Fékek festése
aktuális téma

Sziasztok szeretnék segítséget kérni azoktól, akik már a féknyerget, ill. a dobfékeket lefestették p.: pirosra!, milyen festékel lehet megoldani?
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Úgy könnyű!!





Én meg házilag-cégnél

(fater generálkivitelező - 3000m2 telephely mindeféle festőcuccok, gépek)






Ebbe igazad van!!! Gondosan elő kell készíteni!!! Mondjuk én nem házilag csináltam, hanem cégnél!!! 





Ráadásul a hammeritra is azt irják hogy drótkefével letisztítod és zsírtalanítod! Olyan festék nincs ami a fékolajon megtapad.. najó téma lezárva



Lehet kapni hőálló festéket!! A nevét pontosan nem tudom!! Én a TESCO-ba vettem, de nem gazdaságosat!!! 





Csákó!!! Nekem is a hátsó dobfékem, meg az első tácsafék nyereg le van fújva piros hőálló festékkel és már 2 éve meg van!!!





Danny... nem akarok vitatkozni.. lehet szerencséd volt vagy így 5 évig birja majd amúgy meg lehet 10 ig birná.. én nem szeretem a gányolást mert nem kifizetődő... mikor festették a kocsit ráfestettek a nyers gittre aztán összerepedezett és lehetett újrafújni... szóval én inkább szakítok rá időt és 1× normálisan



Zolman 3 éve van a verdán a festék, és hibátlan, pedig erősen adok neki...
Tescos, Motip nekem is bejött, bár én lusta voltam szétszedni, drókorong-fúrógép aztán egy kis kézi drótkefe, higitó majd utána 3 réteg festék.
bar azert lecsiszoltam.. 

majd ujrafestem.. 

Hát gratula
aztán majd fél év múlva válik fel meg pattogzik azt lesz sírás(ó)


kb en is igy csinaltam en fujos feknyereg festekkel.. nem volt szergetesre idom igaz a szint elabsztam mert a piros nem nagyon all neki jo csak nem tudom milyenre kellene akkor.. talan narancs sarga 

A Hammerite az Isten...
Én vettem három éve egy kis Hammerite-ot, pirosat, aztán leküldtem vele a féknyerget..úgy ahogy volt, ferrodolosan... Szarni rá.. Hammerite takar, mint vadállat!
Én vettem három éve egy kis Hammerite-ot, pirosat, aztán leküldtem vele a féknyerget..úgy ahogy volt, ferrodolosan... Szarni rá.. Hammerite takar, mint vadállat!

Jahh
kurva mérges vagyok rá csak úgyis nyáron lesz festve a kocsi telibe u.h. annyira nem gáz.. meg mondjuk aza baj vele hogy jófej meg ha hajnali 2kor lerobbanok kikunkeservesen akkor is jön és hazavontat, szóval 24 órában rendelkezésre áll csak rohadtul kapkod meg figyelmetlen



Összeégette az ajtót meg a felnit? Akkor megérte szerelőt hívni!



Sziasztok! Én a téli leállás idején csináltam meg, mégpedig a következőképp:
1, vettem tescoban MOTIP alapozót (1 flakon) és féknyereg festéket (piros, 2 flakon) az előbbi 990,- az utóbbi 2200,- beálltam fűtött garázsba, szerelőhaver felbakolta a kocsit , kerekek le, féknyergek le, viszont csövekről nem húzta le így nem kellett légteleníteni meg blabla (közben kiderült hogy hátsó betétek szétrohadtak, többdarabban jöttek ki + kelett 1 tömítéskészlet a gumiporvédők is elszakadoztak + van mind a 4 keréknél ijen védőlemez a tárcsa mögött na azokat is 1 csavar fogta a 3 ból mert a többi elrohadt ezért csörögtek zörögtek ergo új saválló csavarok + nagyobb alátétek + meg kellenének új tárcsák is de arra már nem volt keret
szóval megérte szétszedni)
2, Én leszereltem a fent említett 4 védőlemezt mivel nagyobbak mint a tárcsa és azokat is lefestettem így körbe van egy szép piros csík ha benézel a küllök közt
. Szóval amit leszerelhető volt cucc azokról gumivédőcuccok le brigéciolba áztat, kefél, mosószer stb.. (ilyen "féktisztító aerosolt ne vegyetek... sz*rt sem ér), u.ez a nyergeknél is csak ott mossószerrrel csináltam mert féltem hogy megmar vmit a brigéciol... szóval a lehető legtisztábbra... aztán kenőzsír.. gumikvédők vissza, aztán veszel papírragszalagot vmi közepesen széleset és becsomagolgatod a gumi részeket a kerékjárati ívet is kibéleled újságpapír+ragszalag
3, festés előtt áttörölsz mindent 1 kis lakkbenzines ronggyal (gumikra vigyázz) aztán lefújsz mindent alapozóval majd 10 perc múlva megint (lehet neki nyomni de azért érzéssel ... nem folyik meg 1könnyen)
4, 1-2 óra múlva pedig fogod a pirosfestéket és u.ezt megcsinálod de itt 3 rétegben (nesajnáld, azért a 2 flakon)
5, ha kész alszol rá egyet majd óvatosan lehúzogatod a ragszalagot meg a papirokat és 1-2 napig ne használd az autót. Majd hívod szerelőt... az összerakja (nekem fordítva rakott be 1 fékbetétet és a felhevült fémpor összevissza égette a frissen festett felniket, az ajtókon a fényezést stb...
de a nyergek szép pirosak maradtak
) És kész is van ... elmész este vagizni a diszkóba stb.. :DDD
szóval nekem hónapok óta megvan és nem égettt meg nem fakult nem váltott színt, nem pattogzik nem ég bele a fékpor, slaggal lehet mosni szóval maximálishhh
1, vettem tescoban MOTIP alapozót (1 flakon) és féknyereg festéket (piros, 2 flakon) az előbbi 990,- az utóbbi 2200,- beálltam fűtött garázsba, szerelőhaver felbakolta a kocsit , kerekek le, féknyergek le, viszont csövekről nem húzta le így nem kellett légteleníteni meg blabla (közben kiderült hogy hátsó betétek szétrohadtak, többdarabban jöttek ki + kelett 1 tömítéskészlet a gumiporvédők is elszakadoztak + van mind a 4 keréknél ijen védőlemez a tárcsa mögött na azokat is 1 csavar fogta a 3 ból mert a többi elrohadt ezért csörögtek zörögtek ergo új saválló csavarok + nagyobb alátétek + meg kellenének új tárcsák is de arra már nem volt keret

2, Én leszereltem a fent említett 4 védőlemezt mivel nagyobbak mint a tárcsa és azokat is lefestettem így körbe van egy szép piros csík ha benézel a küllök közt

3, festés előtt áttörölsz mindent 1 kis lakkbenzines ronggyal (gumikra vigyázz) aztán lefújsz mindent alapozóval majd 10 perc múlva megint (lehet neki nyomni de azért érzéssel ... nem folyik meg 1könnyen)
4, 1-2 óra múlva pedig fogod a pirosfestéket és u.ezt megcsinálod de itt 3 rétegben (nesajnáld, azért a 2 flakon)
5, ha kész alszol rá egyet majd óvatosan lehúzogatod a ragszalagot meg a papirokat és 1-2 napig ne használd az autót. Majd hívod szerelőt... az összerakja (nekem fordítva rakott be 1 fékbetétet és a felhevült fémpor összevissza égette a frissen festett felniket, az ajtókon a fényezést stb...



szóval nekem hónapok óta megvan és nem égettt meg nem fakult nem váltott színt, nem pattogzik nem ég bele a fékpor, slaggal lehet mosni szóval maximálishhh
jobb ha megcsináltatod olyannal aki ért hozzá mint pl akivel én csináltattam!
De mindenképpen várd meg még megszárad, mert 1ik ismerösömnek rádobta az egészet a felnire, mondván fékez 2öt és a meleg fékbobtól mexárad! Hát nem jött neki össze! "hamar munka, hosszú megbánás!!!"









Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
Dupli-color féknyereg festékkel fújtam le, ami hőálló ezerpárszáz forint volt és már 1.5éve változatlanul fenn van.