osztókör módosítás....

Témakör: Tuning
aktuális téma
osztókör módosítás....

avagy milyen méreteket lehet módostani, lehet-e a 4x XXX 5xXXXre alakitani,? tapasztalatok? cégek, emberek akik ezzel foglalkoznak? vannak-e veszélyei? milyen anyagokból érdemes csináltatni? stb.....

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Peti1
#96
2006. december 27. 13:45
Mentem vele 225-öt is, de semmi rezonancia nem volt! Tökéletes!
Gabi GTO
#95
2006. december 27. 13:43
bisztonságos a pogacsa nagy sebeségnél is??
Peti1
#94
2006. december 27. 13:39
Az aluban van a menet! De ezt beszélted meg a H&R-el illetve a német TÜV-vel!
Peti1
#93
2006. december 27. 13:38
Jól van okostóni! Módosítóra gondoltam!
Zolman
#92
2006. december 27. 13:35
a szélesítő meg a módosító az más... a szélesítőn átmegy a hoszabb csavar az csak távot tart.. deha az aluban van a csavarmenet na az a gáz
Peti1
#91
2006. december 27. 13:34
Igaz az nem kisipari, hanem H&R Az ára is ennek szellemében alakult!
Zolman
#90
2006. december 27. 13:32
máshogy nemtudom hogy lehet...
Peti1
#89
2006. december 27. 13:32
Nekem aluból van a szélsítő!
ChipTdi
#88
2006. december 27. 13:31
én is csak azt a peremet akarom felhajtatni csak finomabban mint a kalapálás!
Zolman
#87
2006. december 27. 13:27
nagy hupli dudor lett belőle kintebb jött de lentebb is ezért ugyanúgy beleér minden gumi semmivel se lett jobb ráadásul eltartja a lökhárító szárát is a kasznitól.... lefogom vágatni és visszaheggesztetem... majd a javítóívnek fellesz kalapálva a pereme... és kész
ChipTdi
#86
2006. december 27. 13:24
Zolman
#85
2006. december 27. 13:20
áhh én kiszélesítettem de elcseszték mint állat.. 40et kidobtam az ablakon.. sőt még vagy 20e lesz visszaheggeszteni gyárira...
ChipTdi
#84
2006. december 27. 13:16
Remélem ilyen élményben nem részesülök! Ettől az egész módosítós dologtól tartottam! De nagyon megbántam volna ha eladom ezt a felnit! Csak most sárvédő gondjaim vannak beleér , mert a módosító miatt nagyon kiáll a felni , vagyis 5 mm-el van kintebb a sárvédőtől , peremezni kellene de fújás nélkül szeretném arról pedig szinte mindenki csak hallott!
Zolman
#82
2006. december 27. 13:10
tudom hogy a rugózatlan tömeget növeli de legalább nem előz meg a jobbhátsó kerék
ChipTdi
#81
2006. december 27. 13:08
nekem egy szezon lement már ezzel az alu módosítóval! Jó a 10.9-es acél erősebb de nehezebb is!
Zolman
#80
2006. december 27. 13:02
áhh aluból az életbe nem rakatnák fel... min 10.9es acélból csinálják nekem a pogit vagy felejtsd el...
ChipTdi
#79
2006. december 27. 12:58
Nemtudom milyen anyagból van de én sem bíznék úgy benne , nagyon elgyengíti a kerékagyat ha 8 lyuk van benne , ha szétreped vagy netán széttörik esteleg nagyobb tempónál!
Szoktak olyat is hogy egy módosítóba két osztókört fórnak az sem a legjobb dolog! Szerintem! Én nem hagytam rá a 4 csavaros megoldást sem , aluból van a módosítóm , semmi baj nincs vele , így 5 csavarral , csapattam is vele és semmi gond! Persze ez sem örök életű mert az alu puha anyag ugyebár és a menet el fog kopni , de kibír jópár nyarat !
Zolman
#78
2006. december 27. 12:48
vagy csak sima vas?!

egyik haverom fogta a 4×108 kerékagyat és fúrt rá 4×100at is így 8 lukas az agy.. de én nem bízok az ilyesmiben
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Összesen 597 találat 30 oldalon