FÉK tuning
aktuális téma
Sziasztok! Véleményeteket szeretném kérni arról, hogy milyen fékbetétet lenne érdemes vásárolni. Van Textar, ATE, Lockheed. Ill. ATE tárcsákról mi a véleményetek?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Vissza szedni? Átmérőben??
de ezt már nem tudom hova visszaszedni, mert elfogy a felülete... ha visszaszedni akkor 323/28ból
Én most raktam be új Yellow Stuff előre és Green Stuff hátra. Remélem nem csalódok benne.
A BRENBO Maxx idáig nekem patika volt (13000Km)
Meddig kell ésszel fékezni,hogy rendesen bekopjon a betét??
A BRENBO Maxx idáig nekem patika volt (13000Km)
Meddig kell ésszel fékezni,hogy rendesen bekopjon a betét??
tudom de Ő vissza akarja szedni majd és ez a legvastagabb verzió
egy 300 lovas turbós motorhoz biztos... ha majd egyszer turbós lesz akkor ok,de amíg 180 kis szívó paripa küzd meg a mozgó tömeggel, addig az olyan, mintha 50kg cementet betennék a csomagtartóba...
Egy kg rugózatlan tömeg 4-7kg rugózottnak felel meg, ha a 2 első tárcsa 8kg-mal nehezebb akkor ki tudod számolni, h az milyen plusz annak a kicsi motornak, ami amúgy is küzd aszfalton az összkerékhajtás ellenállásával...
Egy kg rugózatlan tömeg 4-7kg rugózottnak felel meg, ha a 2 első tárcsa 8kg-mal nehezebb akkor ki tudod számolni, h az milyen plusz annak a kicsi motornak, ami amúgy is küzd aszfalton az összkerékhajtás ellenállásával...
Ez rohadtul nem lenne olcsó/egyszerű megoldás
15"-hoz esélytelen
334x32 a legjobb
Csináld meg úgy mint ennél a kis rc autónál van meg némelyik kamionnál is
Csak Neked nagyobb a tárcsa és 17es kerék kell, oda én is tudnék jót tenni, a hangsúly azon van, h 15 alá kell beférnie sajna...
Köszi a választ midnenkinek.
5×100 Golfról lévén szól.
Az biztos, h a ynerget nem hagyon gyárinak, felesleges, semmire sem jó, oda egy Brembo jön, a fékolaj és a fém fékcső is természetes, ugyan úgy, mint a hűtés, ezekre én is mindenképpen gondoltam..
Valag pénzt erre is el lehet szórni, mert az EBC turbogroove 288/25 az 65e Ft/pár...és akkor még nincsen betét, kicsit sokallom, az ATE gyári tárcsa kb 30e lenne, és az sem a rosszabbak közül való... furatni melegen lehet utólag is, h könnyebb is legyen és jobban is hűljön...
5×100 Golfról lévén szól.
Az biztos, h a ynerget nem hagyon gyárinak, felesleges, semmire sem jó, oda egy Brembo jön, a fékolaj és a fém fékcső is természetes, ugyan úgy, mint a hűtés, ezekre én is mindenképpen gondoltam..
Valag pénzt erre is el lehet szórni, mert az EBC turbogroove 288/25 az 65e Ft/pár...és akkor még nincsen betét, kicsit sokallom, az ATE gyári tárcsa kb 30e lenne, és az sem a rosszabbak közül való... furatni melegen lehet utólag is, h könnyebb is legyen és jobban is hűljön...
Masterdriv
#651
2013. július 18. 17:09
Megítélésem szerint a yellow jobban fog, mint a red, de jobban is kopik, ha utcára kellene, akkor red... valószínüleg nekem a yellow után ismét redstuff lesz, utcára az jobb, mert lassabban kopik és maximálisan kiszolgál az is!
Masterdriv
#650
2013. július 18. 17:07
Ettől jobb receptet én sem írhattam volna!
Nekem ugyanez a setup van fékügyileg...a nyereg AP racing 4 dugó elöl! :)
Nekem ugyanez a setup van fékügyileg...a nyereg AP racing 4 dugó elöl! :)
Szia
EBC tárcsa és EBC yellow stuff betét, DOT5 fékfolyadék fémhálós fékcső és ha tudtok egy kis plusz levegő odavezetés a fékhez és akkor bírnia kell a 288/25 méretnek is.
Mivel pályázni is szeretnél a puha betéteket nem javaslom jobban fognak de pályázás alkalmával a folyamatos nagyobb hőterhelés miatt sokkal hamarabb el is kopnak. Ismerősnek teljesen új puha betéteket TC pályanapon 2x25 perces etap alatt teljesen elkoptak és így a maradék 2x25 ami lett volna még ment a kukába.
EBC tárcsa és EBC yellow stuff betét, DOT5 fékfolyadék fémhálós fékcső és ha tudtok egy kis plusz levegő odavezetés a fékhez és akkor bírnia kell a 288/25 méretnek is.
Mivel pályázni is szeretnél a puha betéteket nem javaslom jobban fognak de pályázás alkalmával a folyamatos nagyobb hőterhelés miatt sokkal hamarabb el is kopnak. Ismerősnek teljesen új puha betéteket TC pályanapon 2x25 perces etap alatt teljesen elkoptak és így a maradék 2x25 ami lett volna még ment a kukába.
milyen lyukelosztású kell???
Én is mindenképpen először puhább betétet próbálnék,avval javul a fékhatás,de én azt tapasztaltam anno a Turbo Unomnál hogy a melegedés így is bejátszott ha forszírozva volt a dolog....nálam jó megoldás végül a fúrt/mart tárcsa+puha betét lett,gyári méretnél maradvaigazából a Tipo GT 256-os tárcsa lett volna az igazi,de ahhoz 14-es kerék kellett volna,a télim meg 13-as volt
Én kipróbálnám először többféle lágy fékbetéttel a meglévő féket, mielőtt ráköltök egy zsák pénzt. Ha pedig alakítasz rajta, szerintem válaszd a vastagabb tárcsát, ha van belőle hűtött is, mert többet ér pályán a hideg fék még ha kisebb is, mint a bazinagy vörösen izzó pizzák.
Szevasztok!
Fék kérdésem lenne.
15" alá szeretnék féket tenni, persze csak ha lehet...
Alany G3 1200kg, full polourethan, koni állítható keménységű gewinde, merevítések stb, utca mellett hobbi pályázásra...
a gyári legnagyobb tárcsa 288/25 (VR6), ez ugye átalakítás nélkül bemegy 15" alá vmi 4 dugós bremboval, kérdés, h nem túl vékony-e. Ehhez a típushoz elég alacsony magasságú (fektetve, kvázi tárcsa ET) tárcsákat lehet csak feltenni. a következő méret a 312/25, de ez sem vastagabb, annyit "nyertem" vele, h 16" kerék kell. Ha már 16" kerék akkor viszont van 323/28, amit mondjuk vissza lehetne szedni kb 312re és 28 széles maradna....
Mivel az autó szívó 180 lovas összkerekes lenne(tudom, h nem a legjobb, de most nem ez a lényeg), a lehető legkisebb megterhelést akarom neki adni a kerekek által, ezért szeretnék 15"-t, de félek a 288/25 tárcsa akármilyen jó márka is hamar elmelegedne(arról nem is beszélve, h 15ös slickekből dunát lehet rekeszteni, 16 meg egy elég fos méret)...
Nektek mi a véleményetek?Nem fogná vissza a 16" kerék?
Előre is köszi
Marco
Fék kérdésem lenne.
15" alá szeretnék féket tenni, persze csak ha lehet...
Alany G3 1200kg, full polourethan, koni állítható keménységű gewinde, merevítések stb, utca mellett hobbi pályázásra...
a gyári legnagyobb tárcsa 288/25 (VR6), ez ugye átalakítás nélkül bemegy 15" alá vmi 4 dugós bremboval, kérdés, h nem túl vékony-e. Ehhez a típushoz elég alacsony magasságú (fektetve, kvázi tárcsa ET) tárcsákat lehet csak feltenni. a következő méret a 312/25, de ez sem vastagabb, annyit "nyertem" vele, h 16" kerék kell. Ha már 16" kerék akkor viszont van 323/28, amit mondjuk vissza lehetne szedni kb 312re és 28 széles maradna....
Mivel az autó szívó 180 lovas összkerekes lenne(tudom, h nem a legjobb, de most nem ez a lényeg), a lehető legkisebb megterhelést akarom neki adni a kerekek által, ezért szeretnék 15"-t, de félek a 288/25 tárcsa akármilyen jó márka is hamar elmelegedne(arról nem is beszélve, h 15ös slickekből dunát lehet rekeszteni, 16 meg egy elég fos méret)...
Nektek mi a véleményetek?Nem fogná vissza a 16" kerék?
Előre is köszi
Marco
és ha már nálam vagy légyszi nyomj egy X-trem szavazatot. Köszi.
Féktárcsa és betét ill. tartozékok a legolcsóbban.
Választható típusok.
ATE,BoSCH,Brembo, Breco, Car, Ferodo, Hans-pries,Jurid, Lemforder, optimal, Samko, Textar, Valeo, és egy magyar utánagyártott. Általában ez a legolcsóbb . de még ez sem szar Bárdi. Privben írd meg az adatokat válasz márkát és küldőm az árat. Beszerzési idő Max2 nap plusz a posta ideje. Bár hová postázok. posta 1200ft
Választható típusok.
ATE,BoSCH,Brembo, Breco, Car, Ferodo, Hans-pries,Jurid, Lemforder, optimal, Samko, Textar, Valeo, és egy magyar utánagyártott. Általában ez a legolcsóbb . de még ez sem szar Bárdi. Privben írd meg az adatokat válasz márkát és küldőm az árat. Beszerzési idő Max2 nap plusz a posta ideje. Bár hová postázok. posta 1200ft
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!