FÉK tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
FÉK tuning

Sziasztok! Véleményeteket szeretném kérni arról, hogy milyen fékbetétet lenne érdemes vásárolni. Van Textar, ATE, Lockheed. Ill. ATE tárcsákról mi a véleményetek?

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
*remus*
#662
2013. július 18. 21:08
Marco Tdi
#661
2013. július 18. 20:46
de ezt már nem tudom hova visszaszedni, mert elfogy a felülete... ha visszaszedni akkor 323/28ból
Szöcske103
#660
2013. július 18. 20:11
Én most raktam be új Yellow Stuff előre és Green Stuff hátra. Remélem nem csalódok benne.
A BRENBO Maxx idáig nekem patika volt (13000Km)
Meddig kell ésszel fékezni,hogy rendesen bekopjon a betét??
b.misike
#659
2013. július 18. 19:59
tudom de Ő vissza akarja szedni majd és ez a legvastagabb verzió
Marco Tdi
#658
2013. július 18. 19:28
egy 300 lovas turbós motorhoz biztos... ha majd egyszer turbós lesz akkor ok,de amíg 180 kis szívó paripa küzd meg a mozgó tömeggel, addig az olyan, mintha 50kg cementet betennék a csomagtartóba...
Egy kg rugózatlan tömeg 4-7kg rugózottnak felel meg, ha a 2 első tárcsa 8kg-mal nehezebb akkor ki tudod számolni, h az milyen plusz annak a kicsi motornak, ami amúgy is küzd aszfalton az összkerékhajtás ellenállásával...
TaaT
#657
2013. július 18. 18:10
Ez rohadtul nem lenne olcsó/egyszerű megoldás
*remus*
#656
2013. július 18. 18:01
D Sztivi
#654
2013. július 18. 17:20
Csináld meg úgy mint ennél a kis rc autónál van meg némelyik kamionnál is
Marco Tdi
#653
2013. július 18. 17:10
Csak Neked nagyobb a tárcsa és 17es kerék kell, oda én is tudnék jót tenni, a hangsúly azon van, h 15 alá kell beférnie sajna...
Marco Tdi
#652
2013. július 18. 17:09
Köszi a választ midnenkinek.

5×100 Golfról lévén szól.

Az biztos, h a ynerget nem hagyon gyárinak, felesleges, semmire sem jó, oda egy Brembo jön, a fékolaj és a fém fékcső is természetes, ugyan úgy, mint a hűtés, ezekre én is mindenképpen gondoltam..

Valag pénzt erre is el lehet szórni, mert az EBC turbogroove 288/25 az 65e Ft/pár...és akkor még nincsen betét, kicsit sokallom, az ATE gyári tárcsa kb 30e lenne, és az sem a rosszabbak közül való... furatni melegen lehet utólag is, h könnyebb is legyen és jobban is hűljön...
Masterdriv
#651
2013. július 18. 17:09
Megítélésem szerint a yellow jobban fog, mint a red, de jobban is kopik, ha utcára kellene, akkor red... valószínüleg nekem a yellow után ismét redstuff lesz, utcára az jobb, mert lassabban kopik és maximálisan kiszolgál az is!
Masterdriv
#650
2013. július 18. 17:07
Ettől jobb receptet én sem írhattam volna!

Nekem ugyanez a setup van fékügyileg...a nyereg AP racing 4 dugó elöl! :)
Gebriel
#649
2013. július 18. 16:51
Szia

EBC tárcsa és EBC yellow stuff betét, DOT5 fékfolyadék fémhálós fékcső és ha tudtok egy kis plusz levegő odavezetés a fékhez és akkor bírnia kell a 288/25 méretnek is.

Mivel pályázni is szeretnél a puha betéteket nem javaslom jobban fognak de pályázás alkalmával a folyamatos nagyobb hőterhelés miatt sokkal hamarabb el is kopnak. Ismerősnek teljesen új puha betéteket TC pályanapon 2x25 perces etap alatt teljesen elkoptak és így a maradék 2x25 ami lett volna még ment a kukába.
b.misike
#648
2013. július 18. 16:23
tonyiwwrc
#647
2013. július 18. 16:16
Én is mindenképpen először puhább betétet próbálnék,avval javul a fékhatás,de én azt tapasztaltam anno a Turbo Unomnál hogy a melegedés így is bejátszott ha forszírozva volt a dolog....nálam jó megoldás végül a fúrt/mart tárcsa+puha betét lett,gyári méretnél maradvaigazából a Tipo GT 256-os tárcsa lett volna az igazi,de ahhoz 14-es kerék kellett volna,a télim meg 13-as volt
50LD13R
#646
2013. július 18. 16:02
Én kipróbálnám először többféle lágy fékbetéttel a meglévő féket, mielőtt ráköltök egy zsák pénzt. Ha pedig alakítasz rajta, szerintem válaszd a vastagabb tárcsát, ha van belőle hűtött is, mert többet ér pályán a hideg fék még ha kisebb is, mint a bazinagy vörösen izzó pizzák.
Marco Tdi
#645
2013. július 18. 13:44
Szevasztok!

Fék kérdésem lenne.
15" alá szeretnék féket tenni, persze csak ha lehet...
Alany G3 1200kg, full polourethan, koni állítható keménységű gewinde, merevítések stb, utca mellett hobbi pályázásra...

a gyári legnagyobb tárcsa 288/25 (VR6), ez ugye átalakítás nélkül bemegy 15" alá vmi 4 dugós bremboval, kérdés, h nem túl vékony-e. Ehhez a típushoz elég alacsony magasságú (fektetve, kvázi tárcsa ET) tárcsákat lehet csak feltenni. a következő méret a 312/25, de ez sem vastagabb, annyit "nyertem" vele, h 16" kerék kell. Ha már 16" kerék akkor viszont van 323/28, amit mondjuk vissza lehetne szedni kb 312re és 28 széles maradna....

Mivel az autó szívó 180 lovas összkerekes lenne(tudom, h nem a legjobb, de most nem ez a lényeg), a lehető legkisebb megterhelést akarom neki adni a kerekek által, ezért szeretnék 15"-t, de félek a 288/25 tárcsa akármilyen jó márka is hamar elmelegedne(arról nem is beszélve, h 15ös slickekből dunát lehet rekeszteni, 16 meg egy elég fos méret)...

Nektek mi a véleményetek?Nem fogná vissza a 16" kerék?

Előre is köszi

Marco
robidy
#644
2013. június 10. 10:26
és ha már nálam vagy légyszi nyomj egy X-trem szavazatot. Köszi.
robidy
#643
2013. június 10. 10:24
Féktárcsa és betét ill. tartozékok a legolcsóbban.
Választható típusok.
ATE,BoSCH,Brembo, Breco, Car, Ferodo, Hans-pries,Jurid, Lemforder, optimal, Samko, Textar, Valeo, és egy magyar utánagyártott. Általában ez a legolcsóbb . de még ez sem szar Bárdi. Privben írd meg az adatokat válasz márkát és küldőm az árat. Beszerzési idő Max2 nap plusz a posta ideje. Bár hová postázok. posta 1200ft
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 682 találat 35 oldalon