Hengerfej-síkolás

Témakör: Tuning
aktuális téma
Hengerfej-síkolás

hy mindenki! ezzel kapcsolatban lenne kérdésem, help please!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9
lehella
#68
2008. március 03. 15:37
feltalálták a zsebes illetve a tarajos dugattyúkat
TasiA
#67
2008. március 03. 15:36
Rá lehet, de ha 95-ös benzint tankolsz, akkor hiába tekergeted, mert csörgés lesz a vége egy elbaszott síkolásnak. Fejlettebb rendszereknek már van kopogásérékelőjük is még em mennek az egekbe a kompresszióval! SZal én azt gondolom, öregebb motorokon, illetve gyárilag alacsonyabb kopmressziójú motoroknál lehet kicsit játszani, de nem ilyen 2-3 mm-el. Lehet egy Ladánál, aminek a 80-as években a 91-es benzin volt a SUPER EVO, annál lehet ennyit, de korszerű mociknál szerintem ez nem kísérletezés tárgya.
Honda9
#66
2008. március 03. 15:35
ez igaz és szerencsére már akadt egy segitom aki már nem ksi eredményt ért el 13.8 1.8 8v egyes golf.... és neki már most nagyon sokat köszönhetek..
carlosrcng
#65
2008. március 03. 15:34
Dehogyis!
Ugorj be valami autószerelőhöz nyári melóra, ha mondjuk még tanulsz! Olyan szerelőhöz, akitől tanulni is lehet! Keresni kell ilyet, nem tagadom!
De a saját autó megléte abszolút nem feltétel!
Gatter30
#64
2008. március 03. 15:33
A sufni mellett készült autókban lehet,hogy igen.
Honda9
#63
2008. március 03. 15:33
Ch_Denson
#62
2008. március 03. 15:32
Nem a benzinmennyiséget kell állítani. Inkább olvass utána, minthogy rossz elméleti alappal próbálsz meg tanítani.
Honda9
#61
2008. március 03. 15:32
azon vagyok de ameddig nincs saját auto addig nehéz...
carlosrcng
#60
2008. március 03. 15:30
Kamatoztassad csak a tudásod, szerezzél mondjuk tapasztalatot!
Honda9
#59
2008. március 03. 15:29
nem ezt mondtam de kompresszio növelésnél általába az szokot bekövetkezni.. vagy nem?
glazier
#58
2008. március 03. 15:29
kicsit vidámabb lettem az itt olvasotaktól
Tisztelet a kivételnek.
Keress egy hozzáértőt aki kiszámolja neked hogy kell-e levenni és ha igen mennyit.
Honda9
#57
2008. március 03. 15:29
ez igy van.. de mondjuk a gyujtást rálehet állitani meg a benzin menyiséget is..
Ch_Denson
#56
2008. március 03. 15:28
Ha tuningolni akarom a motoromat, akkor elviszem egy olyan szakihoz, aki ért is hozzá, de minimum konzultálok vele. Nem olyanhoz, aki életében egyszer már köszörült hengerfejet, hanem olyanhoz, akinek neve van, netán még előtte ki is számolja (egyáltalán van ilyen szaki itthon?), hogy mennyit kell levenni a HF-ből. Nem pedig 'Józsikám, dobjámá' le 2 centit belüle'.
Gatter30
#55
2008. március 03. 15:28
Tehát a motor elhasználódása nálad azzal ér véget,hogy hengerfejes lesz.Mindent értek.
TasiA
#54
2008. március 03. 15:27
Azért nem lehet ész nélkül csinálni! Mindennek megvannak a korlátai! Az sem mindegy mekkora kompressziót érsz el?! Egyáltalán bírni fogja a benzin öngyulladás nélkü?? Szal, ha egy motornak, alapból 10,5-11-es a kompresszió viszonya, azon már nem nagyon van mit emelni! Főleg, ha nincs hozzá megfelelő előgyujtás, na meg üzemanygag
Honda9
#53
2008. március 03. 15:24
de ha a mondat nem világos akkor arra gondoltam minnél többet veszel le a hf-böl annál kevesebb km-ig birja h nem lesz hengerfejes
Honda9
#52
2008. március 03. 15:22
miért nem értesz vele eggyet?
vik011
#51
2008. március 03. 15:17
"minnél több erö annál kevesebb kilométer"
Honda9
#50
2008. március 03. 15:06
egyébként meg mindenki maga dönti el ha +lóeröt akar kihozni akkor ez egy jó kiindulási alap.. de ennek is vannak rosszoldalai mint pl minnél több erö annál kevesebb kilométer de a marás egy jó megoldás..
Honda9
#49
2008. március 03. 15:03
nem azért mondom de ezeket a dolgokat már 16 évesen tudtam...és ennek örülök és mihelyt meglesz a saját autom a tudásom kamatoztatni fogom... de ezt nem nagyképüségböl irom mert én se vagyok zseni sőt szinte semmit nem tudok de ezt pl igen..
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Összesen 168 találat 9 oldalon