 3 konnyu kereket, csak azert hogy ne basszam el masra:) mert amikor masra elbaszom nem marad kerekre:)

de azt se akarom amikor mennek menni 4 . kereket akkor azt mondjak pfu pont elfogyott , mert mar itt a tavaszi modell:)
D
#163
2004. november 08. 17:43
GTAti:

En is neztem mostanban karbon motorhaztetot...

elosszor ugy ereztem soha nem kellet volna elkezdni...
800usd ert arultak olyat ami annyibol alt, hogy az eredeti motorhazteto merevetisekre fektettek a karbont, so inkabb tunt designnak mint sulytunningnak :( ez volt a made in USA

Aztan....
gondoltam 1 et es megneztem a mugennel is, ok vajon hanyszor annyiert aruljak?! Nagyon kellemeset csalodtam: mindossze 450dollar volt az ara.

So szerintem, ha valaki optikai tuningon gondolkodik akkor tok jo ilyet venni, nem csak, hogy meg egyedinek szamit itthon de konnyu is.....

azt persze nem tudom, mennyire serulekenyek ezek, nekem nem sok dolgom volt karbon anyagokkal eletemben, max a modellautom :D padlolemeze volt az, hat az nagyon nem szerette a kavicsokat, szepen fel tudta serteni egy kisseb kavics is....Na de, hogy annak a karbonnak mikoze ehhez azt max a gyarto tudja...

1 szo mint szaz, szerintem, ha az ember tud ra aldozni tokre megeri, es az is biztos, hogy szep sulyokat lehet vele megsporolni, bar a hatasa azert nem lesz olyan mint a felnicsokkentese, de en ugy velem a felni utan ez lehet az elso amivel szepen lehet sulyt profitalni, meg az alutank (powered by Yas)
Lordie
#162
2004. november 08. 17:30
Beültetem asszonyt helyettem és máris alacsony 9-t megyünk :)
ave.fw.hu
#161
2004. november 08. 17:09
1/8 merfold ido kb. 0.2 mp-vel javulhat 975 kg-rol 930 kg-ra 90Le-vel.
0-100 ennel kicsit tobbel javulhat, de 0.5 mp azert kicsit optimista.
csacsa
#160
2004. november 08. 16:28
ez tetszik: "igazán eredeti ungarisches kátyút"
S_Bernie
#159
2004. november 08. 16:24
Nagy tévedés: a defektmentes gumma 2-4 kilóval nehezebb, mint egy "sima" abroncs. Mivel ez ráadásul forog és rugózik, többszörösen is visszaogja a kocsit és ront az úttartáson. A 4 defektmentes abroncs együtt nem könyebb mint egy pótkerék + emelő. Ráadásul itt a jó magyar utakon ha elkapsz egy igazán eredeti ungarisches kátyút, akkor még a defektmenteset is szétcseszheti.... szerintem
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 358 találat 18 oldalon