Dieselre sportkipufogó?

Témakör: Tuning
aktuális téma
Dieselre sportkipufogó?

Sajnos nem nagyon értek hozzá,ezért várom a hoozászólásokat!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
lasi
#434
2009. szeptember 30. 15:44
eddig nem foglalkoztatott a téma, de mostmár ezt is tudom
Sooosnexia
#433
2009. szeptember 30. 15:43
Látom dolgozol a témán ezerrel
-Bandi-
#432
2009. szeptember 30. 15:44
amúgy 1 kipuffvéget vagy 2-t akarsz?
-Bandi-
#431
2009. szeptember 30. 15:42
jólvan, akkor most már nyugodtan tudok aludni én is
lasi
#429
2009. szeptember 30. 15:35
mostmár kimegyek azt megnézem
-Bandi-
#428
2009. szeptember 30. 15:35
overboost, mind1... nemtok külföldiül
-Bandi-
#427
2009. szeptember 30. 15:34
ez itt a vákumos, ez meg az elektromos.
Van ilyen owerboost, vagyminek nevezik nálad?
-Bandi-
#426
2009. szeptember 30. 15:31
ja és mind2 ilyen, nagggyon hangos Nekem olyan, hogy 1500ik morog, ott a turbo életrekel aztán még a hangja is megváltozik, de 3000ik nem olyan dúrva, 3000től meg megjön a hang. Tehát sokat használom az autót, és 1500-2500 fordulat között, tehát ott baráti hangja van, nem zavaró, szép, ha meg akarom hallgatni, akkor meg pörgetem 3000 fölé viszont az a hátránya ennek, hogy eddig sose, vagyis nagyon ritkán pörgettem 3000 fölé, kipuff felhelyezése után legalább 3 hétig folyamatosan abban a tartományban jártam persze üzemmeleg motornál.
lasi
#425
2009. szeptember 30. 15:31
egyebet nemtudok mondani, a motorháztetö csak olajcserélnél van felnyitva, nemtom hogy mire gondoltál
-Bandi-
#424
2009. szeptember 30. 15:29
na itt van Zsoltinak még1 vidijója...
Daniét kb 2km-ről tisztán hallottam, szóval a csupasz rendszer bezony hangos
-Bandi-
#423
2009. szeptember 30. 15:27
de minden dízelben van lefújó, csak nem olyan mint a benyásoknál. Szóval a commonrail az picit ... na mind1, szóval az nem az a válasz ami ide illik, milyenk is az, mégis különbözik
lasi
#422
2009. szeptember 30. 15:26
toyota
coomonrail rendszerü, ha nyomom neki és levan huzva az ablak, behalatszik ahogy tölt a turbo, meg gázelvételkor is ad valami hangot, pedig nincs benne lefujo
lasi
#421
2009. szeptember 30. 15:24
nekem 1800nál kezd el tölteni, kb 3500nál adja le a max le-t
és 2500 körül szoktam általában váltani, persze csak üzemmeleg motornál, hidegen már 2000 alatt elváltom
-Bandi-
#420
2009. szeptember 30. 15:23
vákumos, meg elektromos turbo van ezekben. az elektromossal tudták teljesíteni az euro4es normákat. De ez a fordnál van, tied nemtom milyen lehet.
lasi
#419
2009. szeptember 30. 15:22
elektromos? ez nekem uj, ilyet még nem hallottam
-Bandi-
#418
2009. szeptember 30. 15:22
jahh, félreértettem. csak a véget szeretnéd olyanra. Hát figy, Sztem mindenképpen mély marad a hang.
Sh4rky
#417
2009. szeptember 30. 15:22
gondolom a tipik japó kocsi hangra érti
amúgy szép hangot kilehet hozni a dízelből, de akkor is ugyan az a bajom vele... nem forgathatom szénné és csak kis fordulat tartományban adja le az erőt
-Bandi-
#416
2009. szeptember 30. 15:21
Zsoltié 2.2 tdci, és neki már elektromos turbo van.
lasi
#415
2009. szeptember 30. 15:21
visitos? ez alatt mit értesz? turbot?
nekem inkább mély kipuffhang kéne
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 534 találat 27 oldalon