Átalakítási engedély

Témakör: Tuning
aktuális téma
Átalakítási engedély

Valaki fel tudna erről világosítani?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
38 39 40 41 42 43 44 45 46
BollaFeri
#65
2006. június 22. 14:59
akkor asszem elmegyek érdeklődni én is...
Pontosan hova is kell menni?
Zozee
#64
2006. június 22. 14:58
Amúgy megvannak a felfogatási pontok a Favorit motoron, hogy rá lehessen rakni a 120-as motortartóbakot.
Zozee
#63
2006. június 22. 14:57
Itt Pesten a Mozaik utcában bármikor adnak erre engedélyt. Vlószínűleg rossz embert kérdeztél, mert én meg se tudom számolni hány embernek van így Favorit motor az autójában. Sőt még a Feliciát is be lehet rakni.
pystee
#62
2006. június 22. 14:56
Az erdekes,mert nekem itt Zalaegerszegen azt mondtak a kpm-nel hogy csak olyan motort rakhatok bele az automba amiet kiadtak ezzel a tipussal/kasztnival,tehat elviekben nem rakhattam bele a Favorit motort! Van egy hawerom akinek bele van rakva a regi kasztnis 120L-be a Favorit motor,es oneki is vegig kellett jatcania azt amit leirtam az imént!
BollaFeri
#61
2006. június 22. 14:54
pystee
#60
2006. június 22. 14:54
azt még elfelejtettem hozzátenni,hogy ha masik motort epitesz be az autoba ami nem tipusazonos akkor ugye azt le kell rajzoltatni es megterveztetni az utolso csavarig es legkozelebb hozzám Marcaliban vagy Kaposváron volt már nem emléxem pontosan!
Zozee
#59
2006. június 22. 14:52
Nekem annyi volt az egész mikor beraktuk a 120.asba a Favorit motort, hogy kellett kérnem egy átépítési engedélyt ami 10eFt volt, aztán levizsgáztatni a kocsit meg eredetvizsgára vinni. Nem volt semmi probléma.
pinter1
#58
2006. június 22. 14:51
akkor ez azt jelenti megjött az eszed?
BollaFeri
#57
2006. június 22. 14:50
lehet típustársak leszünk...
pystee
#53
2006. június 22. 14:40
igen de ugy hidd el h en csak egy Skoda 105be akartam volna tenni egy 136L motort /Favorit motor/ es ugye nem adtak ki azzal a kasztnival igy el kellett volna inteznem minden papir munkat!
Ja arrol nem is beszelve,h ugye csak eredeti alkatreszt lehet bele tenni,es a 136-os motornak mashol van a motortarto bakja,mint a 105-osnek es ezert csehorszagbol kellett volna rendelnem 2db motortarto bakot es szakmuhelyi igazolassal egyutt a 2db bakrol a szamlat vinnem kellett volna magammal a vizsgara!
BollaFeri
#52
2006. június 22. 14:38
nem érdemes foglalkozni vele, ha ennyi probléma lenne egy motorcserével...
1.8D-t meg nem tuning-olok...
MPC
#51
2006. június 22. 14:37
persze h nem...
de mittomén Peugeot 206ba se rakathatsz Peugeot 406 mocit....mert nem azonos tipus....cumi
BollaFeri
#50
2006. június 22. 14:37
hát akkor eladó a PUG, ha érdekel valakit...
BollaFeri
#49
2006. június 22. 14:36
végülis francia-francia...
MPC
#48
2006. június 22. 14:36
amugy az utolagos turbo épités is cumi...mindenki azt hiszi h van 180ezer ft-ja berakatja a turbot és milyen jó.csak van egy kis bökkenö...egy turbós motor már más biztositási kategóriába tartozik,ezért ezt is le kell vizsgáztatni.Levizsgáztatni csak ugy tudod hogyha a kpm-nél bemutatod az átépitési dokumentáciot...és már megint ide jukattunk ki
pystee
#47
2006. június 22. 14:32
akkor felejtős
én ugytudom és sztem a kpm is ugy tudja h peugeotot nem adtak ki citroen motorral
Nimrod001
#46
2006. június 22. 14:32
Én megkérdeztem, hogy a trabimba mennyiért tennének fiat mocit, csak a papírmunka lenne 60-70 ezer Ft + még a motor meg még egyéb nyalánkságok hozzá!!!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
38 39 40 41 42 43 44 45 46
Összesen 905 találat 46 oldalon