HENGERENKÉNTI PILLANGÓSZELEP

Témakör: Tuning
aktuális téma
HENGERENKÉNTI PILLANGÓSZELEP

Sziasztok! A motortuning ezen részéről szinte nem találtam semmit a neten! Vki ha esetleg tapasztalattal rendelkezik vagy tud vmit róla, kérem írjon ide! Köszönöm

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11
solezoli
#19
2007. október 14. 14:32
Mit csinálsz a dugóval,a hajtókarral,a lendkerékkel,injektor,ac,stb....
Azért mert nem ismersz olyan embert aki összerakná a motort,nem biztos hogy nem létezik.
Demó
#18
2007. október 14. 14:30
Jaja és akkor még nincs beállítva, mert európai modellekhez nem olyan egyszerü ezeket hozzálöni.
Gabi GTO
#17
2007. október 14. 14:28
AZ BIZTOS EGY NORMÁLIS MOTORVEZÉRLŐ KB 400-KEZDŐDIK
Demó
#16
2007. október 14. 14:27
A befektetett pénz- LE arány a turbónál mindenképpen jobb, bár egy rendes turbósítás se áll meg 1-1,5 milla alatt. Turbó, leömlö, generálozás, új dugók, hajtókarok, elektronika, nagy injektorok, Cooler, csaövezés, kipufogó, stb...
xkutya
#15
2007. október 14. 14:25
Demó
#14
2007. október 14. 14:23
Na ezen a képen asszem egy motorról származó cuccos látható. Olyasmin is agyaltam már, de nem egyszerü ott se rendesen beállítani.
Gabi GTO
#13
2007. október 14. 14:23
Demó
#12
2007. október 14. 14:21
Viszont komolyabb teljesítmény eléréséhez erre van szükség. A gyárilag 150 LE-s 2000 16V Opel motorból ki lehet csiklandozni akár 280 lovat is, de akkor megsokszorozódik a milliók száma, amit bele kell ölni a motorba.
Demó
#10
2007. október 14. 14:13
Nagyon jó dolog ez a hengerenkénti pillangószelep, de igazából csak akkor érdemes megvenni, ha bele akarsz és tudsz ölni a motorodba legalább 1 millát.
Kell ugye a pillangó, a passzoló szívósor, valami normális vezérmütengely és hengerfejmegmunkálás, amennyiben komoly teljesítményt akarsz kell még egy programozható elektronika, sok apróság és egy rendes beállítás, amit itthon tulajdonképpen senki nem tud megcsinálni. Haver próbálkozott ezzel a 2000 16V Astrán, de közben rájött, hogy ennél sokkal olcsóbban is el lehet érni komoly teljesítményt és átépítettük a kocsiját 3000 24V V6-ra.
xkutya
#9
2007. október 14. 14:08
xkutya
#8
2007. október 14. 14:05
annyit tudok, hogy magasabb fordulaton, lényegesen megnő a teljesítmény, pl 1.8 Zetec motor 25-30 HP! az árat saccolom kb 400e huf
xkutya
#7
2007. október 14. 14:03
hogyan működik ,mit lehet vele elérni, vannak e hátrányai és végül mennyi az ára!
444
#6
2007. október 14. 14:03
Na ez egy érdekes téma
szabyk
#5
2007. október 14. 13:51
xkutya
#4
2007. október 14. 13:36
Soros 4 hengeres érdekelne!
Gabi GTO
#3
2007. október 14. 13:35
Gabi GTO
#2
2007. október 14. 13:34
HALI EGYSZER LÁTAM EGY VR6 BI-TURBÓT HENGERENKÉNTI ELEKTROMOS VÉBEREKKEL
xkutya
#1
2007. október 14. 13:32
Sziasztok! A motortuning ezen részéről szinte nem találtam semmit a neten! Vki ha esetleg tapasztalattal rendelkezik vagy tud vmit róla, kérem írjon ide! Köszönöm
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11
Összesen 202 találat 11 oldalon