F&F tuningirányzat

Témakör: Tuning
aktuális téma
F&F tuningirányzat

Hello! Sziasztok! Ezt a topicot, azért hozom létre, hogy azok írjanak ide, akiknek ez az irányzat a kedvence az autó tuning változatai közül! Persze várom az egészen más elveken gondolkodó user-ek véleményet, hiszen ezért fórum a fórum! De vajon mért nem annyire elterjedt az országban ez a F&F stílus? Tény ami tény ez nem az USA, vagy nem pont az USA, ez Magyarország, ahol hát azért elég silány útviszonyok vannak, és lehet a nagy spoilerek porig ültetve nem bírnák, vagy persze a rend Qreinek nem tetszik a karácsonyfára hasonlító neonizált kocsik? vagy hiány van az igazi F&F autókból?(Toyota, Honda, Mitu...stb.stb.) Fejtsük meg közösen a kérdéseket...

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63
Roland__
#743
2007. augusztus 01. 19:41
na ez az.... nem olvasol figyelmesen!!!

nem azt irtam, hogy nincs sokba, hanem, hogy olcsobb, mint a japo tuning....azazhogy pontosan: " ti konnyeb helyzetben vagytok, mert nem kerul annyiba, mint..."
kriszrudi
#742
2007. augusztus 01. 19:41
hagyni kéne mer ugyanott tartunk
LandSpeed
#741
2007. augusztus 01. 19:40
új autót nem cultosítanak (általában)...
buna
#739
2007. augusztus 01. 19:39
jo de te mondtad hogy a cult nincs sokba
most már lásd be hogy nem igy van
Roland__
#738
2007. augusztus 01. 19:39
persze! ez sosem volt vita targya, de mar megint az igenytelen "tuning"rol irsz!
JETI007
#737
2007. augusztus 01. 19:38
milyen felújítás????? szerinted ez a motor volt benne?
Roland__
#736
2007. augusztus 01. 19:38
na ez az!
a gyari allapot elerese a sok! (mint minden autonal)

de ugyanolyan allapotot nezzetek mar! :))
ha kijon a gyarbol egy tok uj auto, akkor a cult-os mit csinal vele (felni, ultetets, max vmi gyarinal szebb feny es kis karosszeria munkak)

ha egy tok uj auto kigurul, a japo tuning, akkor is tobb millit kolt ra....

ertitek mar?
kriszrudi
#735
2007. augusztus 01. 19:37
szarunk má a motorba meg a turbóba is . ha forog a turbo akkor meg trágyázó is mer szétszorja a szart . és még nem nyultunk semmihez .
NyegLeo
#734
2007. augusztus 01. 19:36
csak a legtöbb itthoni bojleres autónak ha alánéznél vagy levennéd a műanyag cuccokat, akkor észrevennéd a rozsdát vagy a szar munkát...a kokányolást

sokan azért bojlerolnak meg vesznek újabb autót, mert nem mernek belefogni az igazán komoly munkákba

mennyi meló egy küszöbspoiler felszerelése?...1-2 óra?
és egy gyári küszöb cseréje új gyárira?

szétvagdosni könnyű a motorháztetőket meg a csomagtérajtóba belefúrni a deszkákat, de az ajtókn már nem figyeli a hézagot meg a motor is füstöl meg libeg-lobog a kanyarban a ballonos gumikon a gyári rugó
Roland__
#732
2007. augusztus 01. 19:35
de az felujitas!!! mint mondottam, azt mas is megteszi!

1m? ne viccelj :))) egy normalis vezerles 500e Ft es akkor a motor mechanikajahoz még hozza sem nyulztal :)

egy kozepes/nagy meretu turbo min 180-200e.....es kulso wg 100-120e....és a motorhoz még mindig nem nyultal :)
kriszrudi
#730
2007. augusztus 01. 19:35
buna
#729
2007. augusztus 01. 19:34
erröl beszélek!sokba van a cult nagyon is fölösleges ezen vitázni
DanS
#728
2007. augusztus 01. 19:32
DanS
#727
2007. augusztus 01. 19:32
az az auitó vadonat új mindenhol,mintha most jött volna le a gyártósorról
NyegLeo
#726
2007. augusztus 01. 19:32
a káltos szerinted nem nyúl a motorba?!

olvass bele az adatlapomba például...azok a motornál lévő sorok összeadva több mint 1 misit jelentenek....és a káltos nem költ a motorra, mi?!
Béci1275
#725
2007. augusztus 01. 19:31
Ennyién is jóval 1 milla fölött vagyok és rohadt messze van még a vége,dehát az enyém nem is cult
kriszrudi
#724
2007. augusztus 01. 19:31
igyvan aztán nem látod ezt az értéket max azt hogy porse kerék van rajta
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63
Összesen 1883 találat 95 oldalon